M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oikea tekniikka löytyy pikkupainoilla. Rohkeesti vaan reilusti painoja pois niin että saat tehtyä oikeat liikeradat ja sitten takasin ylöspäin painoissa pikkuhiljaa. Jos ei siltikään onnistu niin sit meet näyttämään handua lääkärille. Jos vedät painoja rintaa kohti, niin treenaat selkää. Hyvä niin, koska kaikki penkkaa eli treenaa rintaa kuitenkin.

Oikea tekniikka löytyy pikkupainoilla. Rohkeesti vaan reilusti painoja pois niin että saat tehtyä oikeat liikeradat ja sitten takasin ylöspäin painoissa pikkuhiljaa. Jos ei siltikään onnistu niin sit meet näyttämään handua lääkärille. Jos vedät painoja rintaa kohti, niin treenaat selkää. Hyvä niin, koska kaikki penkkaa eli treenaa rintaa kuitenkin.
Oon kans huomannu täs mun vasemmas jalassa vähän samaa ongelmaa, tossa polven kohalla sisäpuolella näyttäs et jotenki menis vähän vinoo mut lääkäri ei koskaa oo ainakaa asiasta maininnut

On tää varmaan oikein ketju tälle ;D. Eli, kuinka tulella leikkimistä on mennä kaverin avainkortilla, samalla ovenavauksella salille maksamatta? Pari kertaa käyny, koska opportunismi, eikä mee yöunet moisesta.
Perus sali, missä ei tarvii ku avainkortilla avaa ovi, ni en nää miten tosta vois ikinä jäädä kiinni? Tai siis jos molemmilla oliski kortti, ni eihän sitä ku yhen kortin oven avaamiseen vaadi. Kiellettyä tietty(sherlock), mut aloin ihan miettiä bisness kannaltaki, kuinka helposti voi riistää tälleen :O. Vai onks jollain saleilla sit puolustusmekanismit, mistä laukee laser säteitä & myrkkykaasua ilmaan, jossei silmämunan tunnistus prosessi mee perille?

Meidän salilla ainakin otettiin kuva naamasta ennenkuin luovutettiin ranneke jolla leimataan salille sisään. Ja sitten siinä sisäänkäynnin yhteydessä on ainakin meilläpäin kamerat. Muutaman kerran nähnyt kun henkilökunta on tylyttänyt joitain mamuja siinä, kun sillä yhdellä rannekkeella ilmeisesti on käynyt koko suku treenaamassa. Missäpäin Suomea on noin kalliit salit ettei ballsit riitä maksamaan rehellisesti itseään sisään?

On tää varmaan oikein ketju tälle ;D. Eli, kuinka tulella leikkimistä on mennä kaverin avainkortilla, samalla ovenavauksella salille maksamatta?

Kyseessä lienee petos eli rangaistuksena voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Sen lisäksi saatte varmasti etsiä uuden salin, koska en usko että salin pitäjä teitä haluaa siellä enää nähdä. Voi myös olla, että se mitä avainkortilla on "sisällä maksettuna", jää väärinkäytöksen takia yrittäjälle. Eli jos olet valmis sakkoihin ja salin vaihtoon, niin jatka ihmeessä... ne muut salilla kävijät maksavat nyt sinun salilla käymisesi eli jos et ole sieltä isoimmasta päästä, niin tässäkin lienee pieni riski.

...B) hakea reaktiota provokaation avulla. Määränpää A tietty olennaisempi, mut kummatki täyttyi+jatkan toki replyämistä, koska tunnustin jo opportunismini, enkä pelkää olla arvosteltavana :D.
Jos olet oikeasti sitä mieltä, että toimintasi on ok, niin sitten aiheellinen provokaatio. Päästään keskustelun kautta sitä oman moraalin raja-aitaa venyttämään. Jos et ole sitä mieltä, niin melko hyödyntöntä hakea provoa ajankuluksi.

Samaan kategoriaan menee, ku junalla pummilla matkustus IMO, mitä about joka toinen harrastaa/tai on harrastanu vähintään kerran. Itse en toki, koska kiinnijäämisen riski on liian suuri, enkä junaa käytä nii usein.
Yksi vaikuttava tekijä on miten muut toimisivat. Helpottaa perustelua itselleen, homma ok, kun joku muukin on joskus tehnyt niin. Jos kukaan, ikinä, koskaan ei olisi pummilla matkustanut niin olisiko edelleen ok?

Mielestäni tämmösellä ei riistä keneltäkään kirjaimellisesti mitään, muttei myöskään anna. Eli potentiaalinen tulo salilla jää saamatta. En tajunnu myöskään, millä logiikalla nää muut salillakävijät, mut maksaa? Jokatapauksessa, ei oo mikään tapa itselle, mut näin silti päässy käymään, ja moraali on nyt rappeutunu varmasti ikiajoiks ;D.

PS. Aluperin oli tarkotus maksaa kertamaksu, mut 1/2 kerralla respassa ei ollu ketään ottamassa maksua vastaan, vaikka tietojen mukaan ois pitäny siihen aikaan vielä olla.
Yrityksellä on kiinteät kulut, joihin osaan ei vaikuta kävikö salilla ketään. Eli vuokra on sama kävikö 200 tai 1000 henkilöä kuukaudessa. Kulujen jälkeen pitää jäädää jokin euromääräinen kate, oli se prosentteina mitä vaan. Miten veikkaat salikortin hinnan muuttuvan, jos vuokra on sama, mutta maksavat asiakkaat putovat 1000->200/kk? Joko muut asiakkaat maksavat siis sinunkin jumpat tai sitten hyvätahtonen yrittäjä antaa katteestaan kunnes kuppi menee nurin.

Nälkää voi kuolla, mutta ei siihen ettei pääse muutamana kertana salille. Pitkälti myös omissa käsissä on se ettei kuole nälkään. Tekisitkö saman jälleen siellä ruokakaupassa? Kassalla ei ketään, niin voi mennä vapaakortilla ohi?

On joo. Eli nämä tilanteet eroavat seuraavasti: minkä koet tarvitsevasi, voit ottaa, vaikka samalla menisi rikkeen puolelle? Miten sitten jos joku nappaa sun fillarin matkaansa, ymmärrätkö tekijää yhtä paljon kuin itseäasi?

On tää varmaan oikein ketju tälle ;D. Eli, kuinka tulella leikkimistä on mennä kaverin avainkortilla, samalla ovenavauksella salille maksamatta? Pari kertaa käyny, koska opportunismi, eikä mee yöunet moisesta.
Perus sali, missä ei tarvii ku avainkortilla avaa ovi, ni en nää miten tosta vois ikinä jäädä kiinni? Tai siis jos molemmilla oliski kortti, ni eihän sitä ku yhen kortin oven avaamiseen vaadi. Kiellettyä tietty(sherlock), mut aloin ihan miettiä bisness kannaltaki, kuinka helposti voi riistää tälleen :O. Vai onks jollain saleilla sit puolustusmekanismit, mistä laukee laser säteitä & myrkkykaasua ilmaan, jossei silmämunan tunnistus prosessi mee perille?
Älä nyt noilla aamuilla jaksa tommosta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En pöllis ikinä kenenkään fillaria tai vastaavaa, koska harmi, mitä siit koituu on erittäin konkreettista, välitöntä ja näkyy todnäkösesti erittäin negatiivisesti sen henkilön elämässä. Tiedän sen ihan henk. koht tasolla. Yksilön riistämistä en tue, mut mielestäni en aiemmalla rikoksellani näin ole tehnyt, koska siitä koituva haitta ei tuu ikinä näkyyn missään. Väärin se silti on, mut se on itsestäänselvyys, mitä en oo missää vaiheessa kieltäny. Eli käytännössä oon ollu tuhma ja myönnän sen. Tää oli hyvä provo, koska avaa suuremman ongelman, eli ihmisen tekopyhyyden, ja sen, että uskon vakaasti, et suurin osa ottaa jos siihen avautuu mahis. Ja kuten sanoit, pyrkii sen itelleen perusteleen, miks se oli okei.

En silti koe tuoneeni maailmaan pahuutta, joten nukun hyvin. Kandee jonkun pysäyttää mut ja kysyy niit aloittelijoiden peruskysymyksiä :D. Mä en meinaa osaa lopettaa, ennen ku kaikki on sanottu.
Ei tuo tommonen silti ole ok, se on yrittäjän rahasta pois ja tässä maassa ei ole muutenkaan helppoa olla yrittäjä.Minä en muutenkaan hyväksy tuollaista huonoa moraalia koska tuollaisella käytöksellä ja perusteluilla on tapana levitä sitten muihinkin asioihin.

En pöllis ikinä kenenkään fillaria tai vastaavaa, koska harmi, mitä siit koituu on erittäin konkreettista, välitöntä ja näkyy todnäkösesti erittäin negatiivisesti sen henkilön elämässä. Tiedän sen ihan henk. koht tasolla. Yksilön riistämistä en tue, mut mielestäni en aiemmalla rikoksellani näin ole tehnyt, koska siitä koituva haitta ei tuu ikinä näkyyn missään. Väärin se silti on, mut se on itsestäänselvyys, mitä en oo missää vaiheessa kieltäny. Eli käytännössä oon ollu tuhma ja myönnän sen. Tää oli hyvä provo, koska avaa suuremman ongelman, eli ihmisen tekopyhyyden, ja sen, että uskon vakaasti, et suurin osa ottaa jos siihen avautuu mahis. Ja kuten sanoit, pyrkii sen itelleen perusteleen, miks se oli okei.

En silti koe tuoneeni maailmaan pahuutta, joten nukun hyvin. Kandee jonkun pysäyttää mut ja kysyy niit aloittelijoiden peruskysymyksiä :D. Mä en meinaa osaa lopettaa, ennen ku kaikki on sanottu.
Ei se mitään tekopyhyyttä ole, kaikilla on varmasti käynyt noin. En usko, että kovin moni ajattelee ihmisen olevan joko tai, tässäkään. Ei mulla itseasiassa oo mitään sanottavaa, ite en tekis just tota tekoo ja pyrin noudattaan sitä muissakin tilanteissa, vaikkei metro heti pysähdykkään vaikka lipun jättäs maksatta. Joku kollektiivi sen aina maksaa, pienyrittäjän kohdalla tämä on tietysti pienempi kollektiivi. Mut fuk it, tee ihan niinku huvittaa :cool:

Ootko menny ikinä pummilla junaan, bussiin, ratikkaan, tai mihkään? Ite en tunnen aika paljo porukkaa, ja kehtaisin väittää et 99% näistä on, mut ne tuomitsis tän salipummin :D. Mä en tarvii omille teoilleni muiden tukea, koska kuten sanoin, vastaan ite teoistani, ja ainoo joka turmelee mut, oon korkeintaan minä ite.
Eipä tule mieleen, ellei ole ollut vahinko, sitten painelen kiltisti maksamaan. Mutta ihan varmasti on tullut jotain tuhmailtua. Mä en pidä pummilla menemisestä, ei tuu mitään mielihyvää siitä. Sun tilanteessa olisin kyllä neuvotellut saliin tutustumisesta, tai pienemmästä korvauksesta, jos lompuukin päälle liikaa käy. Tai jättäny menemättä.

Okei. En ota tavaks. Ei tarvii mitään erityistä ollakkaa sanottavaa. Olit eri mieltä ja tuomitsit perseilyni+kyseenalastit agendat. Eriävä mielipide ei oo yhtyvää mielipidettä yhtään huonompi. Rehellisyys on tärkein asia.
Ainakin niillä ketkä myöntää tollasen teon, tuntuu vaan luistavan useempiin juttuihin sama käytös. Herää vaan kysymys, että jos se on rahasta kiinni, niin kannattasko se efortti painaa sinne talouspuolen hallintaan tai neuvottelutaitoihin. Ei hätää, nukun myös yöni, tuomarin viitta päällä ;). Jännä nähä oliko tää keskustelu :offtopic:

Eli teit täysin samanlaisen rikoksen. Olit tosin pakon edessä tai se oli kätevää sillä hetkellä. Maailman rattaat jatko silti pyörimistään ja oot varmaan ihan siedettävä ihminen silti kaiken kaikkiaan =D.
Joo tein saman rikoksen mutta tiesin että se oli maksamatta eikä se tuntunut hyvältä edes silloin pentuna.En ikään ajatellut että se olisi ok.

Mulla todettiin päälle vuosi sitten välilevyn pullistuma alaselässä ja kulunut vuosi onkin ollut yhtä helvettiä kipujen kanssa mutta nyt vihdoin kipu on alkanut helpottamaan jonkin verran. Kivun takia salilla treenaaminen on ollut vähän mitä sattuu ties kuinka kauan, vuoteen ei ole ollut minkäänlaista treeniohjelmaa käytössä. Liikkeitä on joutunut karsimaan, esim. Mavea en ole tehnyt puoleen vuoteen (aikanaan fyssari kielsi sen tekemisen), kyykkyä ja alataljaa en ole tehnyt muutamaan kuukauteen ja kaikki treenaaminen on yleisesti vaikeutunut.

Nyt kun kipu on alkanut hellittämään niin pari päivää sitten tein muutaman toiston kyykkyä 50 kilolla ja se tuntui itse asiassa ihan hyvältä. Maveakin kokeilin 50 kilolla ja se tuntui vähän huonommalta (tuli säteilykipua pakaraan ja osittain johtuu varmaan siitä että minulla on surkeat välitykset maveen ja kyykkyyn).

Onko kohtalotovereita tms...? Osaisitteko antaa neuvoja kannattaako kyykkäämistä ja maven tekemistä aloittaa uudelleen?

Ja kun kivut lähtee kokonaan pois (toivottavasti lähtee) niin kiinnostaisi taas ottaa käyttöön ihan kunnon treeniohjelma (voiman ja massan kasvatukseen). Osaisitteko antaa vinkkejä treeniohjelman kasaamiseen?

Moikka! Olis pari kysymystä treenistä ja ravinnosta:

1. Mulla on aiemmin(kin) ollut alaselän kanssa ongelmia, välillä tulee vihlovaa kipua yms. En saa tehtyä mitään kyykkyjä tai mavea ilman tuota kipua. Fyssarille on aika, mutta haluaisin silti tietää, onko edes olemassa tehokasta pakaratreeniä, joka ei sisältäis kyykkyjä, sjmvtä tai mavea lainkaan? Lantionnostot, loitontajat ja pakarapotkut ja muutaman syviä lihaksia aktivoivan liikkeen handlaan mutta muita liikkeitä en tiedä. Muut lihasryhmät hoituukin sitten helpommin :D

2. Aloitin aktiivisen salitreenaamisen vuoden tauon jälkeen reilu kuukausi sitten. Alussa lihakset luonnollisesti kipeytyivät herkemmin kuin nyt. Nykyään lihaskipua ei tunnu kuitenkaan kuin korkeintaan yhtenä seuraavana päivänä, ja silloinkin vain jos jännitän ko. lihaksia. Treenatessa lihaksissa kyllä tuntuu mielestäni ihan hyvin, mutta oon tottunut että paikat ois edes vähän kipeinä vielä pari päivää treenin jälkeen. Oonko väärässä vai enkö osaa treenata tarpeeksi tehokkaasti? Miten tätä voisi parantaa?

3. Treenipäivinähän pitäisi syödä vähän enemmän, mutta jos treeni ajoittuu iltaan (19-22) niin syönkö silti ko. päivänä enemmän ja seuraavana päivänä normaalisti, vai eikö olisi fiksumpaa ajoittaa ne hieman isommat syömiset iltapalaan ja seuraavan päivän aamuun ja lounaaseen? Vai kannattaako edes tehdä eroa treeni- ja lepopäivän välille, jos salipäiviä viikossa 2-3 ja aerobista 1-2 krt viikossa?

// Ja sit vielä sellainen lisäkysymys, että kuulostaako hyvältä jos treenaan jalat kahdesti ja ylävartalon kerran viikossa? Tavoitteena siis toki treenata suht. tasaisesti koko kroppaa, mutta jalat tällä hetkellä sellaisessa kunnossa että tarvitsevat mielestäni enemmän treeniä kuin yläkroppa.

Viimeksi muokattu:
2. Aloitin aktiivisen salitreenaamisen vuoden tauon jälkeen reilu kuukausi sitten. Alussa lihakset luonnollisesti kipeytyivät herkemmin kuin nyt. Nykyään lihaskipua ei tunnu kuitenkaan kuin korkeintaan yhtenä seuraavana päivänä, ja silloinkin vain jos jännitän ko. lihaksia. Treenatessa lihaksissa kyllä tuntuu mielestäni ihan hyvin, mutta oon tottunut että paikat ois edes vähän kipeinä vielä pari päivää treenin jälkeen. Oonko väärässä vai enkö osaa treenata tarpeeksi tehokkaasti? Miten tätä voisi parantaa?
Doms (delayed onset muscle pain) eli viivästyny lihaskipu ei kerro oikeestaan muusta kuin oikea lihas tehny töitä. Ei ole tae eikä välttämättömyys kehittymiselle.

3. Treenipäivinähän pitäisi syödä vähän enemmän, mutta jos treeni ajoittuu iltaan (19-22) niin syönkö silti ko. päivänä enemmän ja seuraavana päivänä normaalisti, vai eikö olisi fiksumpaa ajoittaa ne hieman isommat syömiset iltapalaan ja seuraavan päivän aamuun ja lounaaseen? Vai kannattaako edes tehdä eroa treeni- ja lepopäivän välille, jos salipäiviä viikossa 2-3 ja aerobista 1-2 krt viikossa?
Älä tee asioista liian vaikeita. Teet mikä parhaalta tuntuu. Osut kaloreihin ja proteiinin niin ollaan jo pitkällä. Se että syötkö 1 vai 7 ateriaa niin loppujen lopuks kehon koostumukseen ei vaikuta. Itse syön saman verran treeni ja lepopäivä.

Ja sit vielä sellainen lisäkysymys, että kuulostaako hyvältä jos treenaan jalat kahdesti ja ylävartalon kerran viikossa? Tavoitteena siis toki treenata suht. tasaisesti koko kroppaa, mutta jalat tällä hetkellä sellaisessa kunnossa että tarvitsevat mielestäni enemmän treeniä kuin yläkroppa.
Kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom