Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
toolate sanoi:
Se ei ole tiivistelmä, vaan koottuja asioita loogisesti järjesteltynä. Privalla e-mail osoite tuleen niin laitan sinne. Tällä hetkellä en ainakaan ajatellut muulla tavalla jakaa (sorry ei V.I.Pit)

Miks toi priva systeemi ei toimi. Vai enkö vaan osaa sitä käyttää.
olis kiva saada se tiivistelmä.

toolate löytyykö sun tiivistelmästä sitä "bulker/cutter, bulking cutting WHAT A CROCK OF BULLSHIT" -juttua. Multa puuttuu (ainakin) tuo.

lasikuitujeesus sanoi:
toolate löytyykö sun tiivistelmästä sitä "bulker/cutter, bulking cutting WHAT A CROCK OF BULLSHIT" -juttua. Multa puuttuu (ainakin) tuo.
Sorry, puuttuu noi aikoinaan olleet stickyt tuosta dokusta. Se tais olla ihan hyvä juttu sinällään, mutta sellaiselle joka toteuttaa Danten metodeja kuten hän on sanonut, niin ei siinä mitään ihmeellistä ollut.

Bricktop sanoi:
Saako tota doggcrap koostetta mistään jos ei ole vip? Pistäkää ihmeessä se jakoon niin saa muutkin tutustua siihen.
En tässä vaiheessa ole sitä jakamassa muille kun V.I.P.:lle (ja toivon ettei kukaan sellainen jolle olen jo dokumentin laittanu jaa sitä), jotka laittavat privalla sähköposti osoitteensa. Tähän mulla on tietyt syyt. Kaikki dokumentin asiat löytyvät IntenseMusclesta, sieltä ne on copy-pastetettu.

toolate sanoi:
En tässä vaiheessa ole sitä jakamassa muille kun V.I.P.:lle (ja toivon ettei kukaan sellainen jolle olen jo dokumentin laittanu jaa sitä), jotka laittavat privalla sähköposti osoitteensa. Tähän mulla on tietyt syyt. Kaikki dokumentin asiat löytyvät IntenseMusclesta, sieltä ne on copy-pastetettu.

Täytyy sanoa, että aika reilusti asiaa olit copy-pastettanut samaan dokuun. :worship:

Ihan kiinnostavalta vaihtoehdolta tuo DC vaikuttaa näin HST-treenaajan silmin, ainakin kausittain. En ehkä vielä ole tuohon niin hurahtanut, että suunnittelisin käyttää tuota vuoden ympäri, mutta jokin 2-3 kk:n DC jakso HST- ja voimajaksojen lomassa voisi toimia. :whip:

Yksi asia noissa Danten kirjoituksissa kyllä pistää lievästi v*t*tt** ; tuo HUUTAMINEN ja asioiden vääntäminen rautalangasta. Toisaalta ehkäpä jenkeille asia pitää esittää juuri noin, että se menee perille? :jahas:

EDIT: Tuli muuten jotenkin dokua lukiessa mieleen omat vanhat heavymegaduty treenit. Jos ne pitkällä kierrolle tehdyt Megadutyilut, joissa oli vain 2-3 sarjaa (eli triple drop, rest pause tms.) toimi pitkällä kierrolla hyvin, niin keho voisi vastata aika hyvin tuolla DC filosofiallakin.

Larzan sanoi:
Täytyy sanoa, että aika reilusti asiaa olit copy-pastettanut samaan dokuun. :worship:
Työnantaja tarjosi ajan :D
Larzan sanoi:
Ihan kiinnostavalta vaihtoehdolta tuo DC vaikuttaa näin HST-treenaajan silmin, ainakin kausittain. En ehkä vielä ole tuohon niin hurahtanut, että suunnittelisin käyttää tuota vuoden ympäri, mutta jokin 2-3 kk:n DC jakso HST- ja voimajaksojen lomassa voisi toimia. :whip:
Kerran kun DCn vaihdat niin paluuta ei ole. ;)
Larzan sanoi:
Yksi asia noissa Danten kirjoituksissa kyllä pistää lievästi v*t*tt** ; tuo HUUTAMINEN ja asioiden vääntäminen rautalangasta. Toisaalta ehkäpä jenkeille asia pitää esittää juuri noin, että se menee perille? :jahas:
Mä ymmärrän ton Danten asenteen kyllä täysin. Jengi kyselee noita tyhmiä ja samoja kysymyksiä kokoajan eivätkä viitsi käyttää hakua ensin tai käyttää edes järkeä. Samaan aikaa sitten kaikenmaailman wannebe DC treenaajat jakelee toisilla foorumeille omia neuvoja, jotka on aivan vääriä. Eli tiedoksi vaan kaikille DCstä kiinnostuneille, IntenseMuscle on ainoa oikea paikka saada oikeeta tieota kyseisestä treenimuodosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Larzan sanoi:

Mun mielestä tuo on vaan hyvä juttu että asiat esitetään yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi. Mäkään en oo mikään tiedemies niin että en välttämättä jaksaisi paneutua mihinkään ohjelmaan minkä perusteidenkin ymmärtäminen vaatisi lääkärin paperit.

Voisiko joku pistää tähän perus dc-ohjelman rungon ja pistää siihen vaihtoehdot selän paksuus ja leveys liikkeistä. Oon lukenut ton manuaalin, mutta eipä taida englannin taito riittää ihan joka kohtaan. :worship:

Meg4M4n sanoi:
Voisiko joku pistää tähän perus dc-ohjelman rungon ja pistää siihen vaihtoehdot selän paksuus ja leveys liikkeistä. Oon lukenut ton manuaalin, mutta eipä taida englannin taito riittää ihan joka kohtaan. :worship:
Ensin sun kannattaa miettiä oletko tarpeeksi kokenut ja valmis tekemään tuota treeniä. Tiedätkö ravintopuolen säädöt tähän ohjelmaan, pystytkö noudattamaan niitä? Osaatko lukea omaa kroppaa tarpeeksi hyvin?

Pitää nyt toistaa taas kerran tätä samaa juttua, mutta tämä on sellainen treenimetodi jota voisi alkaa tekemään hetken mielijohteesta, aivan kun testatakseen. Suosittelen vaan tekemään normaalia 2-jakoista ohjelmaa keskittyen siinä progrissiivisuuteen. Tämä on mielipiteeni. Amen.

Taidanpa sittenkin viellä jatkaa tuolla 2-jakoisella viellä, jos oppisi paremmin kuunteleen kehoaan ja tällä hetkellä ei aivan ruokapuoli ole kunnossa muuta kuin kalorien ja proteiinin osalta.

toolate sanoi:
Pitää nyt toistaa taas kerran tätä samaa juttua, mutta tämä on sellainen treenimetodi jota voisi alkaa tekemään hetken mielijohteesta, aivan kun testatakseen. Suosittelen vaan tekemään normaalia 2-jakoista ohjelmaa keskittyen siinä progrissiivisuuteen. Tämä on mielipiteeni. Amen.

Puututaan nyt tuohon pikku lipsahdukseen sen verran että missään tapauksessa tätä ei kannata kokeilla hetken mielijohteesta ja kokeillakseen. Ihan vain sillä ettei kukaan vahingossakaan käsitä väärin. :piis:

Viritelleenpäs taas keskustelua. Onkos kukaan DC treenaajista kokeillut mitään Danten treenivirityksiä, kuten 3-jakoista ja siinä mahdollisesti erityistreeniä jäljessä tuleville lihaksille, sisäreisien tai takaolkapäiden treenausta. Pidetään sitten keskustelu taas Danten antamissa ohjeissa, eli ei puhuta CF ohjelmista.

Itse olen kokeillut tuota takaolkapäiden treenausta, mutta tuntui ettei jaksanut treenin päälle tehdä vielä yhtä sarjaa Danten mainitsemaa liikettä. Kerran olen huvikseni kokeillut widowmakeria hauiksessa, mutta koska haluan säilyttää 2-jakoisuuden en ole sitä alkanut sen kummemmin tekemään. Jossain vaiheessa kyllä kiinnostusta on kokeilla tuota 3-jakoista ohjelmaa ja ottaa muutamat lihasryhmät erikoiskäsittelyyn.

Mites muilla?

toolate sanoi:
Itse olen kokeillut tuota takaolkapäiden treenausta, mutta tuntui ettei jaksanut treenin päälle tehdä vielä yhtä sarjaa Danten mainitsemaa liikettä.

Mitä takaolkapää-liikettä tarkoitat? Ja tällain yleisesti...onko kukaan koskaan kokeilut esiväsyttää takaolkapäät ennen yläselkäliikkeitä?

Akkeli sanoi:
Mitä takaolkapää-liikettä tarkoitat? Ja tällain yleisesti...onko kukaan koskaan kokeilut esiväsyttää takaolkapäät ennen yläselkäliikkeitä?
Lainattu IntenseMuscle - DoggPound:

Most of the time heavy back movements more than make up the difference here but maybe we have a rare case-so in this case maybe we need to improvise-you might want to try this movement also---Do a bent over barbell row but dont grab the bar, grab the actual plates by the lip and row it (obviously you will have to have the lip side facing outward)--this is going to feel kind of awkward first time out and can be rough on your hands but its going to bomb the rear delts. I would do this on back thickness day--the very very last thing before you walk out of the gym, right after back thickness so you probably wont even have to warm up on it. One all out straight set or rest pause set (your choice) and then get your ass out of the gym.....and trust me dont confuse the weights you use on bent over row with what youll be doing with this--your going to have to go much lighter than you think-maybe even a 35lb plate on each side for 20rp-it will be almost all rear delt and very little back involvement.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom