Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä logiikka noiden takana;
Penkin apuliike on penkin vastaliike eli joku kroppaan nähden edestä/alhaalta tuleva vetoliike eli soutu, esim. käsipainosoutu, kulmasoutu, rintatuellinen soutu..
Pystärin apuliike leuanveto on pystärin vastaliike.
Ihan basic meininkiä.
SerialLoser: Bodybuilding-templaten mukaan apuliikkeet niin muistuttaa enempi perusnelijakoista.
Noin mä ajattelin että se on, mutta silti, tuloksena on kolme yläselkäpäivää. Mut tosiaan, eihän mun mikään pakko sitä noin ole tehdä.
Aika hyvin osunut arviot vissiin kohdalleen tuosta 1rpm:stä kun jokaissa pääliikeessä tullut tällä eka viikolla 10-12 toistoa siinä viimeisessä sarjassa. Dipit on kyllä loistavaa settiä, ei ole pitkään aikaan tullut tehtyä, mutta kun tuon Wendlerin kirjan lukaisi niin pakkohan se oli alkaa vääntämään ja hyvältä vaikuttaa.
Mutta vedättekö tosiaan tossa viimeisessä sarjassa niin monta kuin menee ilman failurea? Varmaan kannattaa yksi, ehkä kaksi toistoa jättää varastoon? Mavessa tuntuu näin etukäteen ajateltuna hurjalta vetää tossa heti ekalla kerralla joku kymmenen toiston sarja...
Lukaisin mieheltä koko kirjan ja itse ainakin käsitin, että pääliikkeessä vedetään aina se sarja ns. loppuun asti. Itse nyt jo ihan turvallisuus syistä kyllä jätän yhden varastoon. Deload viikolla sitte ei tietenkää mitään muuta kuin annetuilla prosenteilla määrätyt toistot. Viisaammat korjatkoon, jos meni metsään.
Ajattelin ottaa 2-jakoiseen ton progression vinopenkkiin ja maveen, kun idealtaan treenaan aina jaosta riippumatta hyvin samanlailla kuten tässä (pääliike progressiolla + avut).
Mutta vedättekö tosiaan tossa viimeisessä sarjassa niin monta kuin menee ilman failurea? Varmaan kannattaa yksi, ehkä kaksi toistoa jättää varastoon? Mavessa tuntuu näin etukäteen ajateltuna hurjalta vetää tossa heti ekalla kerralla joku kymmenen toiston sarja...