Hmm.. mjuu. Miten kahden ohjelman käyttö sitten käytännössä menis? Ihan vaan vuorottelis, vai onko siinä joku hienompikin systeemi?
Mutjuu, taidanpa karsii ylimääräsiä liikkeitä pois ja ajella yhellä hyvällä ohjelmalla.. Ehdotuksia mitä liikkeitä jättää ja mitä poistaa? Nuo isot perusliikkeet ainakin kyl jäis
Eli jos käytät noita kahta treeniä niin, jos reenipäivät on MA KE PE niin joka toisessa treenissä teet treeni1 ja joka toisessa treeni2 esim.
Ma: treeni1 Ke: treeni2 Pe: treeni1 la su lepoo, Ma: treeni2 Ke: treeni1 ja Pe: treeni2.
Jos taas treenaat yhdellä HST treenilä eli samat liikkeet joka treenikerta niin tämä voisi olla hyvä vaihtoehto.
Zercher- kyykky penkille
Penkkipunnerrus
SJMV
Pystypunnerrus seisten tangolla
Leuanveto
Dippi(ojentajille)
Pohkeet seisten/istuen näitä voisi vaihdella joka toinen reeni
Hauis suora tanko
Istumaannousu lisäpainoilla
takaolat ylätalja
Tässä olisi koko kroppa reenattu läpi yhdessä reenissä ja nimenomaan isoilla perusliikkeillä, tuohon voisi vielä mahduttaa kulmasoudun mutta silloin tulisi 11 liikettä/treeni johon voi mennä liikaa aikaa ja ehkä myös liikaa rasitusta alaselälle. Laitoin vielä liikkeet suoritusjärjestykseen mitä itse suunnilleen käytän esim. pystypunnerruksen jälkeen leuat jonka jälkeen dippi, jolloin ojentajat saa lepoa vähän pystynpunnerruksen jälkeen.
Edit: Itse olen tykännyt treenata vain yhdellä liikkeellä/lihasryhmä, progression saa helpommin tehtyä ja tekniikka joka liikkeessä parantunut todella paljon! Ainut että pohkeissa olen vaihdellut istuen/seisten