toolate sanoi:Kyllähän mä tuon ymmäärrän.
Okei kerrotaanpas oma kokemus/mielipide. Itse en DC-ohjelmalla blastin aikana missääntapauksessa menisi alle 3g/kg, tämän alkaa jo selvästi huomaamaan palautumisessa. Sanoisinko, että 3,5g/kg voi selviätä hyvin, riippuen hieman omasta palautumiskyvystä. Noilla pienemmillä määrillä tosin voi hieman joutua tinkimään treenin kovuudesta, eli mahdollisesti miettiä suorien- ja RP-sarjojen välillä. Sanoisin lisäksi, että pienemmillä proteiinimäärillä niiden nauttiminen ensimmäisenä on vielä tärkeämpää, että saadaan mahdollismman suuri määrä niistä hyötykäyttöön. Kalorithan kuitenkin se tärkein asia on, eli jos niitä tulee runsaasti niin se on tärkeintä. Suurella proteiinin määrä tosin mielestäni auttaa enemmän palautumisessa ja vähentää rasvan tuloa. Nämä olivat sitten omia komeuksia ja Danten puheite, joten viitteitä en ala jakelemaan :D
Aika henkilökohtainen asia loppujen lopuksi vai? Mä itse tunnen että mä palaudun aika hyvin. Treenaan 3 kertaa viikossa (ma-ke-pe tai la-ma-ke tai to-la-ma) riippuu ihan aikataulusta. Mä söin ennen kun vielä oli työpaikka aika reippaasti protskua. Sain pelkästä jauheesta noin 280 grammaa ruoan lisäksi. Mutta huomasin että rasvaa lisääntyi aika reippaasti. Lopetin protskun juomisen sitten kun sain lopputilin. Paino tietenkin putosi muutama kiloa. Kesti vähän aikaa nostaa sitä ja nyt se vasta onkin noussut kun aloitin "koiranpaska" treenit. Ruoka kun kelpaa aika mukavasti!! Ja huomaan että voimat nousevat aika mukavasti, toisissa liikkeissä enemmän kuin toisissa. Olen huomannut että hauikset ovat helvetin vahvat! Mulla ei ole mitään haluja ainakaan lähivuosina kilpailla, treenaan vain itseni vuoksi. Katson vain kuinka pitkälle pääsen tällä tapaa.:whip: Elikkä kuin riskiksi ja massiiviseksi saan itseni potkittua.:whip: :whip: :whip: