Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos pilkkua viilataan, niin taitaa nuo muutkin DC:n erikoistekniikat alunperin olla muualta kotoisin kuin DC:stä jos ajatellaan niitä yksitellen. Mutta yhdessähän ne sitten muodostaakin jotain ainutlaatuista, eli kaikki kunnia Dantelle.

Saas nähdä millainen tuohon seuraavaan Body-lehden numeroon tuleva dc-artikkeli on...
Ihan mielenkiintoinen systeemi, ehkä joskus palaan. Tällä hetkellä ei oikein voi noihin syömisiin keskittyä kybällä.

Noista kikoista "tehostamaan" "normi" treeniä..jos matalalla volalla mennään, niin ne venytykset (miksei suurempi volyymisiin systeemeihin?), jotkut liikkeet jne.

Metalviking sanoi:
Saas nähdä millainen tuohon seuraavaan Body-lehden numeroon tuleva dc-artikkeli on...
Tuolla IntenseMusclella on ollut jo pidempään jotain puhetta ruotsikielisestä artikkelista josta tuo juttu varmaan suomennetaan sitten body-lehteen. Eiköhän se ole tuttua ja turvallista body laatua, eli ei paljoa kannata odottaa.

mistäs näitä ohjelman käyttäjien kuvia löytyy?? ja kuvia tietysti myös dantesta itsestään. threadin eka sivulla oli linkkejä mutta eivät toimi enää :(

minä puusilmä en löytäny :nolo:

huumor sanoi:
mistäs näitä ohjelman käyttäjien kuvia löytyy?? ja kuvia tietysti myös dantesta itsestään. threadin eka sivulla oli linkkejä mutta eivät toimi enää :(

minä puusilmä en löytäny :nolo:
Kannattaa katsella niitä Intensemuscle.com DoggPound osiosta ja jokainen nyt varmaankin David Henryn tietää.

Uudessa Flexissä oli D.Henry treenaamassa deltsejä G.Downingin kanssa. Tais olla hieman eri treenimeininki kuin dc-systeemissä (mikäli oikein muistan)..

Metalviking sanoi:
Uudessa Flexissä oli D.Henry treenaamassa deltsejä G.Downingin kanssa. Tais olla hieman eri treenimeininki kuin dc-systeemissä (mikäli oikein muistan)..
Se on vanha juttu, eli aikaa ennen Dantea. Nykyisin treenaa edelleen DC:llä.

Tässä tärkeä posti Dantelta kysyttäessä toistomääristä sarjoissa.

DoggCrapp - Intensemuscle.com - DoggPound:

Yes this is kind of where things get all screwed up---I might have one trainee do something in a certain rep range because i didnt feel another rep range worked for him--or i might have a trainee do something that pertains to only him---and then he reports it and it becomes bible for everyone. I dont know how to solve it ----alot of the rep ranges above I wouldnt be using with people here-- ill add my comments below in small letters

CHEST AND SHOULDERS PRESSES 11-15 RP-somewhat true for most people

BENCH PRESS (Flat bar pressing) 15-30 RP.--somewhat true for most people

PULLDOWN MOVEMENTS 15-20 RP--no i usually go with 11-20rp depends on the person

BARBELL ROWS 12 SS--maybe with this guy--sometimes i do a set of 10-12 and a set of 6-8 --sometimes i do one set of 9-12--again depends on the person

NO STATICS ON TRICEPS--true

CLOSE GRIP AND CGRGP 11-15 RP--depends on the person sometimes i go 15-20rp on this

SKULLS 15-30 RP-true

DIPS 15-20 RP ---depends on alot of factors

DB PRESSES 15-20 RP---sometimes 15-30rp

BICEP BB AND DB CURLS 15-20 RP--depends on the individual

PREACHER CURLS 11-15 RP--depends on the individual --usually its higher than this

1 ARM REV CABLE AND HAMMER CURLS 12-20 SS--sometimes

PINWHEEL CURLS ONE STRAIGHT SET 10-12 REPS--sometimes

HAMSTRINGS ON CURLING MOVEMENTS 20-30 RP-depends on individual

SUMO HAM PRESSES 12-20 SS-most of the time

CALVES GET A STRAIGHT FOR 12,THEN ADD WEIGHT NEXT TIME--thats a pretty short way of showing how we do calves and tells about 2% of the story--some people i use different rep ranges

FOR QUADS WORK UP TO TWO STRAIGHT SETS,
ONE 4-8 AND ONE 20 REPPER (WIDOWMAKER)
depends on the exercise and the individual

REGULAR DEADLIFTS, TRAPBAR DEADLIFTS AND RACK DEADLIFTS
ARE DONE WITH TWO STRAIGHT SETS (AFTER WARMUPS)
ONE SET IS 6-8 AND THE SECOND SET IS 3-4--not always true--sometimes i have them do 10-12 and 6-8 or sometimes something individualistic for themselves

DON'T RP QUADS OR BACK THICKNESS MOVEMENTS
CABLE ROWS OR ONE-HAND DB ROWS ARE OK TO RP!!---thats a new one to me but i guess you could do that

STIFFLEGGED DEADLIFTS - SETS OF 6 + 10 LBS TO EACH SIDE
UNTIL WE REACH A SET WHERE WE CAN'T GET SIX REPS.
THE NEXT TIME THIS EX. COMES UP, START YOUR WORK SETS
ABOUT 40 POUNDS BELOW YOUR PREVIOUS BEST----im not even going to get close to explaining this one---its going to become confusing

Ih and I make alot of decisions based on pics, and the questionairre and what an individual tells us---i got a guy presently doing quads a completely different way than everyone else because the widowmakers really werent working for him so we had to go psychotic with him and IM SURE AS HELL NOT TELLING ANYONE HERE WHAT IM HAVING HIM DO

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toolate:
Katsoin noi alataljan ja penkkileuan videot näyttäisi sellaisilta liikkeiltä, mitkä venyttävät ala-asennossa paljon?
katsoen missä asennossa olkapää ja kädet on?

Pohjoisvirta sanoi:
toolate:
Katsoin noi alataljan ja penkkileuan videot näyttäisi sellaisilta liikkeiltä, mitkä venyttävät ala-asennossa paljon?
Kokeilin itse myös keskiviikkona normaalin treenin jälkeen ottaa alataljan tuon videon tyylillä ja äärimmäisen hitaasti... Tein vain yhden sarjan, mutta eilen yläselkä ja trapetseukset huusivat niin vahvasti, että jo kyykkytangon selkään ottaminen tuntui lähes mahdottomalta. Joten erittäin tehokkaalta liikkeeltä tuntuu; ainakin selän shokkiliikkeenä.

littledragon67 sanoi:
Kokeilin itse myös keskiviikkona normaalin treenin jälkeen ottaa alataljan tuon videon tyylillä ja äärimmäisen hitaasti... Tein vain yhden sarjan, mutta eilen yläselkä ja trapetseukset huusivat niin vahvasti, että jo kyykkytangon selkään ottaminen tuntui lähes mahdottomalta. Joten erittäin tehokkaalta liikkeeltä tuntuu; ainakin selän shokkiliikkeenä.

Jees, toi näyttää sellaiselta liikkeeltä, että venyy ja supistuu latsi.
Venytys ja hidas negatiivinen tuntuu olevan lihaskipuihin isoimpia syitä.

Pohjoisvirta sanoi:
toolate:
Joo, noissa liikkeissä tähdätään selän, pääasiassa latsien, maksimaaliseen venytykseen liikeen ala-asennossa. Kannattaa muistaa aina venytyksen jälkeisessä positiivisessa vaiheessa tehdä liike kontrolloidun räjähtävästi jotta saadaan selkälihat työhön mukaan.

Tässä muutamien viikkojen aikana kun olen lukenut läpoi tämän threadin ja DC pdf:än on homma kieltämättä ruvennut kiinnostamaan aika paljon. Kysymys herää että luuletteko te kokeneemmat DC- treenaajat että noin 2 vuoden treenikokemuksella kannattaa lähteä DC:tä kokeilemaan??

Itselläni sekä massan että voimien hakemiseen on aina toiminut parhaiten tiheäfrekvenssinen ohjelma, kuten 2- tai 3- jakoinen 6 päivän kierrolla. Ravintopuolen ollessa kohdallaan tietenkin. Liikkeissä suosin aina perusliikkeitä ja vapaita painoja. Omaa painoa tällä hetkellä n. 90kg, josta ainakin 15% löysää ja pituuttakin sen verran että ei sitä vielä näytä paljoakaan kynäniskaa isommalta :hyper:

Toinen vaihtoehto olisi seuraavalla bulkilla kesän alussa kokeilla Max-OT:ta kolmijakoisena kuuden päivän kierrolla.

Optimus sanoi:
Tässä muutamien viikkojen aikana kun olen lukenut läpoi tämän threadin ja DC pdf:än on homma kieltämättä ruvennut kiinnostamaan aika paljon. Kysymys herää että luuletteko te kokeneemmat DC- treenaajat että noin 2 vuoden treenikokemuksella kannattaa lähteä DC:tä kokeilemaan??

Itselläni sekä massan että voimien hakemiseen on aina toiminut parhaiten tiheäfrekvenssinen ohjelma, kuten 2- tai 3- jakoinen 6 päivän kierrolla. Ravintopuolen ollessa kohdallaan tietenkin. Liikkeissä suosin aina perusliikkeitä ja vapaita painoja. Omaa painoa tällä hetkellä n. 90kg, josta ainakin 15% löysää ja pituuttakin sen verran että ei sitä vielä näytä paljoakaan kynäniskaa isommalta :hyper:
Itse aloitin samaisella reilun 2 vuoden salikokemuksella DC treenit ja onhan tässä tullut kaikennäköistä opittua matkan varrella. Oikeastaan sun pitää itse vastata seuraaviin asioihin ja päättää oletko valmis DC treeniin:
- Pystytkö toteuttamaan ja panostamaan ruokailuun DCn vaatiman verran
- Osaatko ottaa itsestäsi tarpeeksi irti yhdellä sarjalla (tässä kehittyy kyllä DCssä)
- Tunnetko kehosi palautumisen ja toiminna tarpeeksi hyvin
- Kestätkö kipua :)

Itse sanoisin, että tuolla kokemuksella voi treeniä tehdä, kunhan tekee sen DCn mukaisesti.

toolate sanoi:
Itse aloitin samaisella reilun 2 vuoden salikokemuksella DC treenit ja onhan tässä tullut kaikennäköistä opittua matkan varrella. Oikeastaan sun pitää itse vastata seuraaviin asioihin ja päättää oletko valmis DC treeniin:

- Pystytkö toteuttamaan ja panostamaan ruokailuun DCn vaatiman verran
Uskoisin että kyllä, nyt kalorit siinä 3200-3300 välillä ja proteiinia n.3-3.5g per painokilo, joten vajaa 2g lisäys onnistuu kun pitää kuria yllä.:whip:

toolate sanoi:
- Osaatko ottaa itsestäsi tarpeeksi irti yhdellä sarjalla (tässä kehittyy kyllä DCssä)
Saan paljon enemmän itsestäni irti ensimmäisillä sarjoilla (1-2) kun lopuilla (3-4) tälläkin hetkellä.

toolate sanoi:
- Tunnetko kehosi palautumisen ja toiminna tarpeeksi hyvin
Viimeisen vuoden aikana olen oppinut ravinnosta erittäin paljon uutta ja olen oppinut myös sen, kuinka paljon safkaa oma kroppa tarvitsee että palautuu kunnolla :kuola: Kiitos pakkiksen!
toolate sanoi:
- Kestätkö kipua :)
Nyt taitaa olla kyse extreme stretchingistä :D

toolate sanoi:
Itse sanoisin, että tuolla kokemuksella voi treeniä tehdä, kunhan tekee sen DCn mukaisesti.
Tarkoitus on nimenomaan tehdä treenit DC- oppien mukaisesti, eikä mitenkään soveltaen, paitsi jossain liikkeissä on pakko. Salilla ei ole mahdollisuus tehdä kaikkia haluamiani liikkeitä.

Ja nyt on vielä reilu 20 viikkoa aikaa opiskella DC:tä ennekuin aloitan :thumbs:
Aloitus siis vasta dietin ja pienen lepojakson jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom