kerrohan mulle ihmeessä "elasto" et mitä tieteellisiä "faktoja" oon tähä threadiin selittäny ?
Kyse ei ollut tästä threadista vaan muista threadeista kuten tossa sun quottaamassa postissakin lukee. Esim. tällasia juttuja on tullut vastaan:
kalorilaki ei päde jos halutaan polttaa ainoastaan jotain tiettyä ainetta kehosta, esim rasvaa. Rasvaa voi esim polttaa myös syödessä enemmän kaloreita kuin kuluttaa. Kalorilaki pätee ainoastaan jos pudoitetaan painoa, ihan vaan tuota ketjun aloittajapostia viisastelen tässä.
Rasvanpoltossa on otettava huomioon myös TARKKAAN aineenvaihdunnalliset tekijät.
väärin, kalorilaki pätee ainoastaan painon lisäämiseen ja pudottamiseen. siis tuo mainitsemasi syö enemmän / vähemmän. Kun halutaan lisätä painoa TIETYSSÄ muodossa, esim lihaksena, on mahdollista tehdä tätä ajoittamalla tietyt kalorit tiettyihin väleihin. Miinuskaloreilla voi kasvattaa lihasta, kokeile itse. myös pluskaloreilla on MAHDOLLISTA polttaa rasvaa, mutta se meneekin sitten jo monimutkaiseksi, varsinkin natuna. Läpipaskojan geenit tai aineenvaihdunnan pilviin boostaava harrastus on hyväksi tässä.