10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyykkyyn sitä ainakin paljon käytetään. Ja miksei voisi käyttää melkein mihin tahansa raskaaseen perusliikkeeseen jossa on järkevä tehdä vitosia.

ja voin kokemuksesta sanoa että toimii kyykkyyn ihan helvetin hyvin

Mikä siinä on ku kaks viikkoo sitten nostin 57 ja sain 3 toistoa mut eilen ku nostin ni ei noussu ku 55 kerran ja tokalla jäi alas?? Onko se silleen et maximii kokeillaan korkeintaa kerran 3 viikossa???Ja sit vielä et mihin kaikkiin liikkeisiin tarkalleen kandeis käyttää tota 5x5 ku aattelin laittaa 5x5 tohon hauiskääntöön tangolla,penkkiin,Kyykkyyn,maveen mutt voisko sitä käyttää myös vaikka vatsalihas liikkeisiin tai vaikka keskitettyyn hauiskääntöön????:nolo:

nekkari sanoi:
Mikä liike kyseessä jossa nostit ton 57 kg? Arvaan penkkiä kuitenkin... Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ettei joka kerralla ennätysraudat nouse, riippuu niin monesta tekijästä.

nekkari sanoi:
Onko se silleen et maximii kokeillaan korkeintaa kerran 3 viikossa???
No ei sitä ainakaan joka viikko kannata kokeilla.

Juurihan tossa on kerrottu edellä mihin liikkeisiin tota 5x5 kannattaisi käyttää - raskaisiin perusliikkeisiin pääasiassa.

Mikä liike kyseessä jossa nostit ton 57 kg? Arvaan penkkiä kuitenkin... Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ettei joka kerralla ennätysraudat nouse, riippuu niin monesta tekijästä.

No ei sitä ainakaan joka viikko kannata kokeilla.

Juurihan tossa on kerrottu edellä mihin liikkeisiin tota 5x5 kannattaisi käyttää - raskaisiin perusliikkeisiin pääasiassa.

Joo penkkiähän mä tarkotin unohin sen laittaa.No mä laitan sit 5x5 kaikkiin noihin raskaisiin liikkeisiin sit.

Onko kellään tietoa kuinka paljon ruokalusikallinen kaakaojauhetta suurinpiirtein painaa? itse en omista niin tarkkaa vaakaa niin punnitseminen ei onnistu :c

On. Kaikki taas riippuu monesta tekijästä, mutta jos asiat tehdään verrattain samalla tavalla, niin on se hyvä korvike.

Kuinka monta kiloa on mahdollista nostaa penkkia oikeanlaisella treenilla 60kg eteenpäin? aikaa on 5kk?

Riippuu niiiiin monesta tekijästä; geeneistä, ruokatottumiksista, treeni tyylistä jne.....

N00b-kysymys, mutta tänne kai tämä kuuluukin...
Mikä on siis virallinen ja tutkittu totuus siitä, kuinka paljon voi proteiinia kerralla ottaa? Jossain vaiheessa oli se käsitys, että 30g aina 2-3 tunnin välein, mutta pitääkö tämä paikkaansa..? Jos pitäis 2-2.5g painokiloa kohti syödä, niin mun pitäs tällä hetkellä syödä yli 250g päivässä. Mutta jos imeytyy vain 30g kerralla, tarkottaa se käytännössä noin kahdeksaa ateriaa. Ei onnistu käytännössä venyminen tuohon, saati johonkin doggcrapp-tyyliseen 500g päivässä...

Eli se kysymys: paljonko protskua voi ottaa kerralla, että keho hyödyntää sitä? Mitä tapahtuu ylimääräiselle prodelle, tuleeko se luonnollisia teitä wc-ankalle?

N00b-kysymys, mutta tänne kai tämä kuuluukin...
Mikä on siis virallinen ja tutkittu totuus siitä, kuinka paljon voi proteiinia kerralla ottaa? Jossain vaiheessa oli se käsitys, että 30g aina 2-3 tunnin välein, mutta pitääkö tämä paikkaansa..? Jos pitäis 2-2.5g painokiloa kohti syödä, niin mun pitäs tällä hetkellä syödä yli 250g päivässä. Mutta jos imeytyy vain 30g kerralla, tarkottaa se käytännössä noin kahdeksaa ateriaa. Ei onnistu käytännössä venyminen tuohon, saati johonkin doggcrapp-tyyliseen 500g päivässä...

Eli se kysymys: paljonko protskua voi ottaa kerralla, että keho hyödyntää sitä? Mitä tapahtuu ylimääräiselle prodelle, tuleeko se luonnollisia teitä wc-ankalle?
Ja n00bi vastaa.:D Tuohan väite on vissiin moneen otteeseen kumottu, että vain 30g imeytyisi per ateria. Hulkkihan jossain vaiheessa eleli öljy&hera-drinksuilla.(Aina hyvä verrata Hulkkiin, ei tule vastaväitteitä.:D:D:D) Kai joku 60-70g voisi olla ylärajana.

Kai joku 60-70g voisi olla ylärajana.

ei voisi.

Riippuu varmasti miljoonasta jutusta vuorokauden ajasta proteinin laatuun ja muutenkin nautittavan ravinnon koostumukseen. Puhumattakaan kehon painosta ja koostumuksesta..

kroppa ottaa mitä tarvii, muuttaa osan lopusta muuksi, varastoi osan ja sylkee osan pyttyyn.

Teenkö jotain väärin kun treenin jälkeen ei koskaan ole paikat kipeät seuraavana päivänä!!!
eli mielestäni teen kunnolla loppuun saakka liikkeet kun kaverin kanssa niin silloin tulee tehtyä 4-5 liikettä ja sarjoja on 4 toistoja 6-8. kaverilla tulee paikat aina kipeeksi mutta itse ei vaan saa koskaan vaikka tekee niin paljon että ei enään rauta nouse :( eli mielestäni teen siis tosissani.

aerobista liikuntaa tulee kun pyöräilee 4 kertaa viikossa duuniin ja sieltä pois suuntaansa 13km eli viikossa se on 104km (ajattelin ton mainita vaikka en tiedä onko sillä mitn merkitystä)

Mistähän se johtuu, että moni (minä :D) elää siinä uskossa, että vain 30g protua imeytyy kerralla?

Suositut

Back
Ylös Bottom