Deleted member 43228
Kuka sen astianpesukoneen on sinne asennuttanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin äsken mielenkiintoisen keskustelun pankkineidin kanssa, olen ostamassa OK kuntoista rintamiestaloa sijoitukseen muutama kilsa keskustasta yliopistokaupungista edullisella hinnalla. Pankkineiti vastasi että vanhoilla omakotitaloilla ei ole vakuusarvoa, oletteko törmänneet samanlaiseen lauseseen? Eli miten niitä 50-60-70-80-90 luvun taloja sitten ostetaan? Käteisellä kaikki kaupat
Nyt en usko sua.Kävin äsken mielenkiintoisen keskustelun pankkineidin kanssa, olen ostamassa OK kuntoista rintamiestaloa sijoitukseen muutama kilsa keskustasta yliopistokaupungista edullisella hinnalla. Pankkineiti vastasi että vanhoilla omakotitaloilla ei ole vakuusarvoa, oletteko törmänneet samanlaiseen lauseseen? Eli miten niitä 50-60-70-80-90 luvun taloja sitten ostetaan? Käteisellä kaikki kaupat
1. Lappeenranta 2. noin 3km 3. 60te omalla tontilla ja järkeviä remppoja tehty, ei laitettu 80 luvulla muovia seiniin.
Yksittäisen lainaneuvottelijan tai pankkikonttorin linjaus hyvin luultavasti. Ite ostin 2012 Lappeenrannan naapurikunnasta kämpän jossa vakuusarvo oli Lappeenrannan puolella sijaitsevia viitisen prossaa pienempi, because 12km Lpr keskustaan ja ns. maalaiskunta kyseessä. Nyt viime kesänä ostettiin emännän kanssa vastaavan 12km päästä keskustasta -90 rakennettu okt joka on kuitenkin Lappeenrannan puolella niin kyllä pankki sille anto ihan normaalin vakuuden. Neuvoteltiin loppuvaiheessa Suomenniemen säästöpankin ja Nordean kanssa eikä kumpikaan maininnu mitään moisesta vakuusarvon tiputtamisesta.Kyllä, virkailija sanoi että kaikilla vanhoilla omakotitaloilla on vakuusarvo nolla kun hän tekee lainapäätöksen.
^
Minulta löytyy kaksi uudisasuntoa, toinen oma ja toinen vuokralla (30m2 molemmat). Nyt olen omistanut pari vuotta ja arvo laskenut muutaman prosentin kuten ounastelitkin. Ostin molemmat rakentamisen aikana.
Sijaintina ei suuri kaupunki.
Pankit EI OLE asiakasta varten vaan asiakkaat ovat pankkeja varten! Pankkien tehtävä on tehdä rahaa tyhjästä, ja maksaa johdolle bonuksia, asiakkaat ovat vain välttämätön rasite tuossa yhtälössä. Vrt pankkien rahastoinstrumentteja vs indeksi ja katso kulujen jälkeen tuotto asiakkaalle, niin huomaat kuka niistä oikeasti tienaa.Jotenkin kävi taas vituttaa pankin toiminta, perkeleen vaikea saada ammattimaista suhdetta pankkiin, vakkaritulot 10te kk tällä hetkellä ja lainaa karvan yli 200te ja pankki vittuilee. Vakuuksia vaikka muille jakaa. Omistan kuulemma liikaa asuntoja ja en saa ostaa vuoteen uusia asuntoja ja pitäisi laajentaa portfoliota, esim he voisivat huolehtia ja neuvoa minua osakkeiden ostossa. Olen itse hajauttanut ja ostanut osakkeita, Nordeaa, Teliaa, Oriolaa, NT ja ensikuussa Nokiaa tuhat tai kaksi ostan. Niin kun itse ostan niin tuo ei ole hajauttamista ja pankki ei pidä sitä järkevänä ja en saa lisää lainaa. Noin 8v ja kaikki lainat on maksettu, pankki ja taloyhtiölainat.