Avv sanoi:Kannattaako treenata kahta olkalihastyyppiä samana päivänä? Elikkä teen vipareita sivuille ja eteen samana päivänä.
Kyllä, etu-,ylä -ja takaolkapäille kullekin yksi liike.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avv sanoi:Kannattaako treenata kahta olkalihastyyppiä samana päivänä? Elikkä teen vipareita sivuille ja eteen samana päivänä.
Slarto sanoi:Kyllä, etu-,ylä -ja takaolkapäille kullekin yksi liike.
naruranne sanoi:La-resistance sinuna tekisin ehkä jopa oman threadin ku tuntuu ettet saa vastausta kysymykseesi. mutta omaan asiaan..elikkä oon huomannut että penkissä loppuu selvästi ojentajat kesken. pitäisi kuroa tuo ero rintaan nähden umpee ja saada noihin ojentajiin nopeasti voimaa. olisiko järkeä tehdä esimerkiksi kotosalla kun on käsipainot..yksi käsi kerrallaan ojentajia vaikka joka päivä?
ile123 sanoi:Luultavasti hakua en osaa käyttää kun en ylikkunnosta löytänyt mitää suurempaa thrediä.
Eli tuntuisi ylikunto olevan tulossa/olevan päällä(?). mm. unensaannissa ollut ongelmia nromaalia enemmän ja paikoitellen ruokahalunpuutetta. Mahdollisesti sykekin hieman korkeampi (tämä siis mutu tuntumalla heitetty). Treeniä olen siis lähiaikoina lisännyt ja hiukan yrittäny diettaillakin samalla eli vituiks meni
Jos noi nyt kuulostaa ylikunnon oireilta nii kauan pitäisi ottaa pakkolepoa puntista/liikunnasta? Rittääkö viikko vai tai kaksi? On se kummakun kantapään kautta pitää kaikki opetella:jahas:
Kiitos
naruranne sanoi:kyykystä sen verran että mikähän on että vaikka saisin jollain painolla esim 8toistoa niin heti parin toiston jälkeen liike alkaa hidastuu silleen että loput toistot ovat jo aika tuskaisen näkösiä vaikka niitä vielä 6 tulisikin. olen lukenut tekniikkaneuvot kyykkäämiseen. yritän kyykätä syvälle ja kyykkyleveys on ~50cm. kun nousen ylös ala-asennosta niin ensimmäisten 20sentin jälkeen tulee sellanen erittäin hidas kohta. vaikea selittää ja ymmärtääkki varmasti
Mä en välttämättä sotkisi noita, koska niitä on suht vaikea saada tasaisesti sekottumaan. Esimerkiksi kreatiinia voi johonkin satsiin tulla monta grammaa ja johonkin ei sitten ollenkaan. Ota palkkariin erillisistä pusseista sitä heraa vähän reilu desi ja maltoa noin desi riippuen treenin kovuudesta ja siihen päälle sitten vielä 1-2 teelusikallista sitä kreatiinia.spinmaster sanoi:otin tän setin tuolta ''aloittelijoiden valmiit lisäravinne resetit'' osiosta: pussi Hera80, pussi maltoa (ja purkki creatiinia), niin pitääkö ne pistää jossai isossa astiassa sekasin ja ottaa joku dl treenin jälkeen, vai paljo pitäs ottaa deseissä jos painaa 85kg?
Villelj sanoi:Noita vinkkejä aloittelijoille katselin mutta en niistä paljon mitään ymmärtänyt...
Vai onnistuuko parhaiten kun menee paikalliseen saliin ja pyytää heitä tekemään treeniohjelma?