Kysyn ihan mielenkiinnosta (itselläkin oikeassa polvessa kierukassa pieni repeämä), että miten tuo tilanne muuttuu sitten parissa kuukaudessa?
Tän ei ole tarkoituskaan vastata sun kysymykseen, mutta kerron huvikseni, että kun olen tässä Wendlerissä kyykkyä ja mavea tehnyt niin kävipä 3 pv sitten niin, että 3x3 mavea (7s kierros ilman resettiä eli on aivan mahdottomuuden rajoilla viimeiset sarjat joka liikkeessä) seuraavana päivänä mun tähän asti terve polvi otti ja turposi ja jäykistyi.. ilman, että siihen liittyis mitään tilannetta tai tapahtumaa. Ärtyi siis vaan tosta mavesta. Kyykystä ei oo tollain ottanut nokkiinsa, tosin painotkin on kevyempiä.
Halusin vain (kaavalla jaettu vitutus on puoli vitutusta) jakaa sen, miten paljon ottaa päähän, että ohjelma kuin ohjelma niin aina kun tullaan koviin sarjoihin niin alkaa paikat prakaamaan ja kipuilemaan.. Tässä Wendlerissäkin saa pystypunnerruksessa karjahdella kun kyynärpää ja olkapää vihloo niin p.........i ja nyt sitten joutuu maveakin himmaamaan.
Pääsiskö näistä jollain puolen tunnin lämmittelyllä ennen treeniä ja polven lämmittimillä jne? Olen lämmitellyt muutaman minuutin ensin kuntopyörällä, paikallaan juoksemalla tahi vastaavaa, sitten tekemällä kaikille nivelille kohtuullisen määrän pyörittelyitä ja kevyesti ääriasennosta toiseen liikutteluja ja sitten 2-3 sarjaa 4-8 toistoa lämmittelypainoilla ko. pääliikettä.