Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasketko treeniin lämppärit? Joka tapauksessa ei toi kuulosta huonolta, jos on hyvä peruskunto ja ei olla vielä päästy niihin "maksimi"/raskaisiin painoihin, joissa sarjatauot venyy 1-2 minsasta 3-5 minsaan.Noniin, tyhmää tyhmempi kysymys mut tuleepa kysyttyä.
Teen elaston 2-jakosta. Treeniin kuluu n.30-50 min. Mun mielestä aika vähän. (?) Teenkö jotain väärin? Varsinkin noi puolen tunnin rykäsyt tuntuu niin pätkiltä.
En laskenut lämpöjä enkä jäähdyttelyjä mukaan. Kiva kuulla, et on ihan ok! Mulla tosiaan on sarjatauot tosi lyhkäsiä, kun ei oo ollut tarvetta pidemmille.Lasketko treeniin lämppärit? Joka tapauksessa ei toi kuulosta huonolta, jos on hyvä peruskunto ja ei olla vielä päästy niihin "maksimi"/raskaisiin painoihin, joissa sarjatauot venyy 1-2 minsasta 3-5 minsaan.
Olen yrittänyt voimaa kasvattaa tekemällä lyhyitä sarjoja kyykkyä, mavea ja penkkiä. Mutta tuntuu että voimaa ei vain tule. Auttaisiko jonkinlainen lihasten hermotuksen parantaminen siihen että voimaa alkaisi tulla? (Olen siis ymmärtänyt että hermotus tarkoittaa jonkinlaista lihaksen aktivointia ja tumtuman parantamista) Jos tämä hermotus auttaa asiaan niin miten se pitäisi toteuttaa? Mitä pitää tehdä?
Olen siis treenannu kolmijakoisella sillä tavalla että "voimaliikkeet" eli kyykky, penkki ja mave tehdään treenin alussa. Jalkatreenissä teen kyykyn, rinta/kädet -treenissä penkin ja olkapäät/selkä -treenissä maven. Olen siis tehnyt nämä voimaliikkeet 3x3 periaatteella, mutta viimeisellä sarjalla teen niin monta toistoa kuin tulee. Kun yksin treenaan niin kyykyssä en oo uskaltanu ykkösiä ottaa mutta 92,5 kilolla olen tehnyt nelosen. Mavessa ykkönen on tullut 120 kilolla ja nelonen 110kg. Viime treenissä penkissä tuli kakkonen 67,5 kilolla.Kerropas vähän tarkemmin, mitä on tehty ja mitkä ovat parhaat tulokset sarjoissa ja ykkösissä niin tuohon voi vastatakin jotain.
Olen siis suht. aloittelija niin ei oo voimaa paljoa. Olen nyt tällä tavalla treenannut yli kuukauden.
Mitään muuta pro-tippiä en anna kuin sen, että älä sikaile painoa ylös väkisin. Se lihas ei siellä alla kasva yhtään sen nopeampaa vaikka miten väkisin itseäsi syöttäisit.
Lue tämän ketjun aloitusposti ajatuksella läpi: https://pakkotoisto.com/threads/laihduttaminen-for-beginners-ekaa-kertaa-dieetillä-lue-tämä.13927/Nojoops totta, miten sit jos meinaa kesää kohti kiristellä vähä niin miten kalorit sitte?