Marjakarhu
Banned
Hulkki sanoi:PS. Ja kuinka mones kerta tämä nyt on kun joudun sanomaan tuosta teitittelystä? Meikäläistä ei teititellä, tuo on helvetin ärsyttävää.
NGV ei opi sitten millään:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:PS. Ja kuinka mones kerta tämä nyt on kun joudun sanomaan tuosta teitittelystä? Meikäläistä ei teititellä, tuo on helvetin ärsyttävää.
Hmm, tuossa jutusasi on perää. Mutta itse käytän 4-jakoista ja kehitys on ollut aivan tyydyttävää. Mutta eikös silloin olla oikella jäljillä jos sarjapainot kaikissa liikkeissä kehittyvät? Eihän silloin se sarjapainojen kehitys katso millä jakoisella kyseinen jamppa treenaa? Noh en jaksa enempää vänkätä tästä, koska olet sentään kaikki valtias Hulkki ja minä sinun ikuinen orjasi. Niin ja anteeksi, että vahingossa teitittelin unohtui, että me teimme "sielun" kaupat.Hulkki sanoi:Melko ihmeellisiä johtopäätöksiä vetelet. Millä tahansa treenillä voi kehittyä, pitkälti yksilöstä ja olosuhteista riippuen. Keskimäärin kuitenkin väittäisin naturaalitreenaajien saavan parempia tuloksia 1-2-jakoisilla perusohjelmilla, kuin 4-5-jakoisilla. Eli jos laitetaan 100 naturaalitreenaajaa tekemään ensin 2-jakoista muutaman kuukauden ajan, sitten 5-jakoista muutaman kuukauden ajan, väitän että suurimmalla osalla 2-jakoinen tuottaa paremmat tulokset. Mutta vain suurimmalla osalla, ei kaikilla. Siinä 100 natutreenaajassa voi hyvin olla 10-30 tyyppiä, joilla se 5-jakoinen tuottaa paremmin tulosta.
PS. Ja kuinka mones kerta tämä nyt on kun joudun sanomaan tuosta teitittelystä? Meikäläistä ei teititellä, tuo on helvetin ärsyttävää.
Mistä te bodaaja arvasitte?Bodaaja sanoi:NGV kiittää jeesusta ja kumartaa?
NGV sanoi:Hmm, tuossa jutusasi on perää. Mutta itse käytän 4-jakoista ja kehitys on ollut aivan tyydyttävää. Mutta eikös silloin olla oikella jäljillä jos sarjapainot kaikissa liikkeissä kehittyvät? Eihän silloin se sarjapainojen kehitys katso millä jakoisella kyseinen jamppa treenaa? Noh en jaksa enempää vänkätä tästä, koska olet sentään kaikki valtias Hulkki ja minä sinun ikuinen orjasi. Niin ja anteeksi, että vahingossa teitittelin unohtui, että me teimme "sielun" kaupat.
Mistä te bodaaja arvasitte?
Pyranha sanoi:Tästähän on ollut koko keskustelussa kyse, ei siitä saako multijakoisilla lainkaan tulosta :thumbs:
NGV sanoi:Hmm, tuossa jutusasi on perää. Mutta itse käytän 4-jakoista ja kehitys on ollut aivan tyydyttävää.
Bodaaja sanoi:
Onko Hulkki Master ja NGV orja?:lol2:
tiieitiijuu sanoi:kiitti ihan vitusti! syntikan päällä on nyt pakastevihanneksii ja makarooneja :lol2:
NGV sanoi:Hmm, tuossa jutusasi on perää. Mutta itse käytän 4-jakoista ja kehitys on ollut aivan tyydyttävää. Mutta eikös silloin olla oikella jäljillä jos sarjapainot kaikissa liikkeissä kehittyvät? Eihän silloin se sarjapainojen kehitys katso millä jakoisella kyseinen jamppa treenaa?
Hei ihan oikeasti, voisit hieman rajoittaa noita juttujasi.NGV sanoi:olet sentään kaikki valtias Hulkki ja minä sinun ikuinen orjasi.
Hulkki sanoi:Hei ihan oikeasti, voisit hieman rajoittaa noita juttujasi.
Rauta-Masa sanoi:Ei löysäily ole mun mielestä kivaa. Täällä vaan tuntuu olevan joillakin iso ahdistus jos ei aina treenaa ihan maksimaalisesti ja aikaa menee hukkaan. Pyrin pitämään peruskuntoa ylhäällä runsaalla aerobisella, senkin takia palautumiseen tarvitaan resursseja.
tiieitiijuu sanoi:Ensimmäiset 2-vuotta sillä tuli treenattua ja sen jälkeen se meni siihen ettei palaudu ei sitten millään. Mieluummin nelijakosella kovaa, kun 2-jakosella 60% tehoista.