• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Doggcrapp Training System

J..

Liittynyt
7.12.2010
Viestejä
5 846
Ite teen välillä ylimääräsiä settejä lämmittelyksi / jäähdyttelyksi / välipäivänä, esimerkiksi takaolkia ja vatsoja. Joku täällä jo mainitsi tosta ojentajien olevan vähän hölmössä kohdassa, raskaan penkin ja olkapäiden jälkeen. Varmaan enemmän sais irti kun siirtäisi ne ojentajat suosiolla toiselle päivällä hauisten yhteyteen.

Metodi vaikuttaa toimivalta, mutta hieman tylsältä ns. "perustyöltä".
Jos ei ojentajasarjasta tunnu saavan mitään irti aiempien rinta- ja olkapääsarjojen, niin ihan hyvä kikka on tehdä väliin selkäliike ja sen jälkeen vasta punnertaa lisää. Sitten tietty kannattaa miettiä, mihin päiviin tunkee mitäkin liikkeitä. Eli jos olkapäille on pystäriä treenissä A, ei siihen välttämättä kannata laittaa enää kolmanneksi liikkeeksi jotain raskasta kapeaa penkkiä vaan ennemmin esimerkiksi ranskalaista. Sitten treeneissä B ja C tehdäänkin olkapäille pysty- ja takaolkasoutua, jolloin vetävän liikkeen jälkeen pystyy aivan hyvin punnertamaan lisää. Tietty eri asia, jos joka treenissä on olkapääliikkeenä pystypunnerrusta....
 
  • Like
Reactions: Ad3
Liittynyt
10.8.2014
Viestejä
434
Jos ei ojentajasarjasta tunnu saavan mitään irti aiempien rinta- ja olkapääsarjojen, niin ihan hyvä kikka on tehdä väliin selkäliike ja sen jälkeen vasta punnertaa lisää. Sitten tietty kannattaa miettiä, mihin päiviin tunkee mitäkin liikkeitä. Eli jos olkapäille on pystäriä treenissä A, ei siihen välttämättä kannata laittaa enää kolmanneksi liikkeeksi jotain raskasta kapeaa penkkiä vaan ennemmin esimerkiksi ranskalaista. Sitten treeneissä B ja C tehdäänkin olkapäille pysty- ja takaolkasoutua, jolloin vetävän liikkeen jälkeen pystyy aivan hyvin punnertamaan lisää. Tietty eri asia, jos joka treenissä on olkapääliikkeenä pystypunnerrusta....
Mulla oli kans olkapäille pystypunnerrus, kp pystysoutu (ykk) ja takaolkasoutu taljassa. Ojentajille tosin otin kyllä ihan kolme rintaankin ottavaa liikettä, kun meikällä on tällänen lättärinta. Homma rokkasi tosiaan vaihtamalla liikejärjestystä.
 
Liittynyt
5.2.2014
Viestejä
536
Kaupunki
Kuopio
Vedittekö lepopäivien ja cruisin ruokailut siten, että tiputitte yhen aterian pois vai jätitte palkkarin ja pre workoutin pois ja pienensitte jotain ateriaa?
 

J..

Liittynyt
7.12.2010
Viestejä
5 846
Vedittekö lepopäivien ja cruisin ruokailut siten, että tiputitte yhen aterian pois vai jätitte palkkarin ja pre workoutin pois ja pienensitte jotain ateriaa?
Lepopäivien safkailut meni muutoin ihan samalla kaavalla kuin treenipäivien, paitsi etten luonnollisesti vedellyt mitään introja tai palkkareita. En oikein näe mitään järkeä noissa lepopäivien kalorien supisteluissa, sillä tuolloin juuri tapahtuu glykogeenivarastojen täyttöä, edellisestä treenistä palautumista ja hyvällä tuurilla jopa jotain lihaskasvua. Jos läskiä tuntuu kertyvän liikaa, niin kannattaa tarkastella ruokavalion kokonaisuutta eikä alkaa suoralta kädeltä karsia lepopäivien safkoista "koska silloin ei ole niin paljon kulutusta".
 
Liittynyt
29.11.2011
Viestejä
17
Ylös, hooray ja thumbs up tälle ohjelmalle! Jostain syystä löysin jotain Hulkin vanhoja löpinöitä eri reenimetodeista ja koirankakka alkoi kiinnostamaan. Nyt ekaa blastia 6. viikko menossa ja sit cruisaillaan. Treenitaustaa noin 20 vuotta vaihtelevilla hamphuipeliohjelmilla. Tästä täytyy sanoa että ihan huikea ohjelma, kehitystä tullut ja ekaa kertaa ~10 vuoteen tullut raskausarpia.. kainaloihin. Painoa tullut 4 kiloa, jokaisessa liikkeessä muutama toisto ja joitakin kiloja lisää rautaa. Saas nähä tunnistaako golf-kaverit keväällä..
 
Liittynyt
5.2.2014
Viestejä
536
Kaupunki
Kuopio
Itsellänikin nyt 6 viikon blasti takana, nyt cruisaillaan. Painoa tullut hieman alle 3 kiloa, mutta jalat, rinta, selkä sekä hartiat vaikuttavat ottaneen paksuutta jo nyt hyvin! Tulokset nousseet hyvin joka kerta.
 

Ad3

Liittynyt
13.7.2011
Viestejä
543
Pakko itekkin mainita että näin kovaa kehitystä ei ole tullut millään!

Edelliseltä sivulta lunttasin, niin 4kk tällä metodilla takana ja ihan heti ei pois vaihdeta.
 
Liittynyt
29.11.2011
Viestejä
17
Mukavaa, jos muitakin DC-ukkoja vielä löytyy!

Päivitystä omaan kehitykseen. Syyskuun alusta reenattu DC:tä, toinen blasti menossa eikä toistaiseksi ole tarvinnut liikkeitä vaihtaa.
Paino 85 -> 91
Hanska 41 -> 43
Vyötärö 86 -> 89
Rinta 112 -> 117
Fläsää luonnollisesti tullut, mutten anna sen haitata, diettaillaan sitten vuodenvaihteessa.
Reisiä en ole mittaillut mutta painoja on saanut reilusti lisäillä.
Kyykky 120 * 8, wm 90 * 20 -> 140 * 12, wm 105 * 20
SJMV 100 * 8 -> 140 * 6
Soutukone 70 * 12 -> 90 *16
Penkki kp 30 * 12 -> 37,5 * 13
Nämä siis RP:n ekoja 'minisettejä' niissä missä niitä tehdään.
 
Liittynyt
4.12.2003
Viestejä
27
Pitääkin pistää tähän väliin myös oma DC-hehkutus!

Nyt noin 4kk pätkä tuota takana ja ainakin tähän asti on potkinut hyvin. Kehitystä on tullut sekä treenipainoissa että sarjapituuksissa ja tuntuisi tulleen fysiikassakin (ainakin selkään saanut lisää lihaa). Yllättävän hyvin on toiminut siihenkin nähden, että treenailu ei ole mennyt aivan katkeamatta blastailu/cruisailu-tyyliin, johtuen parista pikku flunssasta välissä eli välillä on joutunut ottamaan pienet ylimääräiset kevennykset mukaan.

En ole Pakkikselle tainnut kirjoittaa kunnolla tai ollenkaan yli 10 vuoteen, tausta sellainen että joskus lukioikäisenä innostuin kehoilusta ja paino nousi reilut 15 kiloa muutamassa vuodessa, kunnes umpilisäkkeen kosahdettua tuli totaalitreenitauko, joka sitten vaihtui kestävyys/hyötyliikuntaan vuosiksi ja painokin tippui matalimmillaan reiluun 70 kiloon (pituutta 186cm). Jonkun verran tuli sittemmin punttienkin kanssa treenailtua satunnaisesti ja pahimmasta nälkäkunnosta pääsin eroon, kunnes 2014 iski halu aloittaa kunnon treenaaminen ja HST:llä vetelin puolisentoista vuotta nostaen painoa melkein 20 kiloa, yli 100 kilon (tavoite oli päihittää omat vanhat ennätykset, ja vuoden 2015 loppuun mennessä nämä oli saatu kaikki rikottua). Sitten alkoi vähän junnaamaan paikallaan, kun ei enää huvittanut puskea painoa väkisin ylöspäin ja kesällä 2016 tuli tunnusteltua taas kaksijakoisia ohjelmia ja lopulta innostuttua DC:stä.

Kuten sanottua, nyt on treeni maistunut taas aivan eri tavalla ja varsinkin ko. treenisysteemin "kamalimmat" osuudet on tehneet todella gutaa. Painoa en ole edelleenkään pyrkinyt erityisesti nostamaan, kunhan on pysynyt 100 kilon paremmalla puolella. Tällä hetkellä aamupaino n. 102 kg. Ruokavalion ja aerobisen suhteen olen ollut DC-mielessä hieman lepsumpi. Mitään liha, maito tai munatuotteita en ole syönyt sitten vuoden 2009, kunhan energian- ja proteiininsaannista on saanut pidettyä huolta, niin palautuminenkaan ei ole ollut ongelma.

Tänään tuli räpsäistyä salin vessassa (!) tilannekatsauskuvat (jalat jäi kuvausteknisistä syistä pimentoon nyt) vertailun vuoksi alla myös elokuun kondis jolloin aloittelin Doggcrappia.

Eli elokuu 2016:


Ja Tapaninpäivä 2016:





 
Liittynyt
4.12.2003
Viestejä
27
Dropbox-linkit ei näköjään enää toimi kunnolla, joten kuvat näkyy/ei näy miten sattuu. Tässä edelliseen postaukseen liittyvä kuvat siis uusiksi (ylläpito voi toki liittää nää tuohon aiempaan, jos käy vaivattomasti).

Eli elokuu 2016:



Ja Tapaninpäivä 2016:





 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2014
Viestejä
536
Kaupunki
Kuopio
Syyskuussa alkoi DC. Tänään otin hieman mittoja ja onhan sitä jotain tarttunut, jopa pohkeisiin oli tullut 1,5 cm! :D

Hauiksiin 2cm, rinnanympärys 7cm, reidet 2-3cm sekä vyötäröön 8 cm. (Huomaa minne mulla se ylimääränen kertyy, jalat ym pysyy kohtuu kireänä)
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
German Volume Training vai DoggCrapp Treeni 3
Vatsan sijoitus DoggCrappiin Treeni 1
Neck Training Treeni 2
Fortitude training Treeni 7
Reverse pyramid training artikkeli, optimaalisin tapa lisätä voimaa/massaa? Treeni 7
MI40 Training program Treeni 16
Päivitetty hit - high intensity training Treeni 63
Street training paikat! Treeni 3
Serge Nubret Pump Training Treeni 38
RPT - Reverse Pyramid Training Treeni 65
PHAT ja German Volume Training Treeni 496
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
HIIT - High Intensity Interval Training Treeni 3
Time/Volume training Treeni 9
GST - Growth Stimulus Training Treeni 1
Iso 7x + Iron arms (isometric training) Treeni 1
Max OT training Treeni 44
High Volume Tier Training Treeni 9
Hardcore Training Treeni 18
The Hardcore Training Treeni 11
Essentials of Weightlifting and Strength Training Treeni 0
Controlled Fatigue Training (CFT) Treeni 1
Complex-training Treeni 23
Arnoldin Basic Training Program Treeni 6
Pyramid training Treeni 15
Bodyweight training Treeni 1
Escalading Density Training - EDT Treeni 47
Julien Greaux:n 15min curcuit training käsille Treeni 10
Crosstraining - yhdistelmätreenejä Treeni 94
Escalating Density Training, EDT Treeni 1
Maximum fibre recruiment training Treeni 4
Static Contraction Training / Staattinen supistustreeni Treeni 11
Strong as an Oak: an authoritative retrospective of Arnold Schwarzenegger's training Treeni 43
Low Volume, Progressive Intensity Training Treeni 7
Ronnie Coleman Training, nutrition, supplement questions forum Treeni 4
5x5 On Steroids: Enter Cluster Training Treeni 7
Power Factor Training Treeni 5
Arnold Schwarzenegger's Terminator 3 Training Program Treeni 46
tonys training system... mitä mieltä??? Treeni 23
Kaatsu (low-intensity resistance training with restricted muscular venous blood flow) Treeni 25
Inspiraatio Greatest Training Stylest Treeni 0
S225T "Greatest training style.." Treeni 29
SEAL workout training Treeni 70
After Training Treeni 24
Power Factor Training Treeni 4
Supertrainingin ISBN Treeni 1
OVT eli Optimized Volume Training Treeni 7
Strength Training Anatomy Treeni 7
US Navy Seal training program Treeni 13
Functional training Treeni 1
Samankaltaiset keskustelut


















































Ylös