Viimeisestä lauseesta päättelin, että tämä oli viittaus mun postiin.
Äl(kä)ä nyt tart(t)u(ka) liikaa tuohon venytys-sanaan. Nuo kolme pitoa on niin paljon enemmän, kuin pelkkiä venytyksiä. Oikeestaan ne on kokonaisvaltainen kehon- ja nivelhuoltoliikesarja. En tajua tätä peppukipeyden määrää jos joku sanoo, että sun ei tarvi kuluttaa puolta tuntia siihen, että huollat kehoas. Ovatko tyypit täällä niin ylpeitä, etteivät voi kokeilla metodia, joka vie murto-osan ajasta jonka he nyt käyttävät kehonhuoltoon. Vai haluutteko pakolla tehä kauemmin jotain asiaa kun vähintään saman hyödyn (oikeasti enemmän) saa vähemmälläkin?
Oletko itse näitä mainitsemiasi "oikeita ammattilaisia" ? Ainakin vedit herneen nenään posteistani.
BTW-lauseesesi: Esim. täysi silta-asento aktivoi käytännössä kaikki selän lihakset. Kertoisitko mikä toinen liike tekee saman? Tuo täysi silta-asento on siis se mitä tässä "kolmiossa" käytetään anterior chainin venyttelyyn, mikäli siihen suinkin kykenee. Jos ei niin siinä tapauksessa käyttää helpompaa progressiota kunnes onnistuu. Kaikki pidot tarkotus suorittaa ns. voiman avulla eli älkää nytkyttäkö itseänne tavoiteltuun asentoon/kulmaan.
Sanon uudestaan: Alkakaa katsoa kehoa kokonaisuutena, eikä vain erillisinä osina. Eli kokeilkaa 5 viikkoa esim. kerran, kaks päivässä, kolmesti viikossa ja tulkaa sit sanomaan et ei toimi. Jos ette näin ole tehneet niin se o mulle se ja sama, mutta ei kyl tarvi itkee ettei se toimi.
Toivottavasti selvensi.