Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite alotin n vuos sitte reenaamaa ja pituutta ei oo sen jälkee tullu ku ehkä 1cm et kyl se ehkä hiukan on hidastunu :D pituutta nyt 185cm
Ite oon nyt 15v
Jos viesti on postitettu 01.02.2006, 19:02 ja nyt on 2008, niin silloin 15 vuotias saattaisi olla nyt 17 v, vai?Ite oon nyt 15v
eh.. mitähän sä selität :D profiilis sanoo että age 17v
Jos viesti on postitettu 01.02.2006, 19:02 ja nyt on 2008, niin silloin 15 vuotias saattaisi olla nyt 17 v, vai?
Kyllä meikällekin luvattiin ennusteeksi joskus aikoinaan 185 cm ja 10 senttiä jäi puuttumaan. Noihin ennusteisiin kannattaa luottaa yhtä paljon kuin 2 viikon sääennusteeseen. Eli älä liikaa murehdi oletko tuhonnut pituuskasvusi treenaamalla, koska ennuste oli todennäköisesti aivan metsässä. Ja toisaalta senttejä saattaa vielä tullakin.Kumma homma kun on pituuskasvu tyssänny aivan täysin, pituusennuste oli vielä 14v 185cm ja 16v olin 170 pitkä ja nyt vasta kuukaus sit 18v 169,5cm ja lääkärin tarkastukses ihmeteltiin et miten on mahdollista ja sanoi et no se kasvu tulee sit myöhemmin.. ja se kummastuttaa kun en ole edes kyykkyä tai mavea tehnyt enkä nyt muutenkaan mitään kovin selälle rasittavaa työtä:(
itelle ennusteeksi annettiin aikoinaan 173
ja pituus tällä hetkellä 186 ja ikä 22 että siihen taitaa kyllä topatakkin.
Siitä ylimenevä on jo monessa tilanteessa haitaksi!!
Mulla veli kasvoi armeijassa vielä 191->194(aloitti 19,5 kesäsenä,oli vuoden), monilla kavereilla loppunu jo 15 vuotiaana.Mihin ikään asti ihmisen pituuskasvu keskimäärin jatkuu?
Joillakin loppuu 15 vuotiaana, joillakin 20 vuotiaana.
Yleisesti ottaen lyhyemmät ihmiset elävät pidempään ja kärsivät vähemmän selkä ja nivelongelmista.Mulla ainakaan ole ollut 188 sentin varresta mitään haittaaa. Mielelläni ottaisin 5cm lisää pituuteen. Ja missä tilanteissa >180cm varsi on haitaksi?
Auton takapenkillä tai lentokoneessa? ;)Ja missä tilanteissa >180cm varsi on haitaksi?
Auton takapenkillä tai lentokoneessa? ;)