Joensuulaisia treenaajia?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Helou!

Kiinnostaisi kysellä että onko täällä pakkiksella miten paljon mies/nais treenaajia? Millä salilla käyt?

Tämä on taas näitä päähänpistoja... :lol2:

En sanoisi tällä hetkellä olevani treenaaja, mutta jos taas vuoden alusta alkaisi löytämään itseään 3-4 kertaa viikossa Fittarilta.
Tämä vuosi on mennyt hiukan heikommin..:(

Joensuulainen treenaaja olen n. 3 kerran pätkissä/vuosi kun tuun iskän luo käymään. Eli nyt jouluna kohta taas ja fittarille, sitten seuraavan kerran tod.näk. bBB-gymille keväällä/syksyllä :)

BB-Gym vielä toistaseks, mutta hintojen nousun jälkeen saa nähdä että minne sitä asettuu.

Täällähän sitä reenaillaan :)... Bb-gymillä itse käyn ja tyytyväinen siihen olen ollut joten jatkossakin varmasti siellä päin meikät näkee :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JoPuPon salilla tullu noljakassa käytyä.. tosin en asuu enää jenssissä. mut aina kun sinne tulee ni sinne reenailee :) esim nyt jouluna. onki ikävä sinne :)

Millanen tuo punttipoikien sali on? Pitäs muuttaa Joensuuhun syksyllä ja sali pitäs etsiä.

Hintalaatu suhteeltaan ylivoimasesti joensuun paras. Vapaita painoja paljon ja kaikki peruslaitteet löytyvät mutta tietenkin kun on voimanostajien ja painonnostajien sali niin näitä hifilaitteita ei salilla ole ollenkaan.

Hintalaatu suhteeltaan ylivoimasesti joensuun paras. Vapaita painoja paljon ja kaikki peruslaitteet löytyvät mutta tietenkin kun on voimanostajien ja painonnostajien sali niin näitä hifilaitteita ei salilla ole ollenkaan.

Onko salilla miten ruuhkaa? Maastaveto ja kyykkypaikoille on varmasti jonoa? Onko kyseisellä salilla avainkortti systeemi ?

Onko salilla miten ruuhkaa? Maastaveto ja kyykkypaikoille on varmasti jonoa? Onko kyseisellä salilla avainkortti systeemi ?

Mitä nyt itse oon muutaman kerran tuolla käyny tutustumassa niin ei siellä ole ollut ruuhkaa kyykky ja vetopaikoille. Onko se avainkortti systeemi, ite kun oon vaan pimputtanu kelloa :D

Joo toi ruuhka riippuu täysin siitä mihin aikaan menee. Onhan siellä aikamoinen ruuhka aina 16-19 välillä mutta kyllä siellä kyykkäämään ja vetoja tekemään aina mahtuu. On avainkortti systeemi.

Joo toi ruuhka riippuu täysin siitä mihin aikaan menee. Onhan siellä aikamoinen ruuhka aina 16-19 välillä mutta kyllä siellä kyykkäämään ja vetoja tekemään aina mahtuu. On avainkortti systeemi.

Ok. Ei kai siinä muu auta ku mennä Punttipoikien salille ku Joensuuhun muuttaa. Kiitän

Suositut

Back
Ylös Bottom