Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.cs.uta.fi/~lh/palmu sanoi:Onko tuossa dc:ssä paljon sellaisia juttuja jotka "tehostaisivat" normi treeniä?
Ajattelin että voisi ettiä ja lisäillä omaan treenihjelmaan kun ei viitsi (=uskalla) dc:tä aloittaa (liian vaikea)
Toolate voisitko laittaa sen dc jutun pm:nä?
Tuolla IntenseMusclella on ollut jo pidempään jotain puhetta ruotsikielisestä artikkelista josta tuo juttu varmaan suomennetaan sitten body-lehteen. Eiköhän se ole tuttua ja turvallista body laatua, eli ei paljoa kannata odottaa.Metalviking sanoi:Saas nähdä millainen tuohon seuraavaan Body-lehden numeroon tuleva dc-artikkeli on...
Kannattaa katsella niitä Intensemuscle.com DoggPound osiosta ja jokainen nyt varmaankin David Henryn tietää.huumor sanoi:mistäs näitä ohjelman käyttäjien kuvia löytyy?? ja kuvia tietysti myös dantesta itsestään. threadin eka sivulla oli linkkejä mutta eivät toimi enää :(
minä puusilmä en löytäny
Se on vanha juttu, eli aikaa ennen Dantea. Nykyisin treenaa edelleen DC:llä.Metalviking sanoi:Uudessa Flexissä oli D.Henry treenaamassa deltsejä G.Downingin kanssa. Tais olla hieman eri treenimeininki kuin dc-systeemissä (mikäli oikein muistan)..
pexxi sanoi:Kertokaahan kiinnostuneet ja viisaat mielipiteitänne ohjelmasta?
Varoituksen sananen, vaatii hieman aikaa perehtyä allaolevaan linkkiin!!
http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=10;t=5102;st=0
Ei löydy matskua edes huonona suomen kielisenä.TheLORD sanoi:Löytyykos tuota matskua hyvänä suomen kielisenä version`?
Kokeilin itse myös keskiviikkona normaalin treenin jälkeen ottaa alataljan tuon videon tyylillä ja äärimmäisen hitaasti... Tein vain yhden sarjan, mutta eilen yläselkä ja trapetseukset huusivat niin vahvasti, että jo kyykkytangon selkään ottaminen tuntui lähes mahdottomalta. Joten erittäin tehokkaalta liikkeeltä tuntuu; ainakin selän shokkiliikkeenä.Pohjoisvirta sanoi:toolate:
Katsoin noi alataljan ja penkkileuan videot näyttäisi sellaisilta liikkeiltä, mitkä venyttävät ala-asennossa paljon?
katsoen missä asennossa olkapää ja kädet on?
littledragon67 sanoi:Kokeilin itse myös keskiviikkona normaalin treenin jälkeen ottaa alataljan tuon videon tyylillä ja äärimmäisen hitaasti... Tein vain yhden sarjan, mutta eilen yläselkä ja trapetseukset huusivat niin vahvasti, että jo kyykkytangon selkään ottaminen tuntui lähes mahdottomalta. Joten erittäin tehokkaalta liikkeeltä tuntuu; ainakin selän shokkiliikkeenä.
Joo, noissa liikkeissä tähdätään selän, pääasiassa latsien, maksimaaliseen venytykseen liikeen ala-asennossa. Kannattaa muistaa aina venytyksen jälkeisessä positiivisessa vaiheessa tehdä liike kontrolloidun räjähtävästi jotta saadaan selkälihat työhön mukaan.Pohjoisvirta sanoi:toolate:
Katsoin noi alataljan ja penkkileuan videot näyttäisi sellaisilta liikkeiltä, mitkä venyttävät ala-asennossa paljon?
katsoen missä asennossa olkapää ja kädet on?
Taitaa olla liian paha hommaTheLORD sanoi:Teeppä joutessas
Itse aloitin samaisella reilun 2 vuoden salikokemuksella DC treenit ja onhan tässä tullut kaikennäköistä opittua matkan varrella. Oikeastaan sun pitää itse vastata seuraaviin asioihin ja päättää oletko valmis DC treeniin:Optimus sanoi:Tässä muutamien viikkojen aikana kun olen lukenut läpoi tämän threadin ja DC pdf:än on homma kieltämättä ruvennut kiinnostamaan aika paljon. Kysymys herää että luuletteko te kokeneemmat DC- treenaajat että noin 2 vuoden treenikokemuksella kannattaa lähteä DC:tä kokeilemaan??
Itselläni sekä massan että voimien hakemiseen on aina toiminut parhaiten tiheäfrekvenssinen ohjelma, kuten 2- tai 3- jakoinen 6 päivän kierrolla. Ravintopuolen ollessa kohdallaan tietenkin. Liikkeissä suosin aina perusliikkeitä ja vapaita painoja. Omaa painoa tällä hetkellä n. 90kg, josta ainakin 15% löysää ja pituuttakin sen verran että ei sitä vielä näytä paljoakaan kynäniskaa isommalta
Uskoisin että kyllä, nyt kalorit siinä 3200-3300 välillä ja proteiinia n.3-3.5g per painokilo, joten vajaa 2g lisäys onnistuu kun pitää kuria yllä.:whip:toolate sanoi:Itse aloitin samaisella reilun 2 vuoden salikokemuksella DC treenit ja onhan tässä tullut kaikennäköistä opittua matkan varrella. Oikeastaan sun pitää itse vastata seuraaviin asioihin ja päättää oletko valmis DC treeniin:
- Pystytkö toteuttamaan ja panostamaan ruokailuun DCn vaatiman verran
Saan paljon enemmän itsestäni irti ensimmäisillä sarjoilla (1-2) kun lopuilla (3-4) tälläkin hetkellä.toolate sanoi:- Osaatko ottaa itsestäsi tarpeeksi irti yhdellä sarjalla (tässä kehittyy kyllä DCssä)
Viimeisen vuoden aikana olen oppinut ravinnosta erittäin paljon uutta ja olen oppinut myös sen, kuinka paljon safkaa oma kroppa tarvitsee että palautuu kunnolla Kiitos pakkiksen!toolate sanoi:- Tunnetko kehosi palautumisen ja toiminna tarpeeksi hyvin
Nyt taitaa olla kyse extreme stretchingistä :Dtoolate sanoi:- Kestätkö kipua
Tarkoitus on nimenomaan tehdä treenit DC- oppien mukaisesti, eikä mitenkään soveltaen, paitsi jossain liikkeissä on pakko. Salilla ei ole mahdollisuus tehdä kaikkia haluamiani liikkeitä.toolate sanoi:Itse sanoisin, että tuolla kokemuksella voi treeniä tehdä, kunhan tekee sen DCn mukaisesti.