Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten/mitä kannattaisi "tankata" ennen treeniä ku ongelmana on se että energia loppuu aina kesken treenin? Tänäänkin söin noin 45min ennen treeniä kevyesti, mutta silti loppui energia kesken. Missä vika? Vai onko vika vain päivittäisessä syömisessä?
Niin monta, että päivän kokonaiskalorit täyttyy. Jos kaksikin ateriaa syöt niin hyvä on. Muista myös, että aamupala on tosi tärkeä.Senathus sanoi:Monta lämmintä ateriaa päivässä 15 vuotiaan kannattaa syödä?
Eli olen 14v ja kohta puoliin olen saamassa puntti kamoja(siis niinkun penkkipunnerrus jutut jne,pelaan lätkää)niin kehittääkö jalkaprässi yhtä hyvin kuin jalkakyykky?meinaan en viitsi kyykyn takia riskeerata selkää jotenka prässi olis aika kiva,voiko prässillä kehittää ns.Nopeusvoimaa kuten kyykyllä voi?
Jalkaprässi ei kehitä lähellekään niin hyvin jalkoja, eikä muutenkaan kropan yleistä voimantuottoa. Kun opettelet sen kyykyn tekemään alusta lähtien oikein, niin saat siitä niin paljon etua verrattuna prässiin. Onhan kaikenlaiset kyykyt paljon lajinomaisempiakin kuin prässi. Jos kuitenkin aattelet asiaa niin, että luistelu tapahtuu seisaaltaan...myös kyykyt tehdään seisaaltaan. Joten turha pelko pois...Opettelet vaan tekemään sen kyykyn alusta lähtien oikein ni hyvä tulee!! Sen prässin voit tunkea vaik sinne minne valo ei paista.
Mikä menee väärin kun kyykyssä sattuu niskan nikamiin?
Oon kuullu, et välil kannattais pitää viikon tai parin mittane tauko treenamisest. Mitä hyötyy tollasist lomist on, miten ne pitäis ajottaa ja mitä noil tauoil kannattaa tehä?
Käytätkö jotain pehmustetta niskan ja tangon välissä?
En käytä. Eli siis sen kuuluukin tuntua? :evil:
Mikä menee väärin kun kyykyssä sattuu niskan nikamiin?