Joensuulaisia treenaajia?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
paljonka ne hinnat on nyt sitten noussu tuolla bb-gymillä. Tietääkö kukaan? kk-kortti opiskelijalla.

Joo olihan nuo hinnat jonkin verran nousseet, 3kk oli opiskelijalta 123(ennen 112). Kk-kortti tais olla jotain 53-56 opiskelijalta jos en nyt uhan väärin muista.

Itse taidan siirtyä tuohon suoraveloitusjäseneksi, tulee vuodessa jonkin verran halvemmaks tohon 3kk korttiin nähden..

Lyökö ne turpaan siellä fittarilla, jos palauttaa vajaa vuosi sitten vanhaksi menneen kulkukortin?

Joo, treenaan lukioni punttisalilla, aika alkeellinen ja rähjäinenhän se on mutta ajaa kyllä asiansa, radioki on mukiloitu varsin surkeaan kuntoon. :D

Onkos kukaan käynyt Joensuun Areenan puntilla? Millaiset hinnat siellä näillä näkymin oikein ovat? "Punttisali" oli ainakin viimeksi areenan kulmaan rajattu alue mutta kyllä siellä mielestäni kaikki peruslaitteet oli.

Joo, treenaan lukioni punttisalilla, aika alkeellinen ja rähjäinenhän se on mutta ajaa kyllä asiansa, radioki on mukiloitu varsin surkeaan kuntoon. :D

Onkos kukaan käynyt Joensuun Areenan puntilla? Millaiset hinnat siellä näillä näkymin oikein ovat? "Punttisali" oli ainakin viimeksi areenan kulmaan rajattu alue mutta kyllä siellä mielestäni kaikki peruslaitteet oli.

Syksyllä oli järjestetty niin, että lattiatasossa oli voimanostolavan päälle tyrkätty lähinnä muutamia vanhempia telineitä, esim. kyykkyteline, penkki ja muutama vatsanvempautustuoli sekä pari tankoa, mutta kiekkoja ei kovinkaan paljon jos siihen sattuu monta samaan aikaan.
Yläkerrassa kiipeilyseinän takana oli sitten nämä uudemmat vehkeet ja muutama hilavitkutin. Kaikki peruslaitteet löytyy, ja käsipainoja johonkin 35kg asti. Kyykkyhäkki, smitti, taljat, prässi ja pieni nostolava ynnä muut.
Tuossa lyhyesti laitteistosta, hinnasta ja ruuhkista en tiedä, koska käytin salia vain aamuisin valmennuksen vuoroilla, jolloinka oli erittäin väljää. Laitteistonsa puolesta monta kertaa parempi kuin esim. Vesikon sali vieressä. Hinta voi tosin olla korkea.

Mjoo, kyllä tuota tuli itsekkin vain hypättyä sen puomin yli muutamia kertoja kun kävin kaverin kanssa talvisin siellä juoksentelemassa.

En tiedä, on se sitten noloa jos jäät rysän päältä kiinni. :(

Mjoo, kyllä tuota tuli itsekkin vain hypättyä sen puomin yli muutamia kertoja kun kävin kaverin kanssa talvisin siellä juoksentelemassa.

En tiedä, on se sitten noloa jos jäät rysän päältä kiinni. :(

joo no on varmasti noloa jos kiinni jää ja muutenki tuommonen :down:
Mutta jokainen tyylillään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
areenan sivuilta kun katsoo hintoja niin onhan tuo melko kallista, 6€ kerta lippu, 10 kertaa 50€ ja 1kk kortti voimassa 30pv 60€, eli jos itse siellä reenailisin niin kyllä sitä tulis varmasti hypittyä niiden porttien yli :)

Mahtaako kukaan opiskella joensuun yliopistolla? Yliopistoillahan on noita sopimuksia eri salien kanssa ja voi olla suhteellisen edullistakin.

Mahtaako kukaan opiskella joensuun yliopistolla? Yliopistoillahan on noita sopimuksia eri salien kanssa ja voi olla suhteellisen edullistakin.

Itse opiskelen amk:ssa tikkarinteellä, jotain taisi meilläkin olla noita alejuttuja.. Tosin tikkarinteellähän on oma sali opiskelijoille, mutta se on pienenpuoleinen ja vapaita painoja ei juurikaan ole joten sitä en ole itse käyttänyt. Ketään muita, jotka käy tikkarinteel kouluu? ja käyvät reenaa :)

Jaahas, kohta Larzanistakin tulee Joensuulainen ja pitää alkaa arpomaan treenipaikkaa. Tuo punttipoikien sali vaikuttaa hyvältä ja pitänee käydä katsastamassa paikka seuraavan kerran kun siellä. Pääseekös tuonne tutustumaan milloin vain joku on treenaamassa vai onko jotkut tietyt ajat milloin avaimettomat pääsee salia ihmettelemään?

käyn ensi viikolla testaamassa tuon punttipoikien salin. onko klo: 19.00-20.00 jälkeen yleensä porukkaa paikalla paljon? ja moneenko tuo on auki?

käyn ensi viikolla testaamassa tuon punttipoikien salin. onko klo: 19.00-20.00 jälkeen yleensä porukkaa paikalla paljon? ja moneenko tuo on auki?

Itse meen nykyisin just siinä kahdeksan aikoloihin kun porukkaa tuntuu niin paljon käyvän esim tohon mainittuun aikaan. Klo 21.00 menee kiinni.

Onko siellä Punttipoikien salilla minkä vertaa naispuolista väkeä? Tällä hetkellä orpoilen Vesikossa ja Naisten kuntokoululla, mutta tässä oon katsellut jotain mukavaa vakkarisalia. Fitness on kivenheiton päässä, mutta sen hinnat ei niin nappaa.

Back
Ylös Bottom