Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Kauanko oot tehny tota ohjelmaa? Onko tullu tulosta?

Kolmas kerta kun tätä ohjelmaa teen ja ei tässä ekassa neljässä viikossa paljon vielä oo tulosta tullu. Loppuu kohden sitten enemmän.

Tuloksia voit yrittää ettii jostain tän ketjun syövereistä minne oon ne aikasemmin ilmottan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli otettua tää nyt sitte käyttöön. Lisäsin miel maastavedon liikkeisiin. Tuntu pirun hyvält kun tein eile salilla ton ^^ ei muutaku jatkan tätä kattoo mitä tuloksii tulee ;)

Hitto kun ei uimahallin punttiksella (vakiosalini) löydy perus tankopainoja. Löytyy vain yksi penkki, jossa painohärdelli on "telakoituna", eli peruspenkki vaan onnistuu ja vastaavat.
Takakyykkyä en voi tehdä :(

Hitto kun ei uimahallin punttiksella (vakiosalini) löydy perus tankopainoja. Löytyy vain yksi penkki, jossa painohärdelli on "telakoituna", eli peruspenkki vaan onnistuu ja vastaavat.
Takakyykkyä en voi tehdä :(

Vaiha siis salia jos mahdollista :D

Hei mikäs on, kun mulla ei tuo niin pahaa tee. Kaikki liikkeet teen kuten tuolla sanotaan paitsi vatsoihin keskityn hieman enemmän tehden vinoja, normeja ja rutistuksia. Painot on sopivat siten että viimiset pari toistoa on taistelun takana.
Ja hauikset meni 10x10x7 eli vedänkö seuraavalla kerralla samoilla painoilla, eli 25kg vai pitäskö laskee 22,5kg? Luulen että seuraavalla kerralla meinaan voisi jopa tuo 10x10x10 ehkäpä mennä.

Ja hauikset meni 10x10x7 eli vedänkö seuraavalla kerralla samoilla painoilla, eli 25kg vai pitäskö laskee 22,5kg? Luulen että seuraavalla kerralla meinaan voisi jopa tuo 10x10x10 ehkäpä mennä.

Etköhän sä voi sillä 25kg:lla jatkaa. Ota sitten pari huijausliikettä loppuun.

Hei mikäs on, kun mulla ei tuo niin pahaa tee. Kaikki liikkeet teen kuten tuolla sanotaan paitsi vatsoihin keskityn hieman enemmän tehden vinoja, normeja ja rutistuksia. Painot on sopivat siten että viimiset pari toistoa on taistelun takana.

Jos vikat toistot on taistelun takana niin miten se ei tee pahaa?

Ehkä hän meinas ettei oo treenin jälkeen sellainen kuollut olo niinkuin monilla täällä on, itseni mukaanlukien :D

Siis voimat loppuu, eipä mulla hirveästi poltetta muutenkaan tuu silloin kun voimat loppuu täysin. Forkkuihin saa kyllä mukavan poltteen mutta muista lihaksista loppuu vaan voima.

No siis tekniikkaan kyllä panostan. Penkissä latsit yhteen ja kaari selkään, ei runkkupenkki tyylillä tosiaan. Hauiskäännössä en tee heijareita vaan kyynerpäät kyljissä ja siitä rauhallisesti ylös/alas. Kyykky ihan pohjaan asti siten että polvet menee varpaiden eteen, suht kapeella seisonnalla. Olkapäät teen käsipainoilla ainakin näin alkuun, kun tuo niskantakaa punnerrus tuntuu ihan kaameelta.

No siis tekniikkaan kyllä panostan. Penkissä latsit yhteen ja kaari selkään, ei runkkupenkki tyylillä tosiaan. Hauiskäännössä en tee heijareita vaan kyynerpäät kyljissä ja siitä rauhallisesti ylös/alas. Kyykky ihan pohjaan asti siten että polvet menee varpaiden eteen, suht kapeella seisonnalla. Olkapäät teen käsipainoilla ainakin näin alkuun, kun tuo niskantakaa punnerrus tuntuu ihan kaameelta.

Kyykyssähän polvet eivät saisi mennä varpaiden eteen, näin ainakin isot pojat on mulle sanonu :rolleyes:

Nii siitä en tied. Miten alas lasken pystypunnerruksessa painot jos se tuntuu kerran kaameelta ? tietääkseni ne lasketaan johonkin nenän-otsan paikkeille että rasitus ei tule olkaniveliin

Luin testosterone nationista artikkelin missä sanottiin että polvet pitäisi juurikin mennä yli varpaiden kyykyssä. Eli ei niin kuin yleisesti ottaen on ymmärretty. En nyt löytänyt 10min haulla kyseistä artikkelia, mutta ainakin minut se vakuutti.

Luin testosterone nationista artikkelin missä sanottiin että polvet pitäisi juurikin mennä yli varpaiden kyykyssä. Eli ei niin kuin yleisesti ottaen on ymmärretty. En nyt löytänyt 10min haulla kyseistä artikkelia, mutta ainakin minut se vakuutti.

Kyllä polvet vaan rutisee pahasti jos niin tekee, ainakin minulla. Jos haluat säästellä polviasi niin älä niitä polvia pistä varvaslinjan yli.

Laitila: -Juu, jos halutaan kyykätä nimen omaan etureisillä, niin silloin ne polvet tulisi mennä yli varvaslinjan. Mutta parhaimman voimantuoton tai turvallisuuden kannalta ne polvet kannattaa pitää sen varvaslinjan takana.

Mutta kaivappa toki jostain se artikkeli esiin, missä päinvastaista väitetään. Enpä moiseen ole törmännyt, joten mielenkiinnosta olisi kiva lukea, jotta mitäs siinä herjataan.

edit. TJR: -Mikä väite?

on muuten aika hyvä ohjelma, tätä nyt 1.5 viikkoa veivaillu ja paino on noussu noin 3kg,
78 --> 81
vituttaa vaan että leukoja ei ole mahdollista tehdä niin korvasin sen kulmasoudulla ja vipunostoilla selälle.

Nahkahanska, on muuten suurin osa tosta painosta nestettä/rasvaa. Lihasta muodostuu enintään noin 2kg lihasta kuukaudessa. Tosin voi johtua siitä, että alotit vasta bulkkauksen?

Ja niin, tuosta kyykystä. Tossa on jotain tietoa siitä mistä puhuin. En löytänyt sitä t-nationin artikkelia. http://findarticles.com/p/articles/mi_m0KFY/is_7_23/ai_n15346590

Edit: "This same study was used as an example in t-nation. In the t-nation article though, they had pictures. The pictures showed that the experiment was conducted using a narrow, deep squat. In a narrow, olympic style squat it is impossible (for some) to not have the knees travel over the toes. By trying to keep the knees behind the toes, it puts you in a very awkward position. I think this awkward position is the cause of the HUGE increase in stress to the hips and back.

I think the reason you guys are generally rejecting this article is because you're all thinking of the squat in the experiment as a wide stance, parallel, powerlifting squat (this IS a powerlifting forum). Powerlifting squats and olympic squats IMO are two COMPLETELY different exercises. In a powerlifting squat, keeping your knees behind your toes is more natural and consequently safe.

So for all you wide stance powerlifting squatters, keep your knees behind your toes and disregard this experiment."

Elikkä itse teen kapealla seisonnalla joten polvet yli, jos teette leveellä niin pitäkää polvet vaan takana.

Lihasta muodostuu enintään noin 2kg lihasta kuukaudessa.

Haista nyt jo huilu. Tommonen paskapuhe voi loppua samantien. Mistä vitusta te revitte noita arvoja ? Ei ole olemassa mitään optimi määrää jonka lihasta voi X ajassa saavuttaa, uskokaa jo apinat.

Tottakai painonnostotyylillä kyykätessä polvet menee hieman varvaslinjan yli. Toi sun kommenttisi vaan kuulosti siltä, että työnnät niitä polvia eteenpäin tarkoituksella ja kyykkäät pelkästään etureisillä. Tämän kuvan minä ainakin sain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom