Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän riippuu monesta asiasta, mm. siitä mihin kohtaan haluun selässä treenin kohdistaa mutta jos tuntuma on ollut hyvä niin sillähän sitä kannattaa mennä.Tuli käsipainoilla tehtyä pitkästä aikaa soutu ja sai kyllä semmosen tuntuman että melkeen taju lähti. Jatkamme siis sillä.
Parin vuoden salitauon jälkeen takaisin treenamassa. Ohjelmana Stronglifts 5x5. Parit eka viikkoa otin kevyesti 2.5kg korotuksilla ohjelman mukaan, mutta nyt tuntuu, että lähes joka liikkeessä voi helposti lisätä 5kg joka treenissä. Tulisiko rauhassa edetä 2.5kg korotuksin vai onko kyseessä vaan lihasmuistin toiminta jolloin kehitykseni on nopeampaa?
Moro!
Minua on pitkään jo vaivannut välilevyn pullistuma alaselässä ja n. 3 tai 4 kuukautta sitten fyssari kielsi maastavedon tekemisen. Vaiva ei ole oikeastaan helpottanut yhtään joten olisiko järkeä painaa menemään ilman mavea vai voisiko maven ottaa taas ohjemukaan treeneihin (myös rive kiinnostaisi)..?
Olen nyt treenannut tässä kevään ja kesän aikana vähän niin ja näin, milloin mitäkin. Kunnollista ohjelmaa ei ole ollut lähes vuoteen sillä pullistuma rajoittaa tekemistä jonkun verran varsinki jalkojen treenaamisen osalta.
Haluaisin siis lähteä tekemään jonkinlaista voimaohjelmaa jossa on myös mukana bodausliikkeitä.
No jos yksi HIIT vaan viikossa niin ilman muuta lauantai. Ei tule salitreenin kanssa samalle päivälle ja vielä lepopäivä välissä ennen seuraavaa salia.Tervehdys!
Tavoitteena olisi lisätä HIIT treeni viikko-ohjelmaan joka tällä hetkellä noudattaa 5x5:tä eli Ma, Ke ja Pe salipäivä, niin mihin kohtaan suosittelisitte HIIT vetoa?
Vaikka moni sanoo ettei vaakaa pidä katsoa niin ainakin minulla muutokset on kaikilla muilla mittareilla niin hitaita että olisin varmasti heittänyt pyyhkeen kehään aikaa sitten ilman vaakaa.kokovartalo peili ja mittanauha olisi ne millä mä lähtisin liikenteeseen. Mulla on kehonkoostumusvaaka mutta edes muista millon olisin kehonkoostumusta tarkastellut. Vaa'allakin jos muistaa kerran kuussa käydä jos sitäkään.
Toki voihan sitä painoo yms seurata mutta mittanauha ja peili kertoo sen totuuden pitkälti. Jos hifistellä haluaa niin reidenympärys, vatsanympärys, rinnanympärys ja kyynärvarren ympärys.