Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaa viisaammat:
Oon jtn 5kk käyny salilla ja 3 kk kunnollla 1-jakoisella ohjelmalla. Ajattelin vaihtaa 2-jakoiseen mutta kun aikataulu on tiukka en ehdi tehdä sillä kuin 2-3kert viikossa eli kroppa tulee vaan kerran läpi vikkossa. Kävisikö tähän arnoldin ohjelma? Onko haittaa jos vetää 1-jakoisella ohjelmalla usemmankin kuukauden? Jos arskan ohjelman otan teen penkin 5x5 systeemillä ja leukojen sijasta ala tai ylä taljaa.

Nahkahanska, on muuten suurin osa tosta painosta nestettä/rasvaa. Lihasta muodostuu enintään noin 2kg lihasta kuukaudessa. Tosin voi johtua siitä, että alotit vasta bulkkauksen?

niin tai johtuu siitä että ensimmäistä kertaa aloin treenaamaan jalkojakin säännöllisesti niin ne keräs varmaan äkkiä peruskunto lihaa itseensä.

+ on voisilmä aamupuurossa.

Jahas jahas, mutta eikös lihaksen kasvulle ole raja ilman voisilmää? Itse olen ymmärtänyt näin että roinat poistaa nämä lihaksen kasvun rajoitukset ja sen takia lihaksia saa kasvatettua natua nopeammin.

Jahas jahas, mutta eikös lihaksen kasvulle ole raja ilman voisilmää? Itse olen ymmärtänyt näin että roinat poistaa nämä lihaksen kasvun rajoitukset ja sen takia lihaksia saa kasvatettua natua nopeammin.

Lopettakaa jo se saatanan rajoista jauhaminen! On ainakin 10 ketjua joissa tästä on jauhettu vittu viimesen kolmen päivän aikana aivan kauheaa skeidaa! Ei siinä ole mitään rajoja paljonko se lihas voi kasvaa natuna tai ei! Joku kasvaa maksimissaan miinus 5 grammaa kuussa ja joku 5 kiloa. Vedä siinä sitten rajoja paljonko se lihas voi kasvaa.

edit. voi vittu, on siihen sittenkin rajat olemassa. Siitä on näköjään tehty tutkimuskin: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1886456&postcount=25:david::arvi::zzzz:

Kertokaa viisaammat:
Oon jtn 5kk käyny salilla ja 3 kk kunnollla 1-jakoisella ohjelmalla. Ajattelin vaihtaa 2-jakoiseen mutta kun aikataulu on tiukka en ehdi tehdä sillä kuin 2-3kert viikossa eli kroppa tulee vaan kerran läpi vikkossa. Kävisikö tähän arnoldin ohjelma? Onko haittaa jos vetää 1-jakoisella ohjelmalla usemmankin kuukauden? Jos arskan ohjelman otan teen penkin 5x5 systeemillä ja leukojen sijasta ala tai ylä taljaa.

Kyllähän tää ohjelma käy tuohon tilanteeseen, mutta ei se enää mikään arskan kultainen kuusikko ole noiden muuntelujen jälkee.

Ei ole olemassa mitään rajaa minkä verran lihas voi kasvaa. Tai vaikka olisi, sitä ei voi määrittää. sitä ei voi koskaan tietää koska:

KOKO ELÄMÄ KAIKKI MITÄ SIINÄ TEET EI KOSKAAN SAAVUTA OPTIMAALISTA TILAA LIHASTEN KASVULLE (tämä johtuu paljolti siitä, ettet pysty tietämään, mikä se optimaalinen sinulle on ravinnossa treenissä jne).

Noniin, elikäs 4 treenikertaa tätä ohjelmaa takana ja hemmetti kun toimii :rock:. Tarkkoja tuloksia en muista tätä ennen, mutta jotenkin näin.

Kyykky ennen 60kgx2 --> 50kg 3x10, 1x11
Leuat 8,5,3 --> 9,5,3
Penkki 40kg 4x10 --> 47,5kg 3x10, 1x13
Olkapäät 15kg 4x10 --> 20kg 3x10, 1x12
Hauis 25kg 10x10x7 --> 10x10x10

Kaikista noista liikkeistä en aluksi ottanut kaikkia voimia irti ja tälläkin kertaa jäi hieman voimia jäljelle. Keskiviikkona taas lisää painoja tankoon.

Tiedän että kehitys ei jatku noin voimakkaana, mutta kyllä olen silti tähän ohjelmaan hiton tyytyväinen. Arska on helvetin kova jätkä :worship:

Huomenna alkaa kolmen kuukauden Golden Six testaus ja katotaan miten toimii.
Kysyisin et onko haittaa jos teen valipaivina muita lihaksia esim. ojentajia ja olkapaita.
Ajattelin nain tehda:
Maanantai:
Golden Six
Tiistai:
Vinopenkki
Pohkeet
(Selka)
Keskiviikko:
Golden Six
Torstai:
Olkapaat (viparit eteen, sivuille ja taakse)
Ojentajat

Eli onko haittaa jos teen jotain noilla valipaivina???

Kysyisin et onko haittaa jos teen valipaivina muita lihaksia esim. ojentajia ja olkapaita.
Ajattelin nain tehda:
Maanantai:
Golden Six
Tiistai:
Vinopenkki
Pohkeet
(Selka)
Keskiviikko:
Golden Six
Torstai:
Ojentajat

:D ei ole mitään järkeä. syö tehot, etkä ehdi palautumaan missään vaiheessa. välipäivinähän sen lihan pitäis just saada kasvaa.

Ajattelin nain tehda:
Maanantai:
Golden Six
Tiistai:
Vinopenkki
Pohkeet
(Selka)
Keskiviikko:
Golden Six
Torstai:
Ojentajat

Kokeile ainakin ensialkuun ihan vain kultaista kuusikkoa, ilman mitään omia lisäilyjä. Ojentajia, pohkeita ja vipareita sivulle&taakse voit vääntää jonkin treenin loppuun jos tuntuu tarpeelliselta.

Ookei teen näin ja koitan miten lähtee kulkemaan.
Ajattelin vaan kun ojentajat tuossa jää kokonaan ym. pikkulihaksia ja tykkäisin tehdä koko kroppaa tasasesti ja toisaalt on pakko vaan koittaa toi arskan ohjelma.
Nii ja en pysty pitää kahta lepopäivää siin viikolla pakko mennä sinne salille jotain tekee säkkiä hakkaamaan tai jotain pientä. Eikai siit suurta haittaa oo?

golden sixiä tehty 2½ kk, tulokset noussut ihan hyvin. kyykyssa n. 20kg. penkistä 3x10x100 -> 3x10x107.5. takaolkapäitä pystyy tekee n. 10-15kg isommilla ku alussa ja leukoja meni alussa 10-8-6, nyt 15-12-9.... nyt ohjelma vaihtoon.. Kiitän ja kumarran AHNULTIA, ihan OK kehityksen herran ohjelmalla sain. Ennen golden sixiä junnas mulla tulokset paikallaan puolisen vuotta.

golden sixiä tehty 2½ kk, tulokset noussut ihan hyvin. kyykyssa n. 20kg. penkistä 3x10x100 -> 3x10x107.5. takaolkapäitä pystyy tekee n. 10-15kg isommilla ku alussa ja leukoja meni alussa 10-8-6, nyt 15-12-9.... nyt ohjelma vaihtoon.. Kiitän ja kumarran AHNULTIA, ihan OK kehityksen herran ohjelmalla sain. Ennen golden sixiä junnas mulla tulokset paikallaan puolisen vuotta.

Jee onneks olkoo :) iter oon tehnyt viikon verram <3 Kroppa muokkautunut jonkin verran. Varmaanki johtuu tosta kyykystä mikä on aikasemmi jäänyt vähemmälle :worship: Tuntunut todella hyvältä kyllä :) Leukoja tullut pari lisää jo <2

4 treeni kertaa takana, ja teen nimenomaan kultasta kuusikkoo, juuri niin kun ekalla sivulla lukee. Ton lisäks oon käyny 2x viikkoon lenkillä. Ohjelma tuntuu kyllä todella hyvältä näin alkuun, hyvin on ehtiny palautua. Tuloksista ei vielä tiedä, kun näin alkuun vasta hakee painoja ja totuttelee uuteen ohjelmaan (tein 4-jakosta aiemmin). Katotaan sitten noin kolmen kuukauden päästä että miten tulosta tullu.

Onkos mitään järkeä tehdä treeniä näin:

1. päivä
Kultainen kuusikko
+Mave

2. päivä
Kultainen kuusikko
+Pohkeet

3. päivä
Kultainen kuusikko
+ojentajat

Ettei mene liian raskaaksi, jos esim. maven pamauttaisi joka treenikertaan

Suositut