Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shoulders:Kehtaisiko joku muuten vielä valaista tuota olkapäiden äääxxxtreme venytystä? Se on itsellä jäänyt hieman kysymysmerkiksi.
heh, kyllähän dcssä reenataan vatsaa :D(myös allekirjoittanut, vaikkein treenaakaan oikeasti doggcrappillä, koska olen tehnyt joskus vatsoja).
Yksi sana: rack. Tai voi olla turvaraudatkin (edellisellä salilla juurikin näin)Käyttääkö kukaan normi takakyykkyä DC:ssä? Mietin vain, että eikös siinä ole periaatteessa vaaran paikka kun vedetään aivan täysillä isoilla painoilla failuren rajamaille (siis ne joilla ei ole kanankoivet), ei kellään mitään ongelmia ole ollut kyykyn kanssa?
Yksi sana: rack. Tai voi olla turvaraudatkin (edellisellä salilla juurikin näin)
E:hidas
Hommaat pari asiansa osaavaa varmistajaa vaikka:D Meilläkään ei edellisellä salilla ollut rackkia, mutta kyykkytelineessä oli turvaraudat. Nyt sitten salilla vähemmän laitteita ja enemmän hienouksia:dance2:Niinpä, köyhän miehen salilta tälläiset hienoudet kuten rackki puuttuu:( Siksi kyykyt ovat vähän välillä hasardeja, varsinkin aivan vika toisto.
Jos ei oo turvarautoja tai varmistajia niin etukyykky on paras vaihtoehto.
Niinhän se olisi, se vain on vähän...gay...Noh ehkä vika on vain minussa, pitänee harkita.
Mulla rupee polvet pikkuhiljaa ottamaan hittiä kun treenaan jalkoja. Esim. joskus mulla vasemmassa polvessa tuntuu semmoista vihlontaa ja joskus myös pientä särkyä molemmissa jaloissa. Ärsyttää ku mä rrrrrrakastan tehä kyykkyä niin paljon. Yhtään vinkkejä mitä vois tehä?