Kun ei ole titteliottelu, niin on +1lbs:n markinaali, mihin ottelijan pitää päästä painonvetojen osalta.Jos painoraja on 155lbs niin miksi kaverit hyppää puntarille 156lbs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ei ole titteliottelu, niin on +1lbs:n markinaali, mihin ottelijan pitää päästä painonvetojen osalta.Jos painoraja on 155lbs niin miksi kaverit hyppää puntarille 156lbs?
Mitä tarkoittaa kannu? Esim. 'Lasileuka kannu'
Minkälaisilla kengillä ne futii toisiaan savatessa, onko ne jotkut palettitossut vai kunnon kovapohjaiset?
EKH:lla on oikein rento meininki ja mukavaa (kaikentasoista) porukkaa. Eikun sinne vaan. Sieltä saat venyttelyvinkkejäkin samalla.Sitten toisena se, että oon harkinnut vaparin aloittamista juuri Espoon kehähailla, onko kellään kokemuksia ko. salista? Ammattilaisottelijoita seuratessa on jäänyt kuva, että salilla olisi rento meininki eli noviisinkin olisi mukava treenata siellä.
Youtubesta ja muualta netistä löytyy vaikka kuinka paljon erilaisia venyttelyohjeita esim. flexibility exercises/stretches (for bjj/kickboxing/mma) hakusanoilla. Valitse mieleisesi liikkeet ja käy koko kroppa läpi, mutta keskity erityisesti kankeina pitämiisi ruumiinosiin. Aloita vaikka venyttelemällä joka toinen päivä ja pidä välipäiviä sen mukaan miten kroppasi reagoi ja palautuu.Oon harkinnut jos sitä irtoaisi opinnoilta sen verran vapaa-aikaa ja aloittaisi vaparin uudestaan, mutta asia mikä aiemmin treenatessa on turhauttanut on mun rautakankimaisuus. Matossa nujutessa esim. guardissa en pysty istumaan kunnolla omien jalkojen päällä ja pitämään posturea, koska ei taivu. Sama homma pystyottelussa, että hyvä jos jalka nousee kroppaan asti. Eli kaipaisin vinkkejä/neuvoja, mitä venyttelyliikkeitä vaparia silmällä pitäen kannattaisi alottaa ja kuinka usein (joka päivä?). Oon saattanut kysyä tätä aiemminkin, mutta en muista missä aiheessa ja ne mahdolliset vinkit valitettavasti ovat unohtuneet.
Sitten toisena se, että oon harkinnut vaparin aloittamista juuri Espoon kehähailla, onko kellään kokemuksia ko. salista? Ammattilaisottelijoita seuratessa on jäänyt kuva, että salilla olisi rento meininki eli noviisinkin olisi mukava treenata siellä.
Eikös toi pro bono -termi tarkoita että ilmaiseksi/hyväntekeväisyydestä? Tuskin kamppailuskenelle on haittaa saada joku mukaan joka ymmärtää juridiikasta, varsinkin ilmaiseksi.