Ja vielä lisäyksenä se, että on ihan ok että lajissa on omat termit, kuten vaikka se WOD, mutta se että tavallisia punttiliikkeitä ei voi Suomessa käyttää Suomenkielisillä nimillä, on jo niin ärsyttävää etten ainakaan itte viitti edes alkaa kattelee jostain "alan sivuilta" että mitä tuokin nyt taas tarkoittaa. Joo, en muista kaikkia maailman punttiliikkeitä lontoonkielisillä nimillään, paska yksilö olen.
Jos ois viittitty Suomessa kirjoittaa että maasteveto 100 kg, leuanveto ja etunojapunnerrukset kolme kierrosta aikaa vastaa niin vois hittovie kokeilla, mutta noissa jotain ihme säätöä aina oltava vaikka ollaan TÄYSIN kotimaankielisellä palstalla.
Ihan sama kuin minä rupeaisin kirjoittaan treenipäivyriäni lontooksi ja leikkisin olevani sitten ihan saatanan kansainvälinen bodari. Pakko niinq kirjottaa enkuksi että kolleegat Yhdysvalloissa ymmärtää minua. Jep.
Tehkää edelleen mitä tykkäätte, mutta älkää ihemetelkö jos me tyhmät bodarit pidetään teitä vielä tyhmempinä. Ja se on jo paljon jos pidetään bodaria tyhmempänä. Bodarillahan on tunnetusti pieni muna ja surkastuneet aivot. Lyövät heti jos joku sanoo vastaan. ;)