Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jotkuthan sanoo, että Pec-deck on turha liike, ja 20 toistoakin sarjana liikaa, joten mikä hyöty?:) Tuskin rinnan kasvu on kiinni jostain yhdestä pumppisarjasta.

Tutustupa doggcrappiin tarkemmin ennen kuin tulet huutelemaan totuuksias tänne. Samaa systeemiä käytetään etureisille ja se on hyväksi havaittu.

EatFetus, joo ei mitää mielelläänhän sitä vinkkejä jakelee. Ja homma toimii myös toisinpäin, eli että ite saan vinkkejä varmasti myös.

Muistaakseni oon joskus sun kuvia kattonu ja rinta ei tainnu olla mikään heikko kohta sun kropassa? Voin muistaa väärinki, enkä voi tarkistaa, kun en VIP enää ole. Mutta luultavasti ei kannata lähteä tekemään ellei rinta ole jäljessä.

Jees, meikäläinen lähtee tästä nyt tekemään uusia enkkoja ->

Pari tyyppiä sen nosti heikkona kohtana esiin niistä mun kuvista, mutta niistä on menty jonkin verran eteenpäin. Treenipainoissakin rinta on heikoin, ainakin normaalissa tankopenkissä. Suhteellisen tasapainoinen kroppa mulla onneksi on, varsinkin kun nyt oon saanu selänkin kasvuun. Voi olla järkevintä nyt vaan vääntää tällä ihan perus-dc:llä ja katella myöhemmin niitä clusterfuckauksia jos on tarvis. Pitää itekki lähteä nyt tästä tekeen widowmaker-kyykkyjä:urjo:

No nii eli 3vk DC:tä treenattu ja painoa tullu 2-3 kg lisää. Voima tasotkin ovat kasvaneet jo selvästi. mutta semmonen kysymys että vaikka oon ihan ...siis ihan puhki esim.rinnan osalta ja olen tehnyt 2x- ja staattiset pidot siihen mukaan viel, niinku rinnalle aina, niin seuraavana päivänä lihakset ovat suht.koht kipeät mutta toisena päivänä tuntuu kuin voisi tehdä samat setit uudestaan :) pientä kipua mutta on kuitenkin palautunut olo..... voiko olla että esim.mulle ei vaan yksinkertaisesti tule niin kovaa lihaskipua kuin muille vaan treenaanko liian löysästi.....en kyllä usko syyn olevan treenissä koska se on aina kovaa$ vedettyä !! kertokaa onko samanlaisia ongelmia ja neuvokaa...kiitos :)

Ei kovastakaan treenistä välttämättä tuu kipeäksi seuraavana päivänä, varsinkaan jos syömiset ja lihashuollot on kohdillaan. Itellä tuntuu treenin jälkeisenä päivänä pientä "arkuutta" eli tietää eilen treenanneensa. Staattisia pitoja en oo tähän mennessä vielä käyttänyt. Ei se kipu itsessään indikoi lihaskasvua, joten ei kannata sen perään turhaan haikailla jos treeni on muuten asiallista ja riittävän kovaa.

kiitos kommentista ! :) ruokailuni ja uneni on kaikki kondikessa treenistä puhumattakaan ...kuhan mietin meneeko treeni perlille :) mutta toivotaan nyt et menee :)

Kertokaas Doggcrapp:iä treenanneet vähän tuoksista! miten paljon sarjapainot ovat nousseet ja toistomäärät esim. 2vk:ssa.......4vk:ssa.....tai muussa ajassa...?

Kertokaas Doggcrapp:iä treenanneet vähän tuoksista! miten paljon sarjapainot ovat nousseet ja toistomäärät esim. 2vk:ssa.......4vk:ssa.....tai muussa ajassa...?

Tasapenkki tangolla: 80*13->92,5*12
Mave 7*145, 4*155->7*165, 4*180
Kyykky 110*7->132,5*5
Etukyykky 80*11->105*5

Lähes kaikissa muissakin liikkeissä tullut yhtä hyvin kehitystä, mutten nyt muista tarkkoja painoja. Tämä siis vajaassa 3 kuukaudessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Omaa kehitystä kuudessa viikossa (naturaali):

Käsipaino vinopenkki 34 kg x 14 -> 52 kg x 3 ja 42kg x 10
Dippi 20kg x 12 -> 40 kg x 6
Räkkiveto 130 kg x 18 -> 170kg x 16 ja 200kg x 7 (huono päivä, tavoite oli 10 vähintään)
Jalkaprässi 250kg x 17 -> 400kg x 7 ja 250 kg x 32
Hack-kyykky 130 kg x 15 -> 180 kg (+kelkka) x 7
Pohjeprässi 150 kg x 20-> 220kg x 20

Osittain nopea kehitys johtuu siitä, että aloin taas vuoden pituisen dieetin jälkeen syömään kunnolla ja voimatasot olivat aika paljon matalammat, kuin ennen dieettiä. Silti ohjelma vakuutti niin, että aion sitä jatkaa ja panostaa tosissaan sarjapainojen nostamiseen. Psykologisestikin koiranpaska sopii mulle kuin nyrkki silmään :)

Omaa kehitystä kuudessa viikossa (naturaali):

Käsipaino vinopenkki 34 kg x 14 -> 52 kg x 3 ja 42kg x 10
Dippi 20kg x 12 -> 40 kg x 6
Räkkiveto 130 kg x 18 -> 170kg x 16 ja 200kg x 7 (huono päivä, tavoite oli 10 vähintään)
Jalkaprässi 250kg x 17 -> 400kg x 7 ja 250 kg x 32
Hack-kyykky 130 kg x 15 -> 180 kg (+kelkka) x 7
Pohjeprässi 150 kg x 20-> 220kg x 20

Osittain nopea kehitys johtuu siitä, että aloin taas vuoden pituisen dieetin jälkeen syömään kunnolla ja voimatasot olivat aika paljon matalammat, kuin ennen dieettiä. Silti ohjelma vakuutti niin, että aion sitä jatkaa ja panostaa tosissaan sarjapainojen nostamiseen. Psykologisestikin koiranpaska sopii mulle kuin nyrkki silmään :)

Voi jeesus sentää:wtf: alotitko suorina sarjoina vai ihan että nuo ekat sarjat olivat kovan irvistyksen takana?!?! meinaan että kovaa kehitystä ollu....todellakin..6 viikossa:thumbs:

Kaikki sarjat on suoria sarjoja, rest-paussia en ole vielä tehnyt koska pelottaa ettei siitä palaudu. Voi olla, että kokeilen sitä seuraavassa blastissa, mikä alkaa huomenna :whip:

Ja tosiaan nuo tulosnousut johtuu osittain siitä, että palauduin dieetin jälkeen aikaisemmille voimatasoille (ja ylikin varsinkin punnerrusliikkeissä). En odota ihan samanlaista nousua enää seuraavassa blastissa, toki siihen kuitenkin pyrin.

selvä :)...ootko muuten erotellu rasvat ja hiilarit aterioista vai syötkö vaan niin että saat prodee tarpeeks eli helvetisti ja kaloreita 4000kcal kieppeillä ?..paljon kaikkee !

En ole erotellu, mutta tästä eteenpäin aion sen tehdä ja otan carb-cut-offin jo 15.00. Protskun määrää olen nostanut toki aiempaan verraten ja öljyjä (kalanmaksa, oliivi ja rypsi) olen lisännyt ruokavalioon reilusti.

Ourait...itelläki pitäs tota carb-cut-offia alkaa vähä totuttaan arkeen muttako tuntuu että ei oo tarpeeksi oikeita ruoka aineita siihe ku kaikessa on kaikkaa aina...ja ku kotona asun viel ja opiskelen niin se on hankala ku ei oo vakituisia tuloja nii alkaa väsää kallista safkaa. mutta paljon kyllä syön kaikke et palautuminen on ollu kovaa... itellä staattisetpidot potkii kovaa ja tuntuu seuraavana päivänäki että on jotain tehty. Onko sulla muuten miten kova lihaskipu seuraavana päivä ku itellä tuntuu joskus niinku et ei ois treenannukkaan vaikka todellaki naama ruvella on töitä paiskittu.?

Alun jälkeen ei ole tullut kovia treenin jälkeisiä lihaskipuja. Ehkä 1-2 päivää mietoa kipua ja kireyttä on ja lihat tuntuu palautuvan ihmeen hyvin, kun joskus aikaisemmin vastaavista sarjoista piti palautella 7-10 päivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom