Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaksi irtopenkkiä tai muuta korkeampaa esinettä kun ottaa kyykyn aikana siihen molemmin puolin sivuille turvallisuusvälineiksi.

Tosin etukyykky ottaa paremmin etureisiin kuin takakyykky, takakyykky verottaa maastavetoa enemmän, jos ne sattuu olemaan molemmat liikkeet ohjelmassa. On tekijän päässä se, mihin haluaa keskittyä.

Kyykyn päätin nyt hoitaa sitten, että aikaisempien pyllistysten sijaan teen nyt nyt kyykyt aivan pohjaan saakka. Ai jumaliste miten osaakin olla jalat kipeenä kahdesta liki loppuun asti vedetystä syväkyykky sarjasta:dance:

Ei hitto kohta pitää lähteä matkalla ja tulee viikon tauko DC treeneistä...Lisämotivaatioksi ihmiset voisivat laittaa lisää omia voima/massa kehitystuloksia. Mitä olen tässä threadissa selaillut, niin aivan uskomattomalla vauhdilla on tullut lisää voimaa ja massaa muutamille kirjoittajille, tuskin minkää muu ohjelma on aikaansaanut moisia kasvusykäyksiä.

Pitänee kokeilla koiranpaskaa jossain vaiheessa. Tällä hetkellä volyymiohjelma käytössä, johon vielä vois yhdistää splitin.

Itsekin ajattelin ottaa tämän ohjelman käyttöön lähiaikoina, aika paljonhan tuota ruokaa saa mättää tässä.. Nyt olis joku 2,5kk treeniä takana (siis muutaman hiljaisemman vuoden jälkeen, enemmän tai vähemmän punttien parissa viihtynyt jo 20v). Saa nähdä pystyykö tällänen "pappa" vielä kehittymään :)

Itse olen kovin innoissani DC:stä, mutta vähän tuntuu, että fiilis on laskussa tässä threadissa. Vai onko, sitten niin, että DC-treenaajat ovat palautumassa, eivätkä jauhamassa paskaa paskapumppi.com:ssa? (10 pistettä sille joka muistaa tämän nimen lanseerajan:) )

Toistomääristä vielä sen verran, pidättekö itse parempana tehdä niissä liikkeissä missä saa vapaasti säädellä toistomääriä suositusten rajoissa (rinta, hartiat jne...) tehdä yli 12 toiston kuin alle 10 toiston sarjoja keskimäärin? Suorista sarjoista on siis nyt kyse ja omakohtaista mutua tässä kaipailisin.

Löytyisikö mistään vielä tuota Hulkin entisten kotisivujen Doggcrapp osioita? Koetin kaivella sitä web archivesta, mutta siellä olevissa versioissa ei ollut DC:stä mitään.

Itse olen kovin innoissani DC:stä, mutta vähän tuntuu, että fiilis on laskussa tässä threadissa. Vai onko, sitten niin, että DC-treenaajat ovat palautumassa, eivätkä jauhamassa paskaa paskapumppi.com:ssa? (10 pistettä sille joka muistaa tämän nimen lanseerajan:) )

Toistomääristä vielä sen verran, pidättekö itse parempana tehdä niissä liikkeissä missä saa vapaasti säädellä toistomääriä suositusten rajoissa (rinta, hartiat jne...) tehdä yli 12 toiston kuin alle 10 toiston sarjoja keskimäärin? Suorista sarjoista on siis nyt kyse ja omakohtaista mutua tässä kaipailisin.

Yritän välttää paskanjauhantaa ja keskittyä treenaamiseen :whip:

Ei vaan, edelleen sitä mieltä että paras ohjelma mitä olen koskaan kokeillut. Vaikka en oo ees noudattanu suositeltua ruokavaliota ja olen soveltanut muutenkin monessa paikkaa, niin kehitys on ollut nopeaa, väistämätöntä ja vankkumatonta. Sopii muuten myös erinomaisesti treenitauolta palaamiseen, koska joka treenissä saa otettua kaiken irti lihasmuistista.

Uskomatonta on se, että tekemällä 10+ sarjoja penkissä sain treenipainoja 2,5 kilon korotuksilla korotettua kierrosta toiseen yhteensä kymmenen kilon verran. Toisin sanoen aloin painoista n 13 toiston sarjalla ja päädyin painoihin n+10 9 toiston sarjalla. Hieman vaikeaselkoista, mutta eiköhän tuosta jotain tajua. Tämän jälkeen jouduin jäämään treenitauolle, kun työ + gradu vei kaiken ajan. Nyt oon kahden kuukauden totaalitauon jälkeen päässyt reilussa kahdessa kuukaudessa suurin piirteen siihen pisteeseen missä olin.

Sellaista liirumlaarumia tänään, toivottavasti tämä motivoi kokeilemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No eihän sitä nyt täällä tartte kailottaa. Ja ne dc:llä treenaavat kaverit on niin isoja, ettei kädet taivu helpolla näppäimistölle. :D

Ei sitä täällä kannata huudella, sillä kataboliapeikko voi kuulla ja viedä arvokasta kehitystä mukanaan.

Dc on elämäntapa, johonka mukaan lähteminen oli yksi treeniurani järkevimmistä teoista. Dc tulee jatkumaan minun kohdallani heti, kunhan saan tehtyä tarpeeksi pitkän jakson Dualia (joka on muuten loistava siirtymä pökäleestä) ja saan asetuttua uuteen elämänrytmiin.

Dc + Df = resepti, jolla leivotaan isoja miehiä;)

Hiljasta on kuin huopatossutehtaassa, eikö jengi tosiaan enää treenaa DC:llä muka? Johan on markkinat...:eek:

Uskoisin, että DC:llä treenaa edelleen moni joka on sen todennut itselleen toimivaksi. Keskustelu on kaiketi laantunut siksi, että tässäkin tredissä on jo käsitelty kutakuinkin "kaikki" asiaan liittyvä. Kyse kun ei ole kuitenkaan mistään hirveän monimutkaisesta asiasta, vaan melko yksinkertaisesta mutta erittäin tehokkasta treenitavasta.

Omalla kohdalla DC-treeni on poistanut hommasta arvuuttelun kokonaan: noudatetaan treeniohjelmaa niinkuin se on kirjattu (tai omalla kohdalla hiukan modattua versiota) ja tuloksena on jatkuva ja kutakuinkin takuuvarma kehitys. Naturaalina se on toki hidasta, mutta pienetkin lisäykset treenipainoissa riittää antamaan suuren tyydytyksen ja motivoi edelleen jatkamaan treenausta. Eri urheilulajeja harrastaneena sanoisin, että painoharjoittelu antaa ehkä suurimman tyytyväisyyden tunteen silloin kun kehitystä tapahtuu. Ilman kehitystä painoilla treenaus taas on IMO yksi hölmöimmistä tavoista tuhlata aikaansa. Eri asia tietysti, jos ollaan jo siinä vaiheessa, että "maksimit" on saavutettu ja halutaan vain ylläpitää kuntoa. Mutta se vaihe on omalla kohdalla vielä kaukana.

Omat tulokset ovat DC-treenin myötä nousseet mukavasti, esim. Penkkipunnerruksen sarjapainot alle vuodessa 17,5 kg (Ohjelmalla, jossa ei edes suositella tekemään penkkiä ;)), kulmasoutu 20 kg, olkapääpunnerrukset +10 kg ja muissakin liikkeissä vastaavia lisäyksiä. Alla on jo kuitenkin melkein 6 v. salitreeniä ja ennen dc:n aloittamista olin aika jumissa kehityksen suhteen ja tein lähinnä fiiliksen mukaan pyrkien liian nopeisiin painojen lisäyksiin, mikä johti usein nopeaan stoppiin progressiossa. DC on opettanut, että hiljaa hyvä tulee ja tärkeintä on homman jatkuvuus ja pienet lisäykset joista kohtuullisen ajan sisällä tuleekin todella isoja.

Uskoisin, että DC:llä treenaa edelleen moni joka on sen todennut itselleen toimivaksi. Keskustelu on kaiketi laantunut siksi, että tässäkin tredissä on jo käsitelty kutakuinkin "kaikki" asiaan liittyvä. Kyse kun ei ole kuitenkaan mistään hirveän monimutkaisesta asiasta, vaan melko yksinkertaisesta mutta erittäin tehokkasta treenitavasta.

Omalla kohdalla DC-treeni on poistanut hommasta arvuuttelun kokonaan: noudatetaan treeniohjelmaa niinkuin se on kirjattu (tai omalla kohdalla hiukan modattua versiota) ja tuloksena on jatkuva ja kutakuinkin takuuvarma kehitys. Naturaalina se on toki hidasta, mutta pienetkin lisäykset treenipainoissa riittää antamaan suuren tyydytyksen ja motivoi edelleen jatkamaan treenausta. Eri urheilulajeja harrastaneena sanoisin, että painoharjoittelu antaa ehkä suurimman tyytyväisyyden tunteen silloin kun kehitystä tapahtuu. Ilman kehitystä painoilla treenaus taas on IMO yksi hölmöimmistä tavoista tuhlata aikaansa. Eri asia tietysti, jos ollaan jo siinä vaiheessa, että "maksimit" on saavutettu ja halutaan vain ylläpitää kuntoa. Mutta se vaihe on omalla kohdalla vielä kaukana.

Omat tulokset ovat DC-treenin myötä nousseet mukavasti, esim. Penkkipunnerruksen sarjapainot alle vuodessa 17,5 kg (Ohjelmalla, jossa ei edes suositella tekemään penkkiä ;)), kulmasoutu 20 kg, olkapääpunnerrukset +10 kg ja muissakin liikkeissä vastaavia lisäyksiä. Alla on jo kuitenkin melkein 6 v. salitreeniä ja ennen dc:n aloittamista olin aika jumissa kehityksen suhteen ja tein lähinnä fiiliksen mukaan pyrkien liian nopeisiin painojen lisäyksiin, mikä johti usein nopeaan stoppiin progressiossa. DC on opettanut, että hiljaa hyvä tulee ja tärkeintä on homman jatkuvuus ja pienet lisäykset joista kohtuullisen ajan sisällä tuleekin todella isoja.

Jalkoihin et tarvitsekkaan enää lihaa, muuten saat kävellä pelkissä salihousuissa:)

Havainto Blastin ekalta kierrolta: Illalla treenin jälkeen kroppa on jotenkin oudosti väsynyt, sellainen outo tärinä olo, lienee hermostosta johtuvaa?

Ihana vatsatauti tuli ja pilasi treenit viikoksi, muuten tulokset onneksi säilyivät melkein muuttumattomina, mutta hyvässä nousussa ollut mave sukelsi oikein urakalla:jahas:

Toivottavasti nyt sairastelut DC ruokavalion myötä pysyvät poissa. Muistin juuri etten ole koskaan pastennut ohjelmaani tänne arvioitavaksi. Eli:

Yläkroppa A
Kppenkki 15-20RP
Olkapääpunnerruskone david 11-15RP
Ylätalja 15-20 RP
Kapea penkki 11-15 RP
Mave (2 sarjaa) 6-8, 3-4

Jalat A
Yhden käden scott 15-20 RP
Yhden käden hammer 15-20 RP
Pohkeet istuen 12
Koukistus maaten 20-30RP
Hack (2 sarjaa) 4-8, WM

Yläkroppa A
Vinopenkki smithissä 11-15RP
kpystypunnerrus 15-20RP
ranskalaiset 11-15RP
Vipuvarsikone latseille 15-20RP
kulmasoutu laite 12

Jalat A
Yhden käden hauis kp 15-20P
Myötäotekääntö 15-20RP
Donkeypohkeet 12
Jalkaprässi (2 sarjaa) 4-8, WM
Suorin jaloin maastaveto 6-10

Yläkroppa A
Penkki 20-30RP
Pystypunnerrus tangolla smith 11-15RP
ylätalja hammerkahva 15-20RP
Dippi 15-20RP
Kulmasoutu 12

Jalat A
Scott kulmatangolla 15-20RP
Rannekääntö 20-30RP
varpaillenousu 12
Koukistus istuen 20-30RP
Kyykky 4-8, WM

Ei sitä varsinaisesti mistään saa, vaan se pitää itse rakentaa.

Päivä 1.

Rintaliike
Olkapääliike
Ojentajaliike
Selkä leveys liike
Selkä paksuus liike

Päivä 2.

Hauisliike
Kyynärvarsiliike
Pohjeliike
Takareisiliike
Etureisiliike

Päivä 3.

Rintaliike
Olkapääliike
Ojentajaliike
Selkä leveys liike
Selkä paksuus liike

jne.

Jokaiselle lihasryhmälle valitaan 3 eri liikettä ja niitä sitten kierätetään. Treenit 3 kertaa viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom