Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
pitenee muuten yllättävän paljon vaikka lisää sen aivan pienimmän palan

tuon pikkupalan coitin omaan lisätä niin tuli aivan liian pitkä

thumbnail_IMG_4068.webp

tuohon hintaan: harkitsen vielä (350e)

talvella ei mitään ongelmaa, mutta Suvi näyttää mikä on tilanne silloin

uskaltaako se kädessä ampua?

o-kädessä ainakin suosoteltiin väkevästi, että golffia ei kannata lyödä se on haitallista koneistolle
Uskaltaa.

Ainoa missä ei ole ollut kädessä oli Ecuadorin pääkaupungin sivukadut, vähän semmoista seutua oli että kehoitettiin sulkemaan bussin ikkunatkin.

Ainoa missä ei ole ollut kädessä oli Ecuadorin pääkaupungin sivukadut

hehe

vaikka ei ollut etes kallis kello, mutta aivan vain kun halusin herättää huomiota niin vähän kun mahtollista niin minä laitoin kellon ranteesta taskuun tehdessäni elämysmatkan toissa Suvikohan se oli Pääkaupunkimme kalliossa helsinginkadulla

oli senverran railakas tunnelma, että imiset sekaisin keskellä päivää!

sen jälkn. en ole kalliossa piipahtanut

viime suvenakin pysyttelin visusti katajanokka/kruunuhaka/punavuori ökyalueilla

huomattavasti miellyttävämpää kokemusta, jo pelkästään sen vuoksi, että suosikkiravintolani TheRiff sijaitsee sielä

Minä taas muistelin, että täälä nimenomaan haluttiin että keskustellaan kelloista ja autoista

en muista, kun en jaksanut lukea niin pitkiä höpinöitä kokonaan, että mikä oli se kes kus telun aihe silloin, kun kellot olivat paree aihes

saattaa esim. sydänvaivaiselle aiheuttaa rytmin muutoksia.

verkkojännite voi tappaa

Minähän en itse sitä poraa käyttele vaan äidin poikkis. Kyseessä siis seniori-ikäinen ihminen. Sydänvaivoista en tiedä. Käsittääkseni heillä menee oikein kivasti yhdessä, joten kuolemantapaus olisi jotain äärimmäisen epätoivottavaa. Äiti saattaisi suuttua.

Ehkäpä poikkiksella on sellainen sähkömittari olemassa!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ehkä parempi, että kaikki joita tekeminen arveluttaa, oli se sitten mitä tahansa, niin hommaa suosiolla ammattilaisen tekemään. Ettei vaan pääse mitään käymään, tai ainakin se käy sit jollekulle jolla on toivottavasti vähintään vakuutukset ja tutkinnot kunnossa.

Rahalla siitä selviää.

Ehkä parempi, että kaikki joita tekeminen arveluttaa, oli se sitten mitä tahansa, niin hommaa suosiolla ammattilaisen tekemään. Ettei vaan pääse mitään käymään, tai ainakin se käy sit jollekulle jolla on toivottavasti vähintään vakuutukset ja tutkinnot kunnossa.

lapset myös?

Jos ostaa statussymboliksi muita varten niin silloin varmaan.

Jos omaksi iloksi, kuten minä tahi jäsen V niin silloin muiden mielipiteillä ei ole tasan mitään merkitystä.
No sitten ei tietysti ookaan. Suurin osa tuonkin brändin arvoa on vaan peräisin just näiden statusjätkien tileiltä niin tein röyhkeän oletuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom