Olet tyypillinen esimerkki epäkohteliaasta keskustelijasta. Netissä voi näppikseltä heitellä mitä tahansa mitä tosielämässä ei voi tehdä. Tod.näk olen kuulan kanssa sinua kokeneempi vaikka sillä ei tässä mitään väliä olekaan. Sulla itselläsikään vaan ei ymmärtys kovin monipuolinen asiasta tuntunut olevan :D Ihan vaan tiedoksesi. Heilautus on tempauksen apuliike joten liikeradan saattaa olla ihan hyvä olla lähellä toisiaan.
En yritä todellakaan olla epäkohtelias, mutta joskus on käytettävä sellaista kieltä että myös ymmärrystä vailla olevalle asia menee paremmin perille.
Katsokaa nyt hyvät ihmiset näitä videoita ennen kuin alatte vaahtoamaan.
Tässä siis tekniikka minkä puolesta täällä liputetaan.
[video=youtube_share;9Pip43ogzFE]http://youtu.be/9Pip43ogzFE[/video]
Tässä sitten tekniikka mitä minä ja muu maailma pitää enimmäkseen parempana ja tehokkaampana.
Swingi alkaa 2:30 kohdalta.
- - - Updated - - -
Tästä saa ja pitääkin olla eri mieltä airwalk, mutta itse olen sitä mieltä että heilautus on pitkälti sama liike tempauksen kanssa liikkeen puoliväliin saakka. Tämä tietysti yhdellä käden tehtynä. Kahden käden heilautus onkin lähinnä aloittelijoiden ja peruskuntoilijoiden liikevalikoimaan kuuluva perusliike.
Sinä kokeneena voitkin sitten laittaa tästä aloittelijoiden liikkeestä vaikkapa tekniikkavideon niin vertaillaan sitä sitten muiden tekniikkaan.
Tekniikkalajeissa riittää hiomista vielä vuosienkin kuluttua ja epäilen hyvin vahvasti että sinullakaan se ei ole täydellinen.
En myöskään allekirjoita että swingi olisi aloittelijoiden ja peruskuntoilijoiden liike, kyllä siinä riittää haastetta ja tekemistä myös kokeneille.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: