Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SerialLoser: Bodybuilding-templaten mukaan apuliikkeet niin muistuttaa enempi perusnelijakoista.
Mistä tuon bodybuilding templaten löytää? tuossa kirjassa mikä mulla on niin sitä ei esitellä, jostain luin, että jostain vanhasta mf lehdestä löytyis.
Ketjun ekasta postista löytyy.
Melkosen kevyeltä tämä näin aluksi tuntuu.
Mietin, että voisko tätä vääntää ikäänkuin kaksi jakoisena, eli tekisi esim. seuraavalla jaolla:
Mulla oli siis pointtina tossa se, että tekis pääliikkeet 2xvko ja progressio olis puolet nopeempaa. Kun tuntuu tässä alussa varaa olevan lähteä keulimaan. Ihan tosissani nyt en tuota ole vielä harkinnut.
Eipä mulla varsinaisesti ole tarvetta toimivaa lähteä korjaamaan. Lähinnä sitä mietin, että olisiko tässä ohjelman alussa järkeä lähteä kirimään nuita maksimeita kiinni. Toinen viikko vasta siis takana ja joka liikeessä tuli ohjelman mukaan tehdyllä ns. 3 maksimilla yli kymmenen toistoa. Ilmeisesti tuo kuuluu kuitenkin asiaan ja nopeasti tässä tasoittuu ja 2,5-5kg:n lisäykset alkaa tuntumaan jo kovilta.
Harrastustahan on takana jostain 2000 luvun alusta kuitenkin erinäisten taukojen takia veikkaisin, että aktuaalista saliin panostamista 3-4 vuotta takana ja ihan bodypainotteisesti. Sarjapainot on ainakin omasta mielestä surkeita. Penkkimaksimi n. 90-95kg, kyykky n. 140kg ja mave 150kg. Painoa löytyy 76kg.
Oletko lukenut sen Jimin kirjan?
Itselläni on nyt toisen waven kolmas viikko alkamassa ja edelleen menee mavessa ja pystärissä kympin tuntumaan toistot kolmannessa työsarjassa. Mutta ei se haittaa. Mulla on sellanen seuranta excel että näen sen ohjelman ja progression sinne kuudenteen waveen saakka ja siellä numerot on niin isoja että jos pääsen niihin tällä "hitaalla" etenemisellä, olen enemmän kuin tyytyväinen.
Itsekkin teen sillä Exceliin tehdyllä versiolla progression, mutta pakko kysyä jos kerta 7:nnellä viikolla vedät 10 toistoa että kuinka hemmetin pitkiä sarjoja sulla tuli aluksi? 20-30? Punnerruksissa viellä menisi, mutta mavessa ja kyykyssä olisi aika sairasta
Tuossa etusivulla oli toi taulukkolaskenta juttu, siihen laitetaan ne maximit niin laitanko sen 90% maximista vai oikean maximin? Siihen tulee ne valmiit sarjapainot niin laskeeko se itse ne 2,5-5kg painonlisäykset maximiini? Ei ajatus kulje tähän aikaan yöstä niin voi olla että on taas typeriä kysymyksiä.
Itse ois tarkoitus nyt alottaa tämä ohjelma ja samalla aloittaa dietti.Mitä versiota porukka on käyttäny täällä dietin aikana vai onko tullu etes kokeiltua?Triumvirate-versio näyttäs olevan aika soppeli varmaan? Ei liikaa apuliikkeitä mutta kaikki tarpeellinen tulee tehtyä vai oisko tuo bodytyyppinen parempi vai meneekö turhan rankaksi palautuminen diettaillessa?
Siitä onko Wendler järkevä ohjelma dietin aikana, voi olla montaa mieltä. Itselläni on nyt kolmannen jakson kolmannella viikolla edessä se masentava seikka että joutuu palaamaan alkuun kun ei saa tehtyä vaadittuja suorituksia. Erityisesti progressio tuntuu dietille liian kovalta, maven ja kyykyn osalta jossa tulee 10 kilua per jakso treenipainoihin lisää. Ehkäpä puolitan uutta yritystä varten alakropan progression siihen saakka kunnes dietti loppuu. Suapa nährä.