Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mihinkä muuhun kun penkkiin voi käyttää 5x5 systeemiä
Kyykkyyn sitä ainakin paljon käytetään. Ja miksei voisi käyttää melkein mihin tahansa raskaaseen perusliikkeeseen jossa on järkevä tehdä vitosia.
Mikä liike kyseessä jossa nostit ton 57 kg? Arvaan penkkiä kuitenkin... Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ettei joka kerralla ennätysraudat nouse, riippuu niin monesta tekijästä.nekkari sanoi:
No ei sitä ainakaan joka viikko kannata kokeilla.nekkari sanoi:Onko se silleen et maximii kokeillaan korkeintaa kerran 3 viikossa???
Mikä liike kyseessä jossa nostit ton 57 kg? Arvaan penkkiä kuitenkin... Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ettei joka kerralla ennätysraudat nouse, riippuu niin monesta tekijästä.
No ei sitä ainakaan joka viikko kannata kokeilla.
Juurihan tossa on kerrottu edellä mihin liikkeisiin tota 5x5 kannattaisi käyttää - raskaisiin perusliikkeisiin pääasiassa.
Miksi vaivautua punnitsemaan?Onko kellään tietoa kuinka paljon ruokalusikallinen kaakaojauhetta suurinpiirtein painaa? itse en omista niin tarkkaa vaakaa niin punnitseminen ei onnistu :c
Kuinka monta kiloa on mahdollista nostaa penkkia oikeanlaisella treenilla 60kg eteenpäin? aikaa on 5kk?
Ja n00bi vastaa.:D Tuohan väite on vissiin moneen otteeseen kumottu, että vain 30g imeytyisi per ateria. Hulkkihan jossain vaiheessa eleli öljy&hera-drinksuilla.(Aina hyvä verrata Hulkkiin, ei tule vastaväitteitä.:D:D:D) Kai joku 60-70g voisi olla ylärajana.N00b-kysymys, mutta tänne kai tämä kuuluukin...
Mikä on siis virallinen ja tutkittu totuus siitä, kuinka paljon voi proteiinia kerralla ottaa? Jossain vaiheessa oli se käsitys, että 30g aina 2-3 tunnin välein, mutta pitääkö tämä paikkaansa..? Jos pitäis 2-2.5g painokiloa kohti syödä, niin mun pitäs tällä hetkellä syödä yli 250g päivässä. Mutta jos imeytyy vain 30g kerralla, tarkottaa se käytännössä noin kahdeksaa ateriaa. Ei onnistu käytännössä venyminen tuohon, saati johonkin doggcrapp-tyyliseen 500g päivässä...
Eli se kysymys: paljonko protskua voi ottaa kerralla, että keho hyödyntää sitä? Mitä tapahtuu ylimääräiselle prodelle, tuleeko se luonnollisia teitä wc-ankalle?
Kai joku 60-70g voisi olla ylärajana.
Mistähän se johtuu, että moni (minä :D) elää siinä uskossa, että vain 30g protua imeytyy kerralla?