Täytyypä kokeilla seuraavassa kyykkytreenissä ottaa painopistettä vähän taaksepäin.Lähdetkö alhaalta paino päkiällä vai kantapäällä? Monet lähtee etukautta joka ei tehokkainta ole ja saattaa ottaa polviin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyypä kokeilla seuraavassa kyykkytreenissä ottaa painopistettä vähän taaksepäin.Lähdetkö alhaalta paino päkiällä vai kantapäällä? Monet lähtee etukautta joka ei tehokkainta ole ja saattaa ottaa polviin.
Kato toi Bettinan kyykky mikä viimeksi tehtiin ja kato miten peruuttaa koko pakettia ylöslähtiessä. Tota tekniikkaa on hierottu ja nyt melkein kaikki toistot menee tehokkaammin. Ja toi ei ole mikään julle, vaan siinä koko pakettia siirretään kantapäille, ei vaan persettä taaksepäin.Täytyypä kokeilla seuraavassa kyykkytreenissä ottaa painopistettä vähän taaksepäin.
Ei me voida opettaa kyykkyä ajattelemalla että kaikki on aivan paskana ja jokainen on mihinkään slaaviin kykenemätön slenderman. Ne jotka mielestään(harvoin totta) omaa niin paskat välitykset ja kropan muodon, pysykööt poissa kyykkytangosta ja keskusteluista.Toi nyt riippuu hirveesti ihmisestä ja paikkojen kunnosta.
Kun saat lähdettyä nostamaan tasaisesti painopisteen koko jalkapohjalla, niin sitten oot jo siinä missä pitää. Se saattaa vaatia vähän korostettua kantapään ajattelemista että se painopiste sitten asettuu tasaiseksi. Aina kun mulla menee nosto etukautta ja tulee enemmän selälle, huomaan miten painopiste oli varpailla.Täytyypä kokeilla seuraavassa kyykkytreenissä ottaa painopistettä vähän taaksepäin.
Niinhän ne sanoo että kuntosalin raskain esine on ulko-ovi. Itse olen tarkoituksella aloitellut leppoisalla näpertelyllä. Arska-ohje ei ole ainakaan mua varten vielä pitkään aikaan. En suosittelisi aloittelijalle...Taitaa iso osa käydä muutenkin vaan kokeilemassa sen pari viikkoa.
Ihan helvetin hyvä että pysyykin pois tieltä jos säikkyy perus treeniohjelmaa. Peilisalit sit erikseen
Edelleen erittäin hyvä ohjelma aloittelijoille, eihän sitä tarvi aloittaa tekemällä kaikki liikkeet ja sarjat failureen, tuonkin ohjelman voi aloittaa tekemällä kevyesti. Ohjelma on myös simppeli, joten helppo seurata ja rakentaa progressiota.Arska-ohje ei ole ainakaan mua varten vielä pitkään aikaan. En suosittelisi aloittelijalle...
Kaikki noi ideat omasta mielestä ihan järkeviä vaihtoehtoja,Lähes vuoden hinkannut tällä ohjelmalla ja sarjapainot noussut ihan ok, ollut kiva ohjelma tehdä tällaiselle sunnuntaijumppaajalle. Nyt kuitenkin fiilis että pieni vaihtelu olisi jees ja sarjapainojen nousu myös alkaa tökkimään.
Olisiko ihan riittävä muutos että vaihtaa vain liikkeitä pena->vinopena, pystäri tangolla->pystäri kp jne.
Tai voiko tällä ohjelmalla vaihtaa vain toistomääriä. Nyt yrittää saada 10-12, vaihtaisi sen 6-8? Vai meneekö liian lyhyistä sarjoista kroppa ihan tilttiin?
Tai vaihtaa molemmat, vinopenassa tähtää että saa 3*8?
Pahoittelut jos nämä on jotain itsestäänselvyyksiä mutta kiitos jo etukäteen jos joku aihetta ymmärtävä tai kokemusta omaava jaksaa vastata