Gallup: Cooper 3000+ penkki 100kg+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa olla ainakin yhtä vaikeita saavuttaa... Siis kevyt kaveri juoksee sen 2700-2800m ilman harjoittelua (kuten allekirjoittanut aikanaan) mutta 100kg penkistä vaatii varmasti yli vuoden treenin, kun taas joku nostaa heti 60-80kg penkistä mutta Cooperiin tarvitsee yli 500m parannusta päästäkseen 3000:een.

Penkki 110kg oma paino 80 joten 1,5 suhde vielä aika kaukana. Cooperin oon juossu 3 kertaa ja 2800, 2750 ja 2620 tuloksina...nyt olen juossut viimeisen puolen vuoden aikana yhteensä noin 10km kun jalkoihin tuli rasitusmurtumat. Ei ihmeemmin kylläkään kiinnosta tuo cooper kun on niin pikamatka. Enempi kiinnostais päästä 10km alle 45min. Tähän mennessä 2 kertaa koittanu ja ajat 54:30 ja 58min.

oma paino 64kg ja cooperis menee reilu 3000 mut penkki on sit vaa 75kg ei oo tullu paljoa painotettuun tuonne sali treenii vaa enempi sit kestävyys puolta.

yrittänyt coopperia harjoitella tässä kesän aikana hieman (jäänyt todella vähiin :F) lähinnä armeijaa ajatellen. viimeksi juoksin juoksumatolla, ei ehkä täysin vertailukelpoinen laite,12 minuutissa 2920m, eli vielä jäädään. Penkistä nousee 120. Tyytyväinen olen itse koska näistä osioista kumpikin on tullut ikäänkuin yleisesti bodailun ja muun urheilun puolesta.

E: ainiin, oma paino vaihtelee 75-78kg välillä.

Paino 95kg
Cooper 2500:D
Penkki 170kg

Toi juokseminen ei ihan oo mun juttu,:D ja sitäpaitsi se on juostu puoltoista sitten intin alotuscoopperissa:hyvä:
Kyllä nykyään ainakin kilometri menis.. Ehkä...:rock:

Siis penkki ja Coopperihan ei mun mielestä oikein mitenkään sulje toisiaan pois, tai siis kumpaakin pystyy aika täysiä treenaan yhtä aikaa eikä toinen syö toisen tuloksia...

Siis penkki ja Coopperihan ei mun mielestä oikein mitenkään sulje toisiaan pois, tai siis kumpaakin pystyy aika täysiä treenaan yhtä aikaa eikä toinen syö toisen tuloksia...

Isot lihakset tarvitsee happea aika lailla. Eli kyllä nuo kaksi lajia sotii siis muunmuassa siinä mielessä toisiaan vastaan. Tämä nyt ei ehkä vielä tuolla "100penkki&3000cooper-tasolla" juurikaan haittaa, mutta aika mahdotonta tähdätä samanaikaisesti molempien lajien huipputuloksiin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Frendi joka pelas suomen rugbymaajoukkueessa juoks Coopperissa 3400m. Penkistä tällä kaverilla menee 180kg. Aika vittumainen vääntäjä sähly peleissäkin :D

penkistä nous kaks päivää ennen koulujen päättäjäisii 145 ja puol kiloo ihan tosi snadilla pompulla ja viikkoo ennenmin yläasteen piirikunnallisis kisois meni kuupperi 3 ja puol donaa. ja juoksin maihareilla ku tennarit jäi himaan.

penkistä nous kaks päivää ennen koulujen päättäjäisii 145 ja puol kiloo ihan tosi snadilla pompulla ja viikkoo ennenmin yläasteen piirikunnallisis kisois meni kuupperi 3 ja puol donaa. ja juoksin maihareilla ku tennarit jäi himaan.

Perus yläasteelainen :D 145kg yläasteella penkistä? Mitä paskaa. Voiks muka olla todellista.

miksei voisi? meillä oli ysillä kolme kaveria luokalla jotka ottivat yli 100kg penkistä. 130kg oli kovin.

Mitä hemmettiä, paljon ne kaverit nostaa nykysin? Ite olin urheilukoulussa, ja yläasteen paras tais nostaa 85kiloa :D Ite nostin 40-45kg.

varmaan suurinpiirtein saman verran, ehkä 10kg enemmän :) jääkiekko kai noilla päälajina on. yksi noista kolmesta olin minä, viikko ennen peruskoulun päättymistä nousi 100kg:dance2: nykyään nousee ~170kg

nojoo, yhtä totta kuin 3500 maiharit jalassa cooperintesti.
pakkishan on täynnä murkkuikäisiä jotka vetää 200 leukaa, kykkää 400 kiloa, juoksee 3 maratonia päivässä...
ja tärkein tietysti: penkkaa ihan vitusti.
mut ei siinä mitään, kivahan se on kirjoitella tänne kaikenlaisia numeroita.

Mä en kyllä vieläkään pysty ymmärtää miten joku voi nostaa penkiltä 145 (ja puol) kiloo yläasteella. Miten siinä on ehtiny reenata riittävän ajan? Mikä on lähtötaso. Pakko nostaa 250kg ilman roippeita aikuisena. Ei vaan mee päähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom