Muutamia naisia on. Yleensä oon ainut naispuolinen, joskus saattaa olla jopa kaksi itteni lisäksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Utrassa oleva Viilinki aukee avainkortilla 06.00 ja on muistaakseni 23.00 asti auki, painoja on kylläkin rajoitetusti ja käsipainot loppuvat 40 kilosiin :(
BB-Gym on varmaan tällä hetkellä paras joensuulainen sali mutta omaan makuun liian arvokas nykyään. Puntti-pojat noljakassa on taas tupaten täynnä iltapäivisin. Fittari on taas niin susi ettei siellä innosta käydä
olen fittarilla jumppaillut muutaman vuoden ja tässä ketjussa salia on haukuttu, ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mikä salissa on vikana? Jos joku haluaisi tarkentaa.
Mulla itellä ainakin meni hermot siihen töykeään palveluun, jota siellä saa. Samaten "pelottelu" kuinka hienot valvontahässäkät siellä on ja kuinka menettää korttinsa jos päästää jonkun sisään samassa oven avauksessa. Ei herranjestas tuollaista saarnaa tarvii kuunnella, jos korttia on salille hankkimassa... :jahas:
Kävin myös muutaman kerran oven takana seisoskelemassa ja odottelemassa henkilökuntaa paikalle, mutta eipä kukaan vaivautunut tulemaan vaikka paikan piti olla auki. Tuon jälkeen siirryinkin sitten BB:lle.
Sinänsä salilla pystyy kyllä treenaamaan ihan jees.
No, pitänee valkata bb-gym kun se on ennestään tuttu. Se on kyllä ihan jees paikka kun ei pahimpaan ruuhkaan osu. Ja eihän tuo hinta suoravelotuksella paha ole 39€/kk. Penkkejä, kyykkypaikkoja ja rautaa on riittävästi ja powerrack löytyy, niin tuo riittää mulle.
Pitää vaan mennä vähän myöhemmin töihin aamutreenipäivinä... ;)
Tietysti! Ja pakkislaisille opiskelijoille tupla-alennukset
Larzan ei varmaan pahastu, jos joskus kyselee vähän vinkkejä HST:hen liittyen
Tipra, jos olet kiinnostunut siitä punttipoikien salista niin paras aika mennä tutustumaan on sinne Ma, Ke tai Pe iltana klo 17-19. Silloin siellä on yleensä paikalla seuran edustaja joka osaa neuvoa maksujen, aukioloaikojen ja avainkortin suhteen. Muuten siellä käy tuohon aikaan todella paljon jengiä, mutta aikaisemmin iltapäivällä on yleensä hyvin tilaa.:thumbs:
Kiitos kovasti vinkistä, pitää varmaan tässä kevään päälle tulla oven taakse piipittämään
Niin ja sisällehän sinne pääsee (ilman korttia) kun painaa siitä ovikellosta ja odottelee että joku hilaa ittensä sieltä kellarista siihen ovelle. :D