- Ikä
- 40
tuleeko liikaa treeniä kun käyn jokatoinen päivä salilla ja ajattelin alkaa uimaan itteni sippiin välipäivinä..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hö, no olipa fiksu veto kaverilta. Kyllähän sitä pystyy hyvin tekemään kyykkyä ja mavea vaikka ei mikään kaappi oiskaan, kunhan vaan pitää painot sopivina ja opettelee tekniikan kunnolla.Dataniska sanoi:Pakko pistää tänne ku alkanu tosissaa mietityttää:(
Tossa salilla joku äijä jolta kysyin neuvoo penkkii ja vinopenkkiin osas kyl neuvoo ihan hyvin,mutta sit menin mainitteen et enää tarttee opetella mave ja kyykky.
Sit tuli kommenttia että hanki ensiks lihaa/sulla on niin huono ryhti että satutat ittes,että puolen vuoden päästä vasta...aloin miettiin että ehkä toi on järkevää mutta mitäs sit jos puolen vuoden päästä satun vilkaseen selkää peilistä ja se on jäljes?Kylhän mun mielestä oikeel tekniikal tämmönen rääpälekin voi mavettaa ja saada vähän selkää suoraks?
Eipä mun mielestä tossa liikaa oo, jos vaan kuuntelee kroppaa ja muistaa tankata tarpeeksi, ja välillä pitää ihan kokonaan levolle pyhitettyjä päiviä.sotilaspastori sanoi:tuleeko liikaa treeniä kun käyn jokatoinen päivä salilla ja ajattelin alkaa uimaan itteni sippiin välipäivinä..?
PekkaSS sanoi:Juu, elikkä kun teen tuota pystypunnerrusta, niin riittääkö, että lasken painot joka toistossa leuan tasolle, enkä rinnalle?
Kaveri opetti joskus tekemään niin...
Timba79 sanoi:Siihen leuan ja rinnan välimaastoon kun lasket niin riittää. Tässäkin hommassa on kaksi koulukuntaa, toiset väittää että voi laskea rinnallekin ilman olkapääongelmia, mutta itse en näin tekisi jos on pientäkään riskiä olemassa. Ne olkapäät kun kasvavat hyvin silläkin että se tanko vähän leuan alapuolelle lasketaan.
Dextro eli dekstroosi eli rypälesokeri on nopeampaa hiilihydraattia, eli se imeytyy nopeammin elimistöön. Eli periaatteessa olisi hyvä olla pitkäketjuisia ja lyhytketjuisia hiilareita palkkarissa jotta vaikutus alkaisi nopeasti, mutta kestäisi pitempään. Ite olen käyttänyt ihan maltoa, ei noillakaan taida olla kuin marginaalinen ero loppujen lopuksi aloittelijalla.What sanoi:Mitä eroa on lyhyt ja pitkäketjuisella hiilihydraatilla eli maltolla ja dextrolla? Onko se joku imeytymishässäkkä? Kumpaa substanssia kannattaa käyttää palkkarissa hera80:en kanssa? Itsellä oli ensin dextroa, mutta viime kerralla ostin puolivahingossa maltoa. Dextro oli kyllä miellyttävämmän makuista
Siis cheattipäivän tarkoitus on herätellä sitä elimistön aineenvaihduntaa, ettei elimistö ala vastustelemaan rasvan polttoa, mikä tapahtuu kun ollaan liian pitkään miinuksilla. Eli kyllä se kannattaa välillä pitää se cheattipäivä, mutta maltillisesti silloinkin, ettei kaikki viikon aikana pudotetut kalorit mene hukkaan. Jotkut pitää cheatin kerran viikkoon, jotkut harvemmin. Itellä on tullut tällä dieetillä pidettyä n. kerran viikkoon.K@ri sanoi:Pari päivää lueskeltuani olen saanut sen käsityksen, että on jopa aineenvaihdunnallisesti tai jotenkin tärkeää pitää dieetillä cheattipäivä... Voisiko joku kertoa tarkemmin. Jos haluaa pudottaa painoa niin onko huono idea joka päivä syödä vähemmän kuin kuluttaa?