Joensuulaisia treenaajia?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli aloitettua jumpat joku aika sitten ja pitäs varmaan ottaa kortti Joko BB,Punttipojat tai fittari? tullut jumpattua nyt vähän etempänä keskustasta.

Riippuu vähän rahavarannoista, tavoitteista ja siitä haluaako treenata vapailla vai vemputtimilla, että kannattaako mennä bb:lle vai noljakkaan. Fittari haisee nykyisin niin paljon, ettei sinne kyllä ainakaan kannata mennä...

Itse oon tyytyväinen ollut BB-gymiin, mut kyllähän siellä hinnat on aika korkeat varsinkin opiskelijalle, jos vertaa noljakan punttipoikien saliin. Matkaakaan tuohon jojupon salille ei tulisi kuin n.100m, että siinä mielessä olisi ihan jees. Mut hintaluokka on kuitenkin aika alhainen ja siellä käy vissiin aika paljon porukkaa? Miten esim ma-pe klo 17-19 onko sali kovin täynnä ja joutuuko jonottamaan laitteisiin?

Itse oon tyytyväinen ollut BB-gymiin, mut kyllähän siellä hinnat on aika korkeat varsinkin opiskelijalle, jos vertaa noljakan punttipoikien saliin. Matkaakaan tuohon jojupon salille ei tulisi kuin n.100m, että siinä mielessä olisi ihan jees. Mut hintaluokka on kuitenkin aika alhainen ja siellä käy vissiin aika paljon porukkaa? Miten esim ma-pe klo 17-19 onko sali kovin täynnä ja joutuuko jonottamaan laitteisiin?
Joskus on täys ja joskus ei, mutta kyllä siellä aina on treenaamaan mahtunut. Laitteitahan siellä ei erityisemmin ole, vapaita painoja sitten enemmän ja tilaa niitä käyttää. Penkkejä tosin vaan kaksi, joskus on sitten saanut odottaa vähän pidemmän ajan että on päässyt treenaamaan (en viitsi mennä kenenkään ison miehen treeniä häiriköimään kun pitäs vähentää painoja ainakin 100 kilolla ja laskea telineitä 3 pykälää :D )

Jopupon salilla saa käydä ilmaiseksi tutustumassa, ei tartte ostaa siis sikaa säkissä. Rimputtaa vaan ovikelloa, niin joku tulee avaamaan jos viitsii :D Tervetuloa!

Jopupon salilla saa käydä ilmaiseksi tutustumassa, ei tartte ostaa siis sikaa säkissä. Rimputtaa vaan ovikelloa, niin joku tulee avaamaan jos viitsii :D Tervetuloa!

Pitää joku kerta tässä joulun ja uudenvuoden jälkeen tulla tutustumaan, koska yövuoroputken jälkeen kuopioon joulua viettämään. Mut vaikuttaisi ihan hyvältä salilta ja itsekin kun enemmän vapailla painoilla reenaan niin varmastikin sopisi hyvin itselle tämä sali. :)

Onkos salilla ylätaljaa tai prässiä?

Pitää joku kerta tässä joulun ja uudenvuoden jälkeen tulla tutustumaan, koska yövuoroputken jälkeen kuopioon joulua viettämään. Mut vaikuttaisi ihan hyvältä salilta ja itsekin kun enemmän vapailla painoilla reenaan niin varmastikin sopisi hyvin itselle tämä sali. :)

Onkos salilla ylätaljaa tai prässiä?

Kaikki peruslaitteet löytyy kuten prässi, hack, smith, ylä-/alatalja, ojennus/koukistus reisille, selkälaite jne.

Joskus viiden jälkeen on täytynyt penkkiä jonotella, kun ovat olleet varattuja muuten mahtunut ihan hyvin. Kyykkyä ja maveakin on päässyt tekemään aina suoraan (4 kyykkytelinettä). Hyvä perussali kyseessä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki peruslaitteet löytyy kuten prässi, hack, smith, ylä-/alatalja, ojennus/koukistus reisille, selkälaite jne.

Joskus viiden jälkeen on täytynyt penkkiä jonotella, kun ovat olleet varattuja muuten mahtunut ihan hyvin. Kyykkyä ja maveakin on päässyt tekemään aina suoraan (4 kyykkytelinettä). Hyvä perussali kyseessä!

Joo vaikuttaa kyllä hyvältä salilta, ja itsekun tykkään enemmän vapailla painoilla reenata niin sopisi itsellekin hyvin tuo.. Ainut mikä vaan sit ois huono, jos tarviis hirveesti jonotella kun hst:llä reenaan. Kaippa sitä voi kuitenki tehä sit jonkin muun liikkeen jos esim. penkki varattu.

Punttipojilla on tullut käytyä. Ehdottomasti paras sali Joensuussa. Härpäkettä riittää joka lähtöön eikä ruuhkaakaan juuri koskaan ole. Päivällä jos käy niin eipä siellä oikein ketään muita olekkaan. Lisäksi "ammattimainen" sali antaa mukavan lisäpotkun treenaamiseen:david:

Todella hyvä sali, itse olen käynyt n. 3 vuotta. Ainoa asia mistä kritiikkiä on se, että musiikki mikä soi on aika yksipuolista (rock/metallia) ja vaihtelu on aika vähäistä, samat levyt vuodesta toiseen.:D

Vapaita painoja sitä tulee heiluteltua, joten pitää käydä tsekkaamassa tuo punttipoikien sali. BB tai punttipojille tulee varmaan näillä näkymin kortti otettua.

BB-gym on hyvä siinä mieles et siellä on hyvästi laitteita ja ruuhkaa ei juurikaan ole edes arkisin 16-19 välillä. Joskus maanantaisin saattaa olla enemmän, mut aina olen saanut reenit tehtyä hyvin loppuun ilman jonotteluja. Käsipainoja on hyvin 45kg asti mut sit alkaa tulemaan isommilla harppauksilla, joten niitä toivoisin itse lisää. Hinta on kuitenkin aika korkea opiskelijoillekin, mutta tyytyväinen olen ollut.

paljonka ne hinnat on nyt sitten noussu tuolla bb-gymillä. Tietääkö kukaan? kk-kortti opiskelijalla.

Muistaakseni jotain 52-54€/kk (ei opiskelijat, työttömät tai eläkeläiset) ja 49€/kk sitten opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset. Ite mietin tuota suoravelotus juttua eli sillonhan se ois sen 39€/kk (min. 6kk.)

paljonka ne hinnat on nyt sitten noussu tuolla bb-gymillä. Tietääkö kukaan? kk-kortti opiskelijalla.

Itse ostan aina sen 3kk:n kortin ja se on ainakin ennen ollut 112€, en tiedä uutta hintaa ennenkuin ens viikolla taas pääsen käymään kuhan olen lomalta tullut takasin...

Suositut

Back
Ylös Bottom