CrossFit WOD eli CrossFit treenejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CF_LPR
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cry Me A Riveriin tuli rekisteröidyttyä. Tulee lomailtua ylläksellä 1,5 viikkoa ja siihen matkustukset päälle ni melkein 2 viikkoa tulee crossfittailutaukoa just openin aikaan.

Siis tossa videossa vaan vittuiltiin Crossfitille.

Ei, kyllä siinä vittuiltiin lähinnä tuolle Keihäskommuunin porukalle veljellisissä merkeissä. Tällaisia videoterveisiä ollaan toisillemme laiteltu jo pidemmän aikaa.

Ja läppähän tuo muutenkin on. CrossFittiä meikäläinen arvostaa ainakin huippujen osalta todella korkealle. Toki nuo "crossfittaajat", joita ainakin täällä Jyväskylässä piisaa, pistää huvittamaan. Sellaisia harrastajia, joilla ei ole mitään hajua mitä ovat tekemässä, löytyy toki jokaisen lajin parista.

Toki nuo "crossfittaajat", joita ainakin täällä Jyväskylässä piisaa, pistää huvittamaan. Sellaisia harrastajia, joilla ei ole mitään hajua mitä ovat tekemässä, löytyy toki jokaisen lajin parista.
Mikä Jyväskylän crossfittareissa huvittaa? Missä sä niitä bongailet?

Ei Jyväskylän crossfittareissa vaan "crossfittareissa", eli mitään Aronpäätä en tässä tarkoita, vaan niitä joilla on kaikkien liikkeiden suoritustekniikat mallia järkyttävä ja treenaamisessa ei muutenkaan ole järjen hiventä. Rinnallevetomaksimi 60kg ja treenit pitää sisällään jotain viiden minuutin settejä yhtä liikettä, vaikka tekniikka- ja voimaharjoittelu toisi huomattavasti parempia tuloksia, myös pitkällä tähtäimellä.

Noitahan on tämän buumin myötä Monnari, Liikunnan sali ja Graniitti täynnä.

E: Pahoittelen jos joku tämän ottaa henkilökohtaisena tölväisynä. Sitä se ei ole.

CrossFit open on alkanut. Ensimmäinen WODi:

17 minute AMRAP of:
40 Burpees
30 Snatch, 75 / 45 lbs
30 Burpees
30 Snatch, 135 / 75 lbs
20 Burpees
30 Snatch, 165 / 100 lbs
10 burpees
Max rep Snatch, 210 / 120 lbs

tämän hetken kärkitulos Scott Panchikilla, 194 toistoa.

Aika pahan pisti.
60kg tempaus lienee mulle tekemätön paikka,tosin haastetta on tarpeeks et pääsee ees sitä yrittämään :D

Minä oon innoissani tuosta treenistä! Tarkoitus on ihan kunnolla tykittää niin paljon kuin pystyy, ei pelota burpeet tai tempaukset yhtään. Urut auki aina 165lb tempauksiin asti ja siitä eteenpäin hissukseen. Lauantaina koitetaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maddox kärjessä tuloksella 199! Tokana treenikaveri Jason Khalipa!

odotellaan milloin Froning lisää oman tuloksensa :kuola:

Kyllä on mielenkiintoista näitä crossfitkisoja seurata.

Itse en siis crossfittaa mutta arvostan crossfitin ideaa suuresti. Toisaalta kritisoin näitä wodeilla treenaamisia ja ylipäätään monia wodeja, jotka altistavat riskeille. Kuitenkin nuo huiput ovat kovakuntoisia ja kisasuoritukset ovat huikean raskaita, joten kyllä noissa kisoissa mun mielestä löytyy se kovakuntoisin mies (joka on jaksanut kisoihin osallistua).

Crossfit open 13.1 tehty, tulos 100 toistoa, tempauksien jälkeen aikaa oli mennyt 6min 07sek , otti kyllä keuhkoihin kipeää tämä wodi

Olisi ollut vielä 6min aikaa tehdä 62 kilon tempauksia, mutta en saanut ensimmäistäkään ylös :(

Meinaakko Openin tulosta? Mistä näit, itellä ei ainakaan vielä leaderboardilla näy Mikon tulosta. Mielenkiinnilla ootetaan myös Aronpään ja Vainion tuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom