Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salille n.15-20 min pyöräilymatka, kannattaako salin jälkeinen palkkari/heradrinkki juoda salilla heti treenin jälkeen (jolloin siis vielä edessä tämä 15-20 min pyöräily kotia) vai vasta kotona?
Älä tuhlaa energiaa lisäravinteiden miettimiseen. Oot kasvuiässä ja paras lääke on syödä ihan ruokaa vaan ja palautusjuoma treenin kuluessa ja jälkeen.Moro! (Pistin tään jo toiseenki paikkaan mutta ajattelin saavani nopeemmin ja enemmä hjelppii ku laitan tännekki) Täällä ois totaalisesti bodailuun hurahtanut 16 vuotias poika! Voisiko joku selittää lyhyesti taikka pitkästi että mitkä lisäravinteet on oikeesti kannattavia käyttää? Ja mitä tällasen ei niin suuria lihaksia ja pituutta (n.170cm)omaksuvan penikan ei kannata ottaa naamariin? Tällä hetkellä käytän sportsnutrionin whey-80, kreatiinia, vihreäteeuute tabletteja ja jotain daa xl tabseja(tuli palkkarin kylkiäisinä) oon syöny. Nii ja totta kai monivitamiini ja omega-3! Sitte oon miettiny tota intraa että oisko kannattava ostaa? Kiitos kaikille avustaneille etukäteen! :-)
Moro! (Pistin tään jo toiseenki paikkaan mutta ajattelin saavani nopeemmin ja enemmä hjelppii ku laitan tännekki) Täällä ois totaalisesti bodailuun hurahtanut 16 vuotias poika! Voisiko joku selittää lyhyesti taikka pitkästi että mitkä lisäravinteet on oikeesti kannattavia käyttää? Ja mitä tällasen ei niin suuria lihaksia ja pituutta (n.170cm)omaksuvan penikan ei kannata ottaa naamariin? Tällä hetkellä käytän sportsnutrionin whey-80, kreatiinia, vihreäteeuute tabletteja ja jotain daa xl tabseja(tuli palkkarin kylkiäisinä) oon syöny. Nii ja totta kai monivitamiini ja omega-3! Sitte oon miettiny tota intraa että oisko kannattava ostaa? Kiitos kaikille avustaneille etukäteen! :-)
Jooo vähä on mietityttäny niitte tabuje kaa mutta aattelin että eikai niistä haittaakaa oo ja ku ilmaseks sain... :_D mutta entäs tuo intra? Onko se oikeesti kannattva ostos?
Mikä on paras aika aloittelijoille mennä salille? Niin ettei ole ruuhkaa?
Ja entä paras sali aloittelijalle Malminkartanon lähistöllä? Kannelgym vai Pirkkolan Urheilupuisto?
Mikä on paras aika aloittelijoille mennä salille? Niin ettei ole ruuhkaa?
Ja entä paras sali aloittelijalle Malminkartanon lähistöllä? Kannelgym vai Pirkkolan Urheilupuisto?
Unohin mainita tärkeän asian! Elikkäs olen käynyt jo 3 kuukautta salilla tehden 3x10 sarjoja joitten pitäisi auttaa lihasmassan lisääntymiseen...Mutta haluaisin ruveta kiinteyttämän lihaksiani.