3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Salille n.15-20 min pyöräilymatka, kannattaako salin jälkeinen palkkari/heradrinkki juoda salilla heti treenin jälkeen (jolloin siis vielä edessä tämä 15-20 min pyöräily kotia) vai vasta kotona?

Salille n.15-20 min pyöräilymatka, kannattaako salin jälkeinen palkkari/heradrinkki juoda salilla heti treenin jälkeen (jolloin siis vielä edessä tämä 15-20 min pyöräily kotia) vai vasta kotona?

Heti vaan koneeseen, kun mahdollista. Vaikkakaan Ei tuollainen 20min odotus paljoa merkitse. Riippuu toki mitä syöt ennen treeniä. Jos treeniä edeltävä kunnon ruokailu = paljon hiilaria ja prodea, niin palkkarin voi vetää vasta kotona.

Moro! (Pistin tään jo toiseenki paikkaan mutta ajattelin saavani nopeemmin ja enemmä hjelppii ku laitan tännekki) Täällä ois totaalisesti bodailuun hurahtanut 16 vuotias poika! Voisiko joku selittää lyhyesti taikka pitkästi että mitkä lisäravinteet on oikeesti kannattavia käyttää? Ja mitä tällasen ei niin suuria lihaksia ja pituutta (n.170cm)omaksuvan penikan ei kannata ottaa naamariin? Tällä hetkellä käytän sportsnutrionin whey-80, kreatiinia, vihreäteeuute tabletteja ja jotain daa xl tabseja(tuli palkkarin kylkiäisinä) oon syöny. Nii ja totta kai monivitamiini ja omega-3! Sitte oon miettiny tota intraa että oisko kannattava ostaa? Kiitos kaikille avustaneille etukäteen! :-)

Moro! (Pistin tään jo toiseenki paikkaan mutta ajattelin saavani nopeemmin ja enemmä hjelppii ku laitan tännekki) Täällä ois totaalisesti bodailuun hurahtanut 16 vuotias poika! Voisiko joku selittää lyhyesti taikka pitkästi että mitkä lisäravinteet on oikeesti kannattavia käyttää? Ja mitä tällasen ei niin suuria lihaksia ja pituutta (n.170cm)omaksuvan penikan ei kannata ottaa naamariin? Tällä hetkellä käytän sportsnutrionin whey-80, kreatiinia, vihreäteeuute tabletteja ja jotain daa xl tabseja(tuli palkkarin kylkiäisinä) oon syöny. Nii ja totta kai monivitamiini ja omega-3! Sitte oon miettiny tota intraa että oisko kannattava ostaa? Kiitos kaikille avustaneille etukäteen! :-)
Älä tuhlaa energiaa lisäravinteiden miettimiseen. Oot kasvuiässä ja paras lääke on syödä ihan ruokaa vaan ja palautusjuoma treenin kuluessa ja jälkeen.

Älä ainakaan niitä DAA XL-tabuja syö. Ne on testobuusteria ja ei sovellu 16-vuotiaille.

Jooo vähä on mietityttäny niitte tabuje kaa mutta aattelin että eikai niistä haittaakaa oo ja ku ilmaseks sain... :_D mutta entäs tuo intra? Onko se oikeesti kannattva ostos?

Jooo vähä on mietityttäny niitte tabuje kaa mutta aattelin että eikai niistä haittaakaa oo ja ku ilmaseks sain... :_D mutta entäs tuo intra? Onko se oikeesti kannattva ostos?

Syö oikeeta ruokaa ja treenaa kovaa. Aloittelijan ei pitäisi tarvita miettiä treenin aikaisia juomia välttämättä. Mielummin alkuun panosta palkkarin laatuun. Treenivuosien kertyessä sitten joskus tulevaisuudessa alat introja sun muita miettimään. :)

Jalkapalloilijalle SALIOHJELMA

Tervehdys, olisiko kellään teettää saliohjelmaa elikkäs olen 16-vuotias jalkapalloilija ja painan 63kg ja olen 176cm pitkä.
Homma menisi niikun näin:
Ma:Futisreeni+Sali
Ti:Sali
Ke:Futisreeni+ Sali
To: LEPO
Pe:Futis
La:LEPO
Su:Sali+(mahdollinen peli)

Olen todella kiitollinen jos joku vinkkaisi!:)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Starting Strength taitais toimia tässäkin tapauksessa oikein hyvin. Löytyy aloittelijat osiosta stickynä.

E: rasvis oli nopeampi.

En suosittele nelijakoista, vaan juurikin alkuun perusvoimaa harvajakoisella ohjelmalla.

Vähän jäi epäselväksi, että halutaanko nyt panostaa jalkapalloon ja hakea kuntosalilta tukea siihen. Vai aloittaa bodaus/voimaharjoittelu, jossa sitten täytyisi ottaa huomioon tuo, että fudista pelaat 3-4 krt viikossa. Joka tapauksessa kummassakaan tapauksessa en ottaisi 4-jakoista.

Samaa mietin kuin edellinen kysyjä. Joka tapauksessa sun kohdalla tilanne on se, että et ole salilla paljon käynyt ja nelijakoinen menee turhan kikkailuksi. Kaksjakonen yläkroppa-jalat toiminu itsellä hyvin. Futiksesta itselläkin taustaa. Talvella on tullut tehtyä pääosin perusvoimaa, mutta myös lisäksi räjähtävää voimaa. Sitten kauden lähestyessä räjähtävän voiman painotus lisääntynyt ja kauden aikana lähinnä ylläpitävää 4-6 toistojen sarjoja.

Ja noista salitreenien ajoituksista. Yleinen periaate monissa liigaseuroissakin on, että pelipäivän jälkeisenä päivänä vedetään salitreeni. Huomattavasti parempi ajankohta kuin peliä edeltävänä päivänä. Lisäksi omalla kohdalla ainakin salitreenin ja pallotreenin kombo on toiminut paremmin, kun salilla on käynyt ennen treeniä(siis monta tuntia ennen) ja sen jälkeen pallotreeniin. Toisin päin ei salilla tahdo powerit riittää.

Unohin mainita tärkeän asian! Elikkäs olen käynyt jo 3 kuukautta salilla tehden 3x10 sarjoja joitten pitäisi auttaa lihasmassan lisääntymiseen...Mutta haluaisin ruveta kiinteyttämän lihaksiani.

Mikä on paras aika aloittelijoille mennä salille? Niin ettei ole ruuhkaa?

Ja entä paras sali aloittelijalle Malminkartanon lähistöllä? Kannelgym vai Pirkkolan Urheilupuisto?

Ja entä paras sali aloittelijalle Malminkartanon lähistöllä? Kannelgym vai Pirkkolan Urheilupuisto?

Ihan kuule siihen aikaan kun omaan aikatauluun sopii. Ja valitse sali jossa on riittävästi tilaa suhteessa kävijämäärään koska ei tungoksessa treenaamista jaksa pirukaan. :D

Hyvä sali on halpa kunnan omistama sali. Kun astut salille huomaat seuraavat asiat: Lattialla on mankkua, paska haisee ja radiosta soi rokkia. Kun joku vääntää isoilla painoilla alkaa huutomyyrsky ja mahdoton kiroilu (kannustus), muuten kävijät puhuvat leppoisasti urheilusta tai siitä miksi vaimo ei anna. Aloittelijalle otollisin aika mennä salille on neljän ruuhka, jolloin karjut seuraavat sinua ja sinä karjuja.

Unohin mainita tärkeän asian! Elikkäs olen käynyt jo 3 kuukautta salilla tehden 3x10 sarjoja joitten pitäisi auttaa lihasmassan lisääntymiseen...Mutta haluaisin ruveta kiinteyttämän lihaksiani.

Say whaat? :D.

Ja tosiaan, et sä nyt pelipäivinä salille mene. Ellet sitte oo kiintiövaihtomies, jonka ei tarvi pelätä kentälle joutumista. (oli laji mikä tahansa joukkuepeli)

personal trainerista kyselisin onko jyväskylässä paljon hyviä personal trainereita kehonrakennukseen ? asuuko jyväskylässä ketään ns vanhaa kehonrakentajaa joka valmentaisi nykyään ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom