Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pakko,mutta helppoa ja edullista imo. Mutta jos et välttämättä halua ni en nyt leipää ensimmäisenä söis reenin jälkeen. Syö vaikka banaani ja siihen se maito kylkeen.Säästäis kyllä paljon rahaa jos ei tarvitsis palkkaria ostella, olen siis aloittelija ja en käytä muita lisäravinteita kuin palkkaria. Eli voiko tällanen tosi laiha aloittelija kehittyä ilman palkkaria, jos syö vaikka pari leipää ja muutaman lasin maitoa viimeistään 20min treenin jälkeen? Vai onko mun pakko ostaa tuota protskujauhetta ja jos ei ole niin mitä sitten syön ja juon treenin jälkeen?
No tottakai on, mut kyl näil munki mitoil(170/68) omanpainon pystypunnertaminen edes yhen kerran tuottaa ongelmia. Oon tosin heikko luonnostaan(harkitsee vakavasti lajin vaihtoa telinevoimisteluun XD.) ;D, mut enpä oo kyllä kenenkään tänkään painosen nähny omalla painolla punnertelevan pystäriä. 90-100 kilosten sen sijaan oon nähny pariin otteeseen, mut on neki todella harvassa. Kylhä tollasee 100kg/185cm runkoon mahtuu kuitenki niin vitusti enemmän lihaaki.
eikös lyhyen ja kevyen pitäs nimenomaan hyötyä tästä..?
Keveys ei kyllä auta missään paitsi kehonpainolla tehtävissä. Muuten kyl toki.
Mielellään haluaisin treenin saada suoritettua 1 - 1½h. Onko tässä treeniohjelmassa sopivasti vai liikaa liikkeitä ja sarjossa? Kannattaisiko tällaisella ohjelmalla ylipäätänsä treenata?