Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tupla-J sanoi:
Tuskin lienee älytöntä äpäröintiä tehdä sumomaven sijaan selänojennuksia selkäpenkissä? Meinaan vaan kun on tuo selkä ylösalasin käännetyn J:n muotonen, jolloin sumomaveissa menee poikkeuksetta selkä mutkalle.

Selänojennus on varmaankin huonoin mahdollinen vaihtoehto selänpaksuus liikkeeksi. Kannattaa varmaankin lukea enemmän DCn metodeista mikäli tarkoituksesi on treenata niillä (tai treenaat jo). Tossa on hyvä threadi suositeltavista liikkeistä.

DC-liikkeet

hulkki: Danten suositusten mukaan viimeisellä aterialla syötaisiin pelkkää proteiinia. Miksi olet itse päätynyt ottamaan öljyjä myös illalla?

Ari sanoi:
hulkki: Danten suositusten mukaan viimeisellä aterialla syötaisiin pelkkää proteiinia. Miksi olet itse päätynyt ottamaan öljyjä myös illalla?
Danten ohjeiden mukaan viimeisellä aterialla syödään pelkkää proteiinia ja niin minäkin teen. Tuota edeltävät, carb-cutoffin jälkeiset ateriat voivat kuitenkin sisältää hyviä rasvoja, varsinkin jos kyseessä on nopean aineenvaihdunnan omaava treenaja, jolla on hankaluuksia saada lisää painoa.

Hiilareita ja rasvoja ei syödä samalla aterialla, eli ennen carb-cutoffia syödään pelkkää proteiinia ja hiilaria. Carb-cutoffin jälkeen pelkkää proteiinia ja rasvaa, ja päivän viimeisellä aterialla pelkkää proteiinia. En nyt ymmärrä mitä olet kuvitellut minun tekevän? Ateriani menevät tähän tapaan:

Ateria 1 - proteiini/hiilari
Ateria 2 - proteiini/hiilari
Ateria 3 - proteiini/hiilari
Ateria 4 - proteiini/rasva
Ateria 5 - proteiini/rasva
Ateria 6 - proteiini

Hulkki sanoi:
Hiilareita ja rasvoja ei syödä samalla aterialla, eli ennen carb-cutoffia syödään pelkkää proteiinia ja hiilaria. Carb-cutoffin jälkeen pelkkää proteiinia ja rasvaa, ja päivän viimeisellä aterialla pelkkää proteiinia. En nyt ymmärrä mitä olet kuvitellut minun tekevän? Ateriani menevät tähän tapaan:

Hmm, olenkohan nyt missanut jotain. Käsittääkseni pro-fat sapuskoita voi vetää ennen carb-cutoffiakin yhtähyvin kuin pro-carb (paitsi ei treenin jälkeen tietenkään).

Olen jo pitkään unelmoinut kokeilla tätä ohjelmaa, mutta kannattaako jos ei saa syötyä noin tarkasti?

hekottaja sanoi:
Olen jo pitkään unelmoinut kokeilla tätä ohjelmaa, mutta kannattaako jos ei saa syötyä noin tarkasti?
IMO ei kannata, koska treenipuoli vaatii onnistuakseen kunnon DC-ruokavalion. Ilman ruokapuolta treeni aiheuttaa hyvinkin suurella todennäköisyydellä pahan ylikuntotilan. Tässäkin threadissa on aiemmin keskusteltu paljon tästä asiasta.

Mutta jos syö esim 75 kiloisena 250g prot. päivä, ja hiilarit ja rasvat tulevat lähes aina eri aterioilla, mutta viimeiset hiilarit tulee klo 19 niin ollaanko niin metsässä että no chance?

DC vaikuttaa kertomusten perusteella erittäin toimivalta menetelmältä ja ilmeisesti se on toiminut kaikilla jotka ovat käyttäneet sitä ravinto-ohjeiden kanssa. Itsekkin huvittaisi kokeilla sitä ,tosin valitettavasti en voi, koska mulla ei ole treenikaveria, eikä systeemiä ilmeisesti voi tehdä ilman treenikaveria. Mutta intin jälkee kunhan siirryn autotallista kunnon salille ja olen suunnitellut ravintopuolen nii kyllä tätä pitää koklata :thumbs: .
Näin mielenkiinnon vuoksi nii muutkin kuin hulkki voisivat antaa esimerkkejä siitä miten paljon ovat saaneet lisää rautaa liikkeisiin?

pååtta sanoi:
Itsekkin huvittaisi kokeilla sitä ,tosin valitettavasti en voi, koska mulla ei ole treenikaveria, eikä systeemiä ilmeisesti voi tehdä ilman treenikaveria.
Sama threadi, sama sivu:
Hulkki sanoi:
Treenaan yksin, jolloin useimmissa liikkeissä rest/pausen tekeminen on aikamoista arpapeliä satunnaisen varmistajan kanssa, ja siksi teenkin rest/pausen sijaan sarjat loppuun tuolla omalla tavallani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toolate sanoi:
Selänojennus on varmaankin huonoin mahdollinen vaihtoehto selänpaksuus liikkeeksi. Kannattaa varmaankin lukea enemmän DCn metodeista mikäli tarkoituksesi on treenata niillä (tai treenaat jo). Tossa on hyvä threadi suositeltavista liikkeistä.

DC-liikkeet
Tack, taidan läimästä vaikka ton smittisoudun tilalle. Ja juu, kyllä tässä DC-treenailuun pyritään. Suhteellisen älyttömiä määriä tulee syötyä protskua :P

Alotin ihan tossa männätiistaina ja ekan bläästin aattelin tyypittää ilman restpauseja yms. -juttuja, että opin muutenkin kiskomaan ekalla sarjalla lihakset mahollisimman hengiltä. Tokalla blastilla sitte kaikki hifistykset mukaan.

jep,täällä on n.3kk DC:tä takana ja täytyy sanoa,että ihan mahtava juttu! tulee väistämättä mieleen klisee "miksi en aina ole tehnyt näin" :rolleyes: ..... paino on noussut suht maltillisesti (n.6kg),mutta treenipainot on nousseet huimasti. ruokailu tossa on se mikä mulla mättää,mutta täytyy yrittää laittaa sekin puoli vimosen päälle kuntoon,varsinkin kun dieetin aloittaminenkin häämöttää viikon päässä... ;)

Noniin, nyt on päästy taas tositoimiin ja treenit alkaa kulkemaan taas kun kivut ovat poissa. Tulipas eilen kokeiltua Dante:n erikoista alatalja-soutua ja tuntuma oli aivan järkyttävä. Suosittelen kaikkia DC-treenaajia (ja myös muita) kokeilemaan kyseistä liikettä. Tossa linkki selitykseen:

High pulley rows for back width

Aika jännä. Uudessa Body-lehdessä juttua DC:sta (+HST:sta ja minulle tuntemattomasta Max-OT:sta)!

Suositut

Back
Ylös Bottom