Nyt tarvis kommenttia meikäläisen tilanteeseen. Ei löytynyt aloittelijoiden tyhmät kysymykset-osiota, joten kirjoitin tänne. Eli, oon 40v ja alotin salilla käynnin todella pitkän tauon jälkeen viime maaliskuussa kuntoutuakseni leikkauksesta. Treeni alko kuiteski sujumaan jotenki ja päätin sitte vähän koventaa treeniä hiljalleen. Lähtötaso oli ihan nollassa, johtuen vammoista. Kävin ensin kerran viikossa ja siitä pikkuhiljaa kiihdyttäen viimeset kolme kuukautta n. 4 krt viikossa.
Mieltä on alkanut hiukan askarruttamaan, kuinka tulisi edetä. Minulta otettiin kaikki mitat ylös silloin kun aloitin salilla käynnin ja itse olen mittaillut kuukauden välein sen jälkeen. Kolme kuukautta sitten ostin itselle sen Omronin humpuuki-kehonkoostumusmittarin. Nyt puoli vuotta myöhemmin kaikki mitat ovat sentin sisällä alkutilanteesta ja rasvaprosentti sama 22 kuin aloittaessa. Paino on kuitenkin noussut melko tasan 5 kg :O Sarjapainot ovat nousseet huimasti alkutilanteesta ja melkein joka kerta niitä saa lisätä vieläkin. Kaikkia liikkeitä en kuitenkaan pysty tekemään ja se vähän rajoittaa.
Mitäs luulette, pitäiskö aloittaa kunnon dieetti vai jatkanko samaa rataa ja katson mitä tapahtuu? Tavoitteena rantakuntoon 2015.