SUPERCARB 1kg -40%

Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Hihii! Enää kaksi kiloa ja 10kg läskiä on tiessään! Toukokuun 1. päivänä toivon, että voin olla 10kg kevyempi! Tällä hetkellä jo aivan voittaja fiilis. Kunto parantunut, treenit koventuneet ja senttejä kadonnut. Ajatella, että joulukuussa 2009 asetetut tavoitteet alkavat toteutumaan. Tsemppiä kaikille punti, aerobisen ja syömiseen!!!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Väliaikapostausta täältäkin suunnalta... Tavoitteena on 55 kiloa toukokuun alkuun, lähtöpaino oli joulukuussa vähän yli 63 kiloa. Vähiin alkaa viikot käydä, kun paino on nyt jämähtänyt 57 kiloon. Olen kokeillut lisätä rasvaa, vähentää rasvaa, mässäillä ja olla mässäilemättä mutta oikein mitään ei tapahdu. Lihaskunto ja kestävyys ovat onneksi selvästi parantuneet ja peilikuva näyttää useimmiten kivalle :)

Ongelma tuntuu nyt olevan se, että tuo painon jämähtäminen johtaa ihan "tyhmään" lepsumiseen, nimittäin mässytän suklaata (geishaa jne.) tai irtokarkkeja ähkyksi asti monena päivänä. Sitten on paha olo ja ottaa päähänkin, mutta vaa'alla käynti saa silti aina aikaan tuon mässyhetken. Mitään ideaa millä pääsisin eroon tosta? Tsemppiä kuitenkin kaikille tavoitteeseen, toivottavasti onnaa!!

Ongelma tuntuu nyt olevan se, että tuo painon jämähtäminen johtaa ihan "tyhmään" lepsumiseen, nimittäin mässytän suklaata (geishaa jne.) tai irtokarkkeja ähkyksi asti monena päivänä. Sitten on paha olo ja ottaa päähänkin, mutta vaa'alla käynti saa silti aina aikaan tuon mässyhetken. Mitään ideaa millä pääsisin eroon tosta? Tsemppiä kuitenkin kaikille tavoitteeseen, toivottavasti onnaa!!

Samma här. Päivät menee ihan hyvin ja syömiset pysyy hanskassa, mutta illat... - 2kg siitä huolimatta ja mahaläskit pienentyneet selvästi, jee!! Ja muutkin läskit päätellen siitä, että housut tippuu jalasta. Vaatekaupoille siis, muttei ennen kesää :)

Ensimmäistä kertaa tietoisesti haen kesäkuntoa. Paino nyt noin 91 kiloa, löysää ei paljoa ole alkuunkaan mutta varmasti sen verran että toimiva kuntoilu näkyy.

Tammikuussa aloitin vapaaottelun, reenejä 3-4 kertaa viikossa (Ma, Ke, Pe, ja välillä myös Su) ... sali jatkuu normaalisti 2 kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin.

Siihen päälle ma, ke, ja pe aamuisin HIIT. HIIT alkoi tällä viikolla, lähden 4 minuutin juoksusta jossa 30s/30s reipas/nopea jaksotus. Joka viiko tulee minuutti eli yhdet setit lisää.

Katsotaan mitä tapahtuu!

Kolme viikkoa paleo -kick starttia takana! Jännittyneenä astuin tänä aamuna digitaalivaa'alle heti herättyäni ja tulihan siinä myös muutamat ympärysmitat mitattua. Paino oli pysynyt samana, mutta alavatsan kohdalta oli kadonnut 2 senttiä, samoin käsivarresta oli kadonnut sentti. Muut mitat olivat pysyneet samana. Oletinkin ettei painon suhteen tapahtuisi muutoksia, mutta oli suuri ilo huomata, että nimenomaan alavatsan kohdalta on palanut fläsää.

Hyvillä mielin eteenpäin! :)

- 3,5 kg kuukaudessa. Uusilla ohjeilla paino putoaa entistä hurjempaa tahtia, lihastakin vielä löytyy :hyvä:
Kesään mennessä alkupainosta 64,5kg -> 57kg tavoite. Nyt siis 61 kg elopainoa.

jos paino jumii, suosittelen Detox- kuuria dietin ohelle. Saa vauhtia aineenvaihduntaan!

Päivitellään vähän kuulumisia.. Hitaasti, mutta varmasti edistytään, paino tippunut lokakuusta 8,5kg, vyötäröltä hävinnyt senttejä 7 ja lantiolta 8. Oma peilikuva alkaa jo suurimmaksi osaksi miellyttämään :)

- 3,5 kg kuukaudessa. Uusilla ohjeilla paino putoaa entistä hurjempaa tahtia, lihastakin vielä löytyy :hyvä:
Kesään mennessä alkupainosta 64,5kg -> 57kg tavoite. Nyt siis 61 kg elopainoa.

jos paino jumii, suosittelen Detox- kuuria dietin ohelle. Saa vauhtia aineenvaihduntaan!

Mitkäs uudet ohjeet on lyhykäisyydessään, vai tuo riittääkö Detox? t. vinkit kyllä kelpaa ;)

Mitkäs uudet ohjeet on lyhykäisyydessään, vai tuo riittääkö Detox? t. vinkit kyllä kelpaa ;)

Lähinnä päivittäistä kalorimäärää vähän laskettu ( nyt 1600-1700 kcal) ja ruoka-aineiden jakoon tehty muutoksia, nyt mennään tosi runsaasti
proteiinipitoisella ruokavaliolla, hiukan hyvää rasvaa ja hiilarit aamupalapuurosta, kasviksista ja palkkarista. Toimii!

Mä lähdin kokeilemaan tätä trendivillitystä nimeltään zumba. Jumalauta, akat! Meinasin kuolla :D Taidan kokeilla ottaa tämän kerran viikossa mukaan puntin ohelle. Kunnon hikiliikunta tekee kyllä terää ja onhan se kiva päästä noita tanssillisia irrottelujuttuja tekemään, etenkin kun zumbassa pysyy askelluksessa ihan perässäkin (ainakin melkein aina köhköh). Tänään on vähän kipeä olo, lihaksissa. Jesh :D

Mä lähdin kokeilemaan tätä trendivillitystä nimeltään zumba. Jumalauta, akat! Meinasin kuolla :D Taidan kokeilla ottaa tämän kerran viikossa mukaan puntin ohelle. Kunnon hikiliikunta tekee kyllä terää ja onhan se kiva päästä noita tanssillisia irrottelujuttuja tekemään, etenkin kun zumbassa pysyy askelluksessa ihan perässäkin (ainakin melkein aina köhköh). Tänään on vähän kipeä olo, lihaksissa. Jesh :D

Varmaan aikamoinen ero noissa Zumba-tunneissa riippuen liikuntakeskuksesta. Kokeilin meidän salilla Zumba-tuntia ja se oli pelkkää latinalaistanssia (cha cha cha, flamenco...)! Ohjaaja meni läpi NIIN peruskuvioita ja hitaasti, että hyvä kun hengästyi. Odotin samanlaista menoa kuin ostostv:ssä, lisäpainoja ym.. :D

Minunkin pitänyt moneen otteeseen Zumba testata mutta niin se vaan on jäänyt :rolleyes: Aluksi kun tuo tuli Ostos-Tv:seen niin pidin sitä ihan läppänä mutta hyvinhän se on sieltä noussut.

Painoa ei ole noussut eikä laskenut pääsiäisen jälkeen. Tavoitteissa olisi se -2kg vielä ja ajattelin ottaa vähän kovemmat otteet käyttöön niin, että se tosiaan lähtisi ennen kesäkuuta. Joten herkuttelupäiviä vähennetään ja pienennetään sekä vähän ruokavaliosyyniä niin että tulisi hiukan miinusta. Treeneihin ei tarvitse muutoksia tehdä, tarpeeksi monipuolisesti ja paljon tulee tehtyä jo valmiiksi :)

Mutta, tänään sain kuulla että alavatsasta on kuulemma pömppis kadonnut! Kadonnut! Sitähän tässä on vain odoteltukin. Vielä kun saisi nuo jo hieman sulaneet jenkkikset vähän pienenemään niin kesäkunto on minun!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Varmaan aikamoinen ero noissa Zumba-tunneissa riippuen liikuntakeskuksesta. Kokeilin meidän salilla Zumba-tuntia ja se oli pelkkää latinalaistanssia (cha cha cha, flamenco...)! Ohjaaja meni läpi NIIN peruskuvioita ja hitaasti, että hyvä kun hengästyi. Odotin samanlaista menoa kuin ostostv:ssä, lisäpainoja ym.. :D

No, ensinnäkin mulla on ehkä maailman paskin aerobinen kunto, että mun near-death experience saattoi johtua siitä.. :D Mutta kyllä toi meni noiden peruslattariaskellusten lisäksi reggaeta ja strippivaikutteitakin oli. Aika monipuolisesti ja kyllä tuntui paikoissa. Ja luulin että kohta lähtee perse irti siinä pyöritellessä.. :D

No, ensinnäkin mulla on ehkä maailman paskin aerobinen kunto, että mun near-death experience saattoi johtua siitä.. :D Mutta kyllä toi meni noiden peruslattariaskellusten lisäksi reggaeta ja strippivaikutteitakin oli. Aika monipuolisesti ja kyllä tuntui paikoissa. Ja luulin että kohta lähtee perse irti siinä pyöritellessä.. :D

Haha, no sitten :) Saispa meidänkin ohjaaja jostain vähän strippivaikutteita, ni pääsis revittelemään ;)

Haha, no sitten :) Saispa meidänkin ohjaaja jostain vähän strippivaikutteita, ni pääsis revittelemään ;)

Mä ajattelin sunnuntai-illan iloksi viimein lähteä kokeilemaan strip aerobiccia, jota olen aikonut kokeilla jo ainakin puoli ikuisuutta... voin sit raportoida miten rikki olin sen jälkeen. Mulla yleensäkin nää reisikestävyysjumpat on niin itsemurhaa, että luultavasti riisun paitani vain koska haluan hirttää itseni...

Olisinkohan ihan oikeasti tänä vuonna pääsemässä kesäkuntoon :D.

En ole laukannut vaa'alla viime aikoina vaan keskittynyt treenaamiseen ja järkevään syömiseen. Alkoholi on ollut poissa kuvioista melkein kokonaan. Ja vaatteet löystyy! Taidan kiivetä puntarille vasta toukokuun lopussa, siihen saakka eikun :whip: :puntti::whip:

Miten tämä projekti voikaan tökkiä näin paljon. Ei hyvältä näytä kesää ajatellen. Tänään saan uuden saliohjelman, jolla pitäisi tulla tulosta.
Kaloreita suositeltiin 2200 päivää kohden. Viikossa on kaksi punttitreeniä, yksi bodypump, 3 tunnin aerobista + hyötyliikunnat päälle. Miltä kuulostaa äkkiseltään? Lähteekö tällä?
Niin ja 5 kg:n pudotukseen on varattu aikaa 3 kk.
Olen jotenkin ihan töksähtänyt maiseman vaihdoksen myötä.

Minä olen vasta liittynyt tänne foorumille, mutta kiloja on karisteltu tammikuusta asti. Olen ollut aina sellainen äkkiähetikaikkinyt -tyyppi, mutta nyt olen malttanut ja antanut aikaa itselleni. Projektini on lähtenyt erittäin hyvin käyntiin. Aloituspainoni oli 63 kg (157cm pitkä) ja tammikuusta tähän päivään asti se on tippunut 57,5kg ja tavoitteeni on siinä 52-54kg hujakoilla ja tietysti sitten kun olen tyytyväinen rasvattomaan kroppaani, niin tarkoituksena on paneutua enemmän punttisalitreeniin.
Itse olen käynyt vain 4 kertaa viikossa ohjatulla tunnilla (bodycombat, circuit, aerobic, pumppi sekä spinning ja nykyisin tankotanssi kerran viikkoon) ja siihen vielä koiranulkoilutukset ja muu hyötyliikunta. Ruokaremontin tein totaalisesti, paitsi viikonloput on ne mun herkkuhetket, mutta ei mitään liioittelua ;)
Olen tosi ylpee jo nyt itseeni, keiken järjen ja treenien perusteella olen tavotteissani heinä-elokuussa .

Ja kiitoksia kaikille kirjoittajille, täältä saa niin hyvää vertaistukea ja kannustusta, eikun tuulta purjeisiin :)

Mäkin olen aloittanut tankotanssin! Aivan mielettömän hauskaa ja erinomaista treeniä erityisesti yläkropalle :) Kesäkuntopäivityksiä sen verran, että paino on junnannut nyt kuukauden verran paikallaan treeneistä ja syömisistä riippumatta..turhauttaa, mutta toisaalta läski on korvautunut paljon lihaksella, joten kai pitäisi olla tyytyväinen. Mutta se kolmisen kiloa pitäisi saada pois, että olisi siinä maagisessa 50 kilossa.. :) Nyt alkaa kahden kuukauden kestävä ankara treenikuuri ja herkkulakko. Heinäkuussa voi sit vähän rauhottaa ja lomailla. :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom