Dataniska sanoi:
Jep,niin vähän epäilinkin.Noita "voimajuomia" kun ei oikein enää jaksaa niin montaa litkiä niin ajattelin korvata muutaman tuommoisella 2x200g tumma makaroni setillä,tulee ainakin enemmän kcal...no jos tulosten nousuu pysähtyy niin on siirryttävä takas voimajuoman pariin :urjo:

En usko, että on noin pienestä kiinni. Syö vaan makarooneja ja mitä haluut muutaman voimajuoman tilalla. Sillä jos tulee :urjo:, niin niitä syötyjä ruokia, mitkä ulos tulee ei voi laksea kokonaiskalorimäärään.;) :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amatööri kyselee: täytyykö lihasten tulla aina kipeiks treenin jälkeen, että ne kehittyy? Itsellä jalat, ojentajat, rinta ja selkä tulevat yleensä kipeiks, mutta hauiksia ja olkapäitä en kipeeks oikeen saa? Missä vika?

God's fighter sanoi:
Amatööri kyselee: täytyykö lihasten tulla aina kipeiks treenin jälkeen, että ne kehittyy? Itsellä jalat, ojentajat, rinta ja selkä tulevat yleensä kipeiks, mutta hauiksia ja olkapäitä en kipeeks oikeen saa? Missä vika?

Tietääkseni se ei ole mikään pakko (viisaammat korjatkaa),mutta ei se mitää jos jotai haukkaria ei saa kipeeks tee vaikka supersarjoja haukoille ni jo alkaa itkettää,ja ne olkapäät saa treeniä myös penkissä ja monissa muissa rintaliikkeissä,joten niistä en huolestuisi.

hitmään sanoi:
Tietääkseni se ei ole mikään pakko (viisaammat korjatkaa),mutta ei se mitää jos jotai haukkaria ei saa kipeeks tee vaikka supersarjoja haukoille ni jo alkaa itkettää,ja ne olkapäät saa treeniä myös penkissä ja monissa muissa rintaliikkeissä,joten niistä en huolestuisi.

Joo eli treenin aikana saan kyllä tuntumaan haukkareis, mut ihmetyttää vaan ettei ne kipeydy.

God's fighter sanoi:
Joo eli treenin aikana saan kyllä tuntumaan haukkareis, mut ihmetyttää vaan ettei ne kipeydy.

Itsellä ne on kipeytyny kerran ja se tapahtu ku tein kädet superina SUOSITTELEN!!!! Harmi ku on ollu sairasteluu ni en oo ite päässy tekee tappotreenei monee viikkoo.

hitmään sanoi:
Itsellä ne on kipeytyny kerran ja se tapahtu ku tein kädet superina SUOSITTELEN!!!! Harmi ku on ollu sairasteluu ni en oo ite päässy tekee tappotreenei monee viikkoo.

Eli superina tarkotti, et tekee sarjoja hyvin lyhyillä tauoilla?

Choda_Boy sanoi:
Tarkoittanee super-sarjaa. Eli teet kaksi eri liike sarjaa peräkkäin ilman taukoja.

Totta eli 2-4 sarjaa vastakkaisille tai samalle ihakselle ilman palautusta vuorotelle esim:
hauiskäännöt ranskalainen,molempia 3 sarjaa ilman palautusta

hauikset taljassa ojentajat taljassa,molempia 3 sarjaa palautuksetta

haukat scotissa ojentajat käsipainoilla 3 sarjaa ei palautusta

Eli kesää lähetessä on tullu motivaatiota(ja aikaa) enemmän käymään salilla ja alottaa pistämään itseään vähän kuntoon.
Voisi sanoa että oon aloittelija, koska treeniohjelma saattaa heittää pahemman kerran ja ei oikeestaan ole sellaista vakituista ohjelmaa.
Eli kysymys on, että kun kerron tässä mun "ohjelman" niin miten täyttäisitte sitä ja etenkin tarvitsisin suuntaa antavan esi-ohjelman kuten mitä liikkeitä ei kannata/kannattaa tehdä samana päivänä, onko lisäproteiinit välipalana(Malto,Whey) lihaksenkasvun kannalta niin tärkeitä jos muuten syö hyvin, ja etenkin se millaisia sarjoja kannattaa tehdä?
Ruumiinrakenne on hoikka kuten mitoista näkee ja lähinnä etsin ohjelmaa jossa tulisi koko kroppa tehtyyn viikon sisällä...
Saattaa aiheuttaa hämmennystä minun käyttämät nimitykset liikkeistä..:jahas:

Strategiset mitat 179cm/62kg/17v.

Palautukseen käyttäisin Fast Muscle+, miten lisäprotujen laita?

Penkki:
max. 80kg
3x8 (70kg)

Selkä:
Kulmasoutu, ylätalja eteen, "vetotalja"

Jalat:
Prässi(pohkeet)
Reidet

Haba:
Käsipainoilla koukistajaa 3x9 (15kg)

Mave:
3x8

Eli todella puutteellinen ohjelma lähinnä siksi että en tiedä liikkeiden nimityksiä vaikka niitä on tullut tehtyä. Neuvoja ojentajalle ja olkapäille kitoos. Kysymyksiä myös.

Veri mats tänks jos joku on halukas auttaa:)

Das Anfänger sanoi:
Eli kesää lähetessä on tullu motivaatiota(ja aikaa) enemmän käymään salilla ja alottaa pistämään itseään vähän kuntoon.
Voisi sanoa että oon aloittelija, koska treeniohjelma saattaa heittää pahemman kerran ja ei oikeestaan ole sellaista vakituista ohjelmaa.
Eli kysymys on, että kun kerron tässä mun "ohjelman" niin miten täyttäisitte sitä ja etenkin tarvitsisin suuntaa antavan esi-ohjelman kuten mitä liikkeitä ei kannata/kannattaa tehdä samana päivänä, onko lisäproteiinit välipalana(Malto,Whey) lihaksenkasvun kannalta niin tärkeitä jos muuten syö hyvin, ja etenkin se millaisia sarjoja kannattaa tehdä?
Ruumiinrakenne on hoikka kuten mitoista näkee ja lähinnä etsin ohjelmaa jossa tulisi koko kroppa tehtyyn viikon sisällä...

Penkki:
max. 80kg
3x8 (70kg)

Selkä:

Jalat:
Prässi(pohkeet)
Reidet

Haba:

Mave:
3x8

Eli todella puutteellinen ohjelma lähinnä siksi että en tiedä liikkeiden nimityksiä vaikka niitä on tullut tehtyä. Neuvoja ojentajalle ja olkapäille kitoos. Kysymyksiä myös.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

tosta linkistä löytyy ohjelmia,hae sieltä sopiva.Ne on hyvin suuniteltuja ja toistomäärät ja sarja lukevat.Ei pitäisi tulla epäselvyyksiä :D

Ai niin ja mikään lisäravinne ei ole pakollinen,mutta palautusjuomaa kannattaa koittaa.
Ja vielä tsemppiä treeneihin:thumbs: :rock: Muista treenata,ku eläin ja muista KASVAA

Das Anfänger sanoi:

Penkki:
max. 80kg
3x8 (70kg)

Selkä:

Jalat:
Prässi(pohkeet)
Reidet

Haba:

Mave:
3x8

Mikään pakko lisärivinteita ei ole käyttää - eivät ne mitään ihmeaineita ole. Niin kuin sanottiinpalautusjuoma on hyvä, sillä silloin lihakset saavat todella nopeasti ravintoa. Muutenkin heti salin jälkeen monella (ainakin allakirjoittaneella) on ongelmia saada kiinteää ruokaa alas ja siksikin palautusjuoma on kätevä.;)

Jos haluat juoda joskus välipalajuomia, niin silloin siis vain Wheytä ei Maltoa, sillä Malto on hiilihydraattia ja sitä nyt harvemmin välipalana otetaan (ainakin itse syön mielummin jotain maukkaampaa (vaikka tummaa leipää:kuola: :kuola: )).

Tosiaan hitmäänin antamasta sivustosta löydät hyviä ohjelmia, joilla menet oikeaan suuntaan.:)

Hyvä jos motivaatiota löytyy. Ja vaikka nyt on kesäloma, niin kannaattaa muistaa, että treeni on vain osa lihasten kasvatusta - ruoka ja lepo kuitenkin avainasemassa.:jahas:

Jep kitoos tuosta linkistä:)
Ajattelin että kyllä täällä jossain on tommonen mutta ei tahtonut löytyä.

Ja tosiaan lisäravinteet ei ole niitä ihmeaineita mutta kun vetää 4 treeniä/vk kovasti niin ei tahdo paukkuja löytyä seuraaviin reeneihin kun ei ole latautunut tavan ruoalla.

Mutta pitemmittä puheitta laatimaan ohjelmaa ja huomenna reenimään:david:

kysymys 1:Jos on miinuskaloreilla mutta kumminkin saa sen 2g painokiloa kohti proteiinia, niin kasvaako lihakset? entäs voima?

2. kun tekee vipareita sivuille niin tehdäänkö se oikeaoppisesti niin että kyynärpäät osoittavat ylöspäin vai taaksepäin?

Perustellut vastaukset kiitos, näkemiin :rock:

God's fighter sanoi:

Normaalia on että kaikki lihat ei kipeydy vaikka yhtä kovasti treenaa. Mulla just samat, eli olkapäät ja hauikset joita ei kipeäksi saa ilman erikoistemppuja. Molemmat mulla ihan hyvät lihasryhmät kuitenkin. Eli ei ole se kipu treenin jälkeen mikään kasvun mittari...onneksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom