Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mark Henry sanoi:En haluaisi kysyä tyhmiä, mutta mitä tarkoittaa treenata volyymi-painotteisesti? ;)
Noh itse tiedän tasan kaksi proteiinin lähdettä jossa ei ole juuri nimeksikään laktoosia ja ne ovat heraisolaatti sekä kaseiini, muissa on väkisi tai no en osaa sanoa onko soijaisolaatissa laktoosia?Njabi sanoi:tota...mites mulla on laktoosi, niin mitä prodee suosittelisitte, ettei tarvis vellit housuis chillaa aina palkkarin jälkeen..?
Njabi sanoi:tota...mites mulla on laktoosi, niin mitä prodee suosittelisitte, ettei tarvis vellit housuis chillaa aina palkkarin jälkeen..?
Timba79 sanoi:Sellainen millä muutenkin treenaat. Voimapainotteisuus monella toiminut hyvin.
Kehitin sanoi:Olen vihdoin saanut aloitettua salilla käymisen ja olisi yksi kysymys. Tämä ensimmäinen kerta meni hieman tutustumiseen ja kokeiluihin, mutta haluaisin nyt tietää että kannattaako aloittaa yksijakoisella ohjelmalla jonka tekee neljästi viikossa vai kaksijakoisella jonka tekee kaksi kertaa viikossa?
Joo sanoi:Jees. Mutta minkä takia voimapainotteisesti? Pidänkö toistot 1-5 ja entäs sarjojen määrä?
Diettiin liittyen; mitä sitä kannattaisi illalla muuta syödä kun pelkkä 250 grammaa maitorahkaa? Kun ei siitä nälkä lähde ja leipää ei varmaankaan kannata illalla dietillä ottaa?
Timba79 sanoi:Voimapainotteisuutta suositaan kun voimaa voi hyvinkin saada dieetillä lisää, mutta lihasta tuskin. Ei sentään kananta alkaa ykkösiä ottamaan, vaan treenataan voimapainotteisesti, eli tehdään vaikka 3-6 toiston sarjoja pääliikkeissä, hilavitkutusliikkeissä kannattaa tehdä dieetilläkin niitä pidempiä sarjoja.
Insu sanoi:Hepsistä hei! Taas tuli uusi kysymys mieleen. Tällä hetkellä kun kaksijakoisella reenailen 1on 1off -periaatteella niin olisikohan liian rasittavaa alkaa ottaan 2on 1off + vkl off. Noin saisi näppärästi vkl:t vapaaksi, jos aina ma,ti ja to,pe kävisi pumppailemassa.
Kaippa nämäkin ovat yksilöstä kiinni, joten kokeilemalla oppii. :D Mutta tekeekö joku jo näin kaksijakoisella ja jos, niin minkälaisia kokemuksia?
Sarjojen määrästä on turha sanoa yhtään mitään. Sillä ei ole massan hankinnan kanssa mitään merkitystä miten monta sarjaa jotakin liikettä teet. Toistot taas saa olla väliltä 1-100... Kyllä vaan. Kaikki on kiinni ihan siitä miten ne toistot teet. Ykkösestäkin voi saada enemmän massa- kuin voimapainotteisen tekemällä sen vähän pienemmillä painoilla, mutta toooooodella hitaasti ja keskittyen, jolloin saat sillä pumpin. Tää nyt meni vähän saivarteluksi, mutta tarkoitus oli sanoa, että massanhankinnan toistomäärätkin on aika veteen piirretty viiva.DaddaRaa sanoi:mites sitten noiden sarjojen ja toistojen määrä? Jotain 3-5x 8-12?