OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Se on jotenkin hassua, miten mua verrataan kaikkiin. Yleensä yli 20 vuotta nuorempiin. Se kyykkäs enemmän mitä mä, toi on isompi mitä mä jne. En nyt ite tykkää vertailla, mutta moniko 50v mies täällä nyt ylipäätänsä on missään kunnossa tai kyykkää yhtään mitään noin yleisesti. Vertais Pikkalaan, se olis oikein.

Se on jotenkin hassua, miten mua verrataan kaikkiin. Yleensä yli 20 vuotta nuorempiin. Se kyykkäs enemmän mitä mä, toi on isompi mitä mä jne. En nyt ite tykkää vertailla, mutta moniko 50v mies täällä nyt ylipäätänsä on missään kunnossa tai kyykkää yhtään mitään noin yleisesti. Vertais Pikkalaan, se olis oikein.
Otakin nuo vertailut imarteluna. Olet sen verran hyvässä kunnossa viisikymppiseksi, että sinua voidaan käyttää vertailukohtana ja mittapuuna vertailussa ihan kehen vaan - ja missä asiassa vaan.

Saatiin taas aleen -40% koodilla PAKKIS

IMG_3580.webp

Oon miettynyt monasti, miksi Kolumbiaa ja muita maita ei syytetä sodan aloittamisesta ja reagoida siihen kuin mihin tahansa sotilaallliseen hyökkäykseen? Jenkeissä kuolee ihmisiä kuin kärpäsiä huumeiden takia, en tiedä kuinka iso kuolleiden määrä on, mutta sen on pakko mennä reilusti yli esim ohjusiskun. Miksei jenkit vaan vastaa ja julistaa täyden sotatilan jokaista maata vastaan, jossa kartellit saavat vapaasti tuottaa huumeita. Noi huumeita tuottavat maat on hallintoa myöten korruptoituneita, joten syy on kokonaan niiden.

Oon miettynyt monasti, miksi Kolumbiaa ja muita maita ei syytetä sodan aloittamisesta ja reagoida siihen kuin mihin tahansa sotilaallliseen hyökkäykseen? Jenkeissä kuolee ihmisiä kuin kärpäsiä huumeiden takia, en tiedä kuinka iso kuolleiden määrä on, mutta sen on pakko mennä reilusti yli esim ohjusiskun. Miksei jenkit vaan vastaa ja julistaa täyden sotatilan jokaista maata vastaan, jossa kartellit saavat vapaasti tuottaa huumeita. Noi huumeita tuottavat maat on hallintoa myöten korruptoituneita, joten syy on kokonaan niiden.
Itseasiassa jenkit pitää kiinaa syyllisenä heitä vaivaavaan fentanyylikriisiin. Trump on siitä paljon puhunut

Itseasiassa jenkit pitää kiinaa syyllisenä heitä vaivaavaan fentanyylikriisiin. Trump on siitä paljon puhunut

Just kuuntelin yhen podcastin tästä. Lennättävät Kiinasta"kokin", joka opettaa paikallisille, miten fentanyyliä tehdään. Välillä kaman laatu on tosi huonoa, kun opettelu on vasta aluilla, niin tulee enemmän uhreja. Ja näitä labroja oli Kanadassa.

View: https://open.spotify.com/episode/5v03TtAAVy2Tyn59UZJma3?si=zLts1PxHR02XADjCwj3yRQ

Just kuuntelin yhen podcastin tästä. Lennättävät Kiinasta"kokin", joka opettaa paikallisille, miten fentanyyliä tehdään. Välillä kaman laatu on tosi huonoa, kun opettelu on vasta aluilla, niin tulee enemmän uhreja. Ja näitä labroja oli Kanadassa.

View: https://open.spotify.com/episode/5v03TtAAVy2Tyn59UZJma3?si=zLts1PxHR02XADjCwj3yRQ

Karua puuhaa. Jossain lehdessä oli juttu meksikolaisista kokeista jotka teki fentanyyliä. Ihan keskellä kaupunkia ne sitä kokkaili ja olivat koko ajan valmiudessa hylkäämään paikan jos poliiseja alkaa näkyä. Vaihtoivat jatkuvasti paikkaa. Miljoonia dollareita tuntui tulevan rahaa. On kyllä kauhean näköisiä ne videot jenkkikaupunkien kaduilta missä ihmiset notkuu zombeina

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Fentanyyli kait tappaa vuosittain jonku 70k tuolla, karmea määrä.

Katsoin tilastoja, niin viimeisimmän mukaan huumeisiin kuollut USA:ssa 102k. Siitä varmaan fentanyyliin tosiaan valtaosa.

Samalla prosentilla jos menisi suomessa niin kuolisi 1700 vuodessa. Viime vuonna kuoli 310, niin on tossa kyllä ihan saatananmoinen ero prosentuaalisesti, vielä kun ottaa huomioon ettei suomikaan taida mikään mallimaa olla huumekuolemien suhteen.

Toi death toll on jo niin kova, että ihme kun eivät pistä kartelleja matalaksi. Jos noiden huumeita tuottavien maiden hallinto on kanssa mukana, niin sotilaallinen väliintulo vaan.
Sota kiinan kans tappais kyllä enemmän kuin huumeet. Venäjääkin pidetään isona ja mahtavana, vaikka niitä on vaan joku 110 miljoonaa. Kiinalaisia on 1300 miljoonaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom