Niin, paitsi että Dante on itsekin sanonut ettei pidä omaa menetelmäänsä ainoana oikeana / parhaana tapana tehdä asiat, ainoastaan erittäin hyvänä ja tuloksellisena menetelmänä.Fatso sanoi:Tiedät varmaan että näitä treenejä ja menetelmiä on vaikka kuinka ja jokaisen "kehittäjä" ja seuraajat ovat sitä mieltä että juuri se on oikea ja paras.
Eihän tässä ole kukaan väittänytkään, etteikö olisi mahdollista palautua DC-treenistä normaalilla ruokavaliolla. Aivan varmasti löytyy kavereita jotka siihen pystyvät, ja sinä voit hyvin olla yksi heistä.Mut eipä siinä mitä, minä testailen tuon treenin joskus tulevaisuudessa ja ilmoittelen kyllä että palauduinko kevyemmällä 200g protsku ruokavaliolla
Minun, toolaten ja muiden kommentit siitä, ettei normaali bodyruokavalio vain riitä Doggcrappissa, ovat omaan kokemukseemme perustuvia mielipiteitä. En ymmärrä miksi muiden täytyy yrittää todistaa omat kokemuksemme Doggcrappista vääriksi?
Lisäksi antaa hiukan osviittaa, että lähes kaikki Intensemusclen Dogg Poundin vakiojäsenet eli pitkäaikaiset DC-treenaajat ovat samaa mieltä. Lukemieni kokemusten perusteella näyttäisi olevan lähes säännönmukaista, että ilman DC-metodin mukaista ruokavaliota homma tyssää ylikuntoon.
Mutta tässäkin asiassa on aivan varmasti pientä varianssia, eli joku voi saada hyviäkin tuloksia Doggcrapista alhaisilla proteiinimäärillä ja perinteisellä ruokavaliolla. Itse en vain usko sen olevan kovinkaan yleistä.