noh itellä on semmoset 8about urheilureeniä viikossa reeniä viikossa ja silti oon bulkilla +500-200 päivässä.. en sit tiedä muuttako mitään jos teet aamulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nyt kolme viikkoa treenannu maastavetoa (yks treeni kerta per viikko mavee siis) niin vedin nyt 80 kilolla 4 toistoa... En tiedä yhtään että onko tämä hyvä tulos vai huono tulos vai mitä yleensäkkään 16 vuotiaat ikätoverini nostaa maastavedossa.. painoa löytyy 65 kiloo ja pituutta 178. Anteeksi tyhmä kysymys:D
:arvi:

pakkorako sanoi:
Olen nyt kolme viikkoa treenannu maastavetoa (yks treeni kerta per viikko mavee siis) niin vedin nyt 80 kilolla 4 toistoa... En tiedä yhtään että onko tämä hyvä tulos vai huono tulos vai mitä yleensäkkään 16 vuotiaat ikätoverini nostaa maastavedossa.. painoa löytyy 65 kiloo ja pituutta 178. Anteeksi tyhmä kysymys:D
:arvi:

Ihan hyvä sarja sun kehonpainoon, ikään ja treenitaustaan nähden. Älä liikaa tuijota mitä muut nostaa, treenaa järjellä kovaa ja kehity omaan tahtiisi. Kannattaa kilpailla salilla lähinnä itseään vastaan. Jos tuijottaa muiden tuloksia, niin aina löytyy joku joka nostaa enemmän ja siitä ei saa kun vammoja jos lähtee kepittämään toisten tuloksia väkisin.

Heikentäänkö aamuaerobisen tehoa, jos vetää tyhjään massuun kaffin lisäksi kalaöljytabut, vitamiinipilsun, ja 3 kpl kalkki-pii-tabuja? Voiko noin pieni energian lähde heikentää rasvanpolttoa?

Pompula sanoi:
Heikentäänkö aamuaerobisen tehoa, jos vetää tyhjään massuun kaffin lisäksi kalaöljytabut, vitamiinipilsun, ja 3 kpl kalkki-pii-tabuja? Voiko noin pieni energian lähde heikentää rasvanpolttoa?

jos heikentää niin erittäin minimaalisesti.

Moro,

Tulin erehdyksissäni ostaneeksi yhden pussin Hera80 maku mansikkaa ja hyi saatana, minkä makusta jauhetta:urjo: Oma vika, olis pitäny lukea se maku threadi.:evil:

Olisko mitään keinoa saada vähennettyä sitä esanssimansikan makua noista annoksista. Ei meinaa mee suosiolla alas:urjo: .... Joku radikaaliruokalaatu pirtelöiden sekaan. Onko jollain ollu joskus sama ongelma.

Koskaan en ole vitamiineja syönyt enkä syö, kuuluu mottoni... Mutta nyt olen ruvennut miettimään joskos sittenkin niitä ottaisin. Eipä niistä varmaan haittaakaan ole. Tähän asti tosin olen vetänyt ilman niitä. Pari kysymystä.

1.
Onko joku huomannut oikeasti jotain edistystä jaksamisessa, kasvussa, olossaan kun on ruvennut vitamiineja popsimaan?

2.
Mitä vitamiineja minun kannattaisia ruveta vähintäänkin ottamaan? (sanokaa ihan nimi niin osaan apteekista hakea)

3.
Milloin ne otan, aamulla vaiko ruokailun yhteydessä?

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!!

No et sä salilla mitään eroa huomaa vaikka vitamiinia söisitkin, noin niinkuin suoraan. Mutta riittävä vitamiininsaanti auttaa pysymään terveänä ja tottakai se vaikuttaa kehitykseen positiivisesti jos ei ole sairaana useata kertaa vuodessa. Toki tohon sairasteluun vaikuttaa n. 100 muutakin asiaa.

Ja itse otan vitamiinit aamulla ja sitten palkkarinmukana tai iltapalla, riippuu onko treenipäivä vai ei.

Joku monivitamiini riittävillä vitskumäärillä on toimiva vaihtoehto.

Ryhdistä kysyisin:
mistä johtuu että koko ylävartalo(perseestä ylöspäin) on ns. takakenossa koko ajan. sitte on vähän ns. kanapersettä ja sitte olkapäät on taipunu eteenpäin.sen tiedän johtuvan rintalihasten kireydestä.

Sitte kuinka usein kannattaa vaihdella voima ja massa treenin välillä. 1kk? 2vk? 1vk?

kun olen reilun kuukauden nyt tehny oikeastaaan pelkkää massatreeniä niin sarjakestävyttä on tullut pirusti lisää mutta kovilla painoilla toistomäärät ovat vähentyneet, samoin kuin maksimit ovat laskeneet. painoa olen myös saanut hieman lisää.

mutta että nämä voima/massa pysyisi hyvin balanssissa niin siksi siis kysyn. ja ettei voimaa katoa massatreeniin aikana.

Onko mitää järkeä vetää voimaa kun bulkkaa ja massaa kun diettaa??
Ku meinaisin että oisko viksua hoitaa hommat tollei jatkossa!

Sundado sanoi:
Onko mitää järkeä vetää voimaa kun bulkkaa ja massaa kun diettaa??
Ku meinaisin että oisko viksua hoitaa hommat tollei jatkossa!
No tuskin koska dietilla et varmaankaan massaa saa.

prkle ku en tiedä kumpaa pitäis veivaa voimaa vai massaa :S
missään ei lue esim Positiivisuudet asioista ja negatiivisuudet.. :S

Sundado sanoi:
prkle ku en tiedä kumpaa pitäis veivaa voimaa vai massaa :S
missään ei lue esim Positiivisuudet asioista ja negatiivisuudet.. :S
Siis.. Sehan selviaa silla etta paatat haluatko olla iso ja lihaksikas vai voimakas. Karjistettya mutta eikso se nain vahan mene? Kuka sen tietaa kumpaa haluat jos et itse tieda?

voimailun plussana varmasti ruokavalio jonka ei tarvii olla niin pilkun päälle kun kehonrakennuksessa.

miinuksena sitten loukkaantumisherkkyys.

massassa tulee siinä sivulla myöskin voimaa ihan kiitettävästi, tuleehan voimatreenissäkin massaa muttei samassa suhteessa kun massassa voimaa... kai? :D

erkjetter sanoi:
voimailun plussana varmasti ruokavalio jonka ei tarvii olla niin pilkun päälle kun kehonrakennuksessa.

miinuksena sitten loukkaantumisherkkyys.

massassa tulee siinä sivulla myöskin voimaa ihan kiitettävästi, tuleehan voimatreenissäkin massaa muttei samassa suhteessa kun massassa voimaa... kai? :D
no kovin moni bodailija ei pärjäisi voimannostossa (lukuunottamata näitä dc yms)
mutta aika moni voimanostaja (jos tiputtaisi rasvat alas) voisi pärjätä bodailupuolella

Eli alan vaa tekee ihan saatanasti voimaa ja syön plussalla niiku ennenki ja sit ku alkaa kertyy vähä liikaa vyötärölle niin diettiä reilummin... Sounds Like A plan!

Kannattaako treenata kahta olkalihastyyppiä samana päivänä? Elikkä teen vipareita sivuille ja eteen samana päivänä.

Kysäisempä semmoista että jok´ikinen tuttu on kehottanut tekemään eri tavalla treeniä, joten olen täysin hakusessa että mitä pitää tehdä ja miten... Lähinnä kädet ja hartijat ovat lähes onnettomat, jotenka kertokaa joku asiantunteva mitä tehdä ja miten???
Omat mittani ovat: 173cm 70kg

Suositut

Back
Ylös Bottom