3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko kiihtyneestä aineenvaihdunnasta hyötyä jos tarkoiutuksena on kerätä massaa ja kasvattaa lihaksia vai johtaako se siihen, että pitää vaan syödä entistä enemmän? '

Vai meneekö se sitten niin että lihaskin tarttuu paremmin kunhan vaan lyö tarpeeks polttoainetta koneeseen ?

Mulla on siis keinotekoisesti tavallista kiihtyneempi aineenvaihdunta koska syön vihreäteeuutetta ja juon aika reippaasti kahvia joten noista on tarvittaessa varaa vähentää.

:wtf::nolo::confused:

Kasvava lihas on jo itsessään aineenvaihduntaa kiihdyttävä tapahtuma :) Soluja korjataan, sinne virtaa ravinteita, tulee ja menee nestettä, jne. Tämähän on myös niinpäin, että kova treeni kasvattaa aineenvaihduntaa. Ja kyllä nuo kovaa treenaavatki näkyy kasvavan :D

Tollasilla hermoston toimintaa lisäävillä myrkyillä niinkuin kahvi, tuskin on mitään vaikutusta lihaksiin.

Onko vinkkejä pystypunnerrukseen (kp)? Olkapäät sallis isommilla painoilla tekoa, mutta siihen aloitukseen / ensimmäiseen toistoon tosi vaikea päästä. Koetan seisaaltaan heittää painot aloitusasentoon, mutta aika tuskasta on

Onko vinkkejä pystypunnerrukseen (kp)? Olkapäät sallis isommilla painoilla tekoa, mutta siihen aloitukseen / ensimmäiseen toistoon tosi vaikea päästä. Koetan seisaaltaan heittää painot aloitusasentoon, mutta aika tuskasta on

Ootko koittanut sitä, että laitat käsipainot polvien päälle, kun istut, ja sitten potkaset ne ylös? Eli yks kerrallaan jalkaa rintaan, ja painot tulee aloitusasentoon pajon helpommin.

Moro

Moro oon 15v pojannulikka.

Onko tuo arnoldin G6 mielestäni minulle laihalle pojalle hyvä ohjelma jos sitä esim tästä eteenpäin ainakin puolisen vuotta vääntäisin?

Elikkä sehän menee tietääkseni niin että
:
1.Kyykky levytangolla 4x10
2.Penkkipunnerrus levytangolla 3x10
3.Leuanveto 3xMAX
4.Niskan takaa punnerrus 4x10
5.Hauiskääntö tangolla 3x10
6.Istumaannousu 4x20

Ja siis sarjatauothan olisi n. 2 minuuttia paitsi vatsoissa minuutti.
(sanokaa jos ohjemassa on jotain virheitä)

Kuten sanoin, olen aika laiha joten tuon ohjelman avulla saattaisin saada muutaman kilon lihasmassaa... Mutta se minua vain mietityttää että olen kasvuiässä ja olen kuullut että jotkin epifyysilevyt (tai jotku :D) saattaa sulkeutua ja pituuskasvu loppua jos tekee murrosiässä alaselälle vaativia liikkeitä... Toisena on että tuossa ohjelmassa ei ole ollenkaan esimerkiksi forkkujen tai pohkeiden liikkeitä.. Noh jos olisi silloin puhuttaisiin jo eri ohjelmasta mutta mitä sanotte ryhdynkö treenaamaan tuolla ohjelmalla vai kannattaisiko vielä lisätä esimerkiksi joku pohjeliike tuohon treeniin?

Moro oon 15v pojannulikka.

Onko tuo arnoldin G6 mielestäni minulle laihalle pojalle hyvä ohjelma jos sitä esim tästä eteenpäin ainakin puolisen vuotta vääntäisin?

Elikkä sehän menee tietääkseni niin että
:
1.Kyykky levytangolla 4x10
2.Penkkipunnerrus levytangolla 3x10
3.Leuanveto 3xMAX
4.Niskan takaa punnerrus 4x10
5.Hauiskääntö tangolla 3x10
6.Istumaannousu 4x20

Ja siis sarjatauothan olisi n. 2 minuuttia paitsi vatsoissa minuutti.
(sanokaa jos ohjemassa on jotain virheitä)

Kuten sanoin, olen aika laiha joten tuon ohjelman avulla saattaisin saada muutaman kilon lihasmassaa... Mutta se minua vain mietityttää että olen kasvuiässä ja olen kuullut että jotkin epifyysilevyt (tai jotku :D) saattaa sulkeutua ja pituuskasvu loppua jos tekee murrosiässä alaselälle vaativia liikkeitä... Toisena on että tuossa ohjelmassa ei ole ollenkaan esimerkiksi forkkujen tai pohkeiden liikkeitä.. Noh jos olisi silloin puhuttaisiin jo eri ohjelmasta mutta mitä sanotte ryhdynkö treenaamaan tuolla ohjelmalla vai kannattaisiko vielä lisätä esimerkiksi joku pohjeliike tuohon treeniin?

G6 on hyvä. Itse suosittelen ennemmin tätä: http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/
Mutta g6 on myös ihan ok. Pituuskasvu juttu on täysi myytti, eikä tieteellistä näyttöä asiasta ole. Ei tarvitse siis pelätä kasvun loppumista.

Moro!
oon 17v poika ja on hiukan aiempaa sali kokemusta mutta aina jäänyt salilla käynti vaiheeseen. Eli nyt olis aikomus aloittaa käymään salilla ihan säännölisesti.
tarvisin vinkkejä miten sais nostettua painoa samaan aikaan kun treenaa suht ripakkaasti? painan sen 60Kg ja pituutta on 184-185cm eli aika tikku. Eli millanen ohjelma,ruoka valio,palautusjuomat että sais vähä massaa luitten ympärille.
kiitos jo etu käteen!:)

Moro!
oon 17v poika ja on hiukan aiempaa sali kokemusta mutta aina jäänyt salilla käynti vaiheeseen. Eli nyt olis aikomus aloittaa käymään salilla ihan säännölisesti.
tarvisin vinkkejä miten sais nostettua painoa samaan aikaan kun treenaa suht ripakkaasti? painan sen 60Kg ja pituutta on 184-185cm eli aika tikku. Eli millanen ohjelma,ruoka valio,palautusjuomat että sais vähä massaa luitten ympärille.
kiitos jo etu käteen!:)
Lue aloittelijoiden osion stickyt. Tuolla on ruokavalioesimerkit.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
G6 on hyvä. Itse suosittelen ennemmin tätä: http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/
Mutta g6 on myös ihan ok. Pituuskasvu juttu on täysi myytti, eikä tieteellistä näyttöä asiasta ole. Ei tarvitse siis pelätä kasvun loppumista.

Juu vaikuttaa hyvältä rupeanpa tuota käyttämään mutta ois pari kysymystä :D = Kuuluuko tuohon lämmittelysarjat esim Kyykky 3x5 teenkö esim 1 lämppärisarjan ja 2 työsarjaa tai vaihtoehtoisesti 2 lämppäriä ja 1 kovan sarja? Vai pitääkö eka tehä parit lämppärit sitten 3 sarjaa vielä...? Tokihan teen jaloille lämmittelyksi muutakin kuin kyykkyä mutta tuo vain mietityttää.. Sitten että massasarjathan on yleensä 8-12 toistoa.. Riittääkö 5 toistoa lisäämään massaa?

Juu vaikuttaa hyvältä rupeanpa tuota käyttämään mutta ois pari kysymystä :D = Kuuluuko tuohon lämmittelysarjat esim Kyykky 3x5 teenkö esim 1 lämppärisarjan ja 2 työsarjaa tai vaihtoehtoisesti 2 lämppäriä ja 1 kovan sarja? Vai pitääkö eka tehä parit lämppärit sitten 3 sarjaa vielä...? Tokihan teen jaloille lämmittelyksi muutakin kuin kyykkyä mutta tuo vain mietityttää.. Sitten että massasarjathan on yleensä 8-12 toistoa.. Riittääkö 5 toistoa lisäämään massaa?

Tohon on merkitty vain työsarjat. Noita ennen tehdään lämppärit ja niitä ei lasketa sarjoiksi. Viis toistoa saa kyllä lihaksenkin kasvamaan – joskin pidemmät sarjat voivat olla tehokkaampia. Aluks on kuitenkin ihan hyvä luoda pohjaa vaikka noilla vitosilla, että saa hiukan voimaa, massaa ja erityisesti oppii liikkeet.

Olin tuossa kipeänä/kuumeessa 4 päivää ja nyt ollu pari päivää kuumeettomana eli lämpö on laskenu. Äsken mittasin kuumeen vielä ja mittari näytti 37 astetta. Onko vielä järkeä lähteä salille tekemään treeni vai suosiolla vasta huomenna ja vielä jalkatreenin ajattelin käydä puskemassa. :D

Hyvin jakso treenin vetää. Vähä tuli heikko happi treenin lopussa ku siemailin palkkaria mut yleensä tuppaa näi käymää kovan jalkatreenin jälkee. Saa nähä nouseeko illlalla kuume?

Back
Ylös Bottom