Joensuulaisia treenaajia?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
vautsi vau, vähemmistölle oma tredi. mustakin tuli joensuulainen vaihteeksi. pitäisi varmaan alkaa käymään tuolla bb:llä?

BB-gymistä olen itse ainakin tykännyt. Onhan tuo hieman hintava, mutta tilaa on riittävästi ja laitteita myös. Aamulla ja illalla ei ole ruuhkaa ja 17-18 ruuhkatkaan ei nykyään ole mitään sietämättömiä ainakaan minun mielestä. Jos haluat vähän halvempaa salia niin sitten noljakan punttipoikia suosittelen.

BB-gymistä olen itse ainakin tykännyt. Onhan tuo hieman hintava, mutta tilaa on riittävästi ja laitteita myös. Aamulla ja illalla ei ole ruuhkaa ja 17-18 ruuhkatkaan ei nykyään ole mitään sietämättömiä ainakaan minun mielestä. Jos haluat vähän halvempaa salia niin sitten noljakan punttipoikia suosittelen.

Eihän se mikään kallis ole. Varsinkin, jos ottaa suoraveloituskortin. Yleisesti salien hinnat joensuussa on enempi kuin jees. :thumbs:

Vieläkös hammer treenaa HST:llä? Ens viikolla mua alkaa taas näkyilee säännöllisemmin BB:llä kun uusi ohjelma lähtee käyttöön.

Eihän se mikään kallis ole. Varsinkin, jos ottaa suoraveloituskortin. Yleisesti salien hinnat joensuussa on enempi kuin jees. :thumbs:

Vieläkös hammer treenaa HST:llä? Ens viikolla mua alkaa taas näkyilee säännöllisemmin BB:llä kun uusi ohjelma lähtee käyttöön.

Noh sanotaanko, että opiskelijalle hieman kallis :). Suoraveloitus mullakin kyl käytös.

Kyllähän toi HST on vielä menossa, eikä ohjelman vaihtoa tuskin ihan heti ole näkyvissä :thumbs:. Huomenna ois 1x5 maksimipäivä ja hyvin on kyl tähän mennessä liikkunut rauta ja huomenna nostetaan sitten taas uusia ennätyksiä :rock:

Dietti pitäis aloitella 3 viikon päästä ja HST:llä ois tarkotus se vedellä läpi.

Rantakylän kuntosalilla viilingissä oli remontti kesän ajan. Nyt alkaa olla siellä valmista. Laajeni kuntosali parisataa neliötä. Laitteita tuli todella paljon lisää. Kannattaa käydä katsomassa. Kuntosalin pinta-ala nyt n. 700 m2.

Nyt kyllä löytyy jo itellekin kaikki mitä voi kuvitella tarviivansa.

Rantakylän kuntosalilla viilingissä oli remontti kesän ajan. Nyt alkaa olla siellä valmista. Laajeni kuntosali parisataa neliötä. Laitteita tuli todella paljon lisää. Kannattaa käydä katsomassa. Kuntosalin pinta-ala nyt n. 700 m2.

Nyt kyllä löytyy jo itellekin kaikki mitä voi kuvitella tarviivansa.
Just tulin tuolta,ja säikähin oikein miten paljon uutta laitetta oli ilmestyny. :eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom