Nyt tulee varmaan pakkiksen historian noobein kysymys( hakemalla en löytänyt selkoa): onko erijakoiset ohjelmat tarkoitus suorittaa kerran viikossa. Eli siis onko esim. kaksijakoisen ohjelman tekeminen kaksi kertaa viikossa väärin ?
Ei se mitään, ei kysyvä tieltä eksy. Yleensä kaksijakoinen tehdään juuri kaksi kertaa viikossa, esim:
1. työntävät
2. vetävät
3. työntävät
4. vetävät
Mutta sitähän voi itse manipuloida ihan mihin suuntaan vain. Tekemällä 2 on 1 off-systeemillä, 1 on 1 off, kolmijakoinen kolme kertaa viikossa jne. Selvisikö tuosta mitään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilin kyykätä tossa toissapäivänä ja aika säälittäähän se oli :D mutta kysymykseni on, että voisiko kyykyn korvata hacklift -nimisellä laitteella?

Kokeilin kyykätä tossa toissapäivänä ja aika säälittäähän se oli :D mutta kysymykseni on, että voisiko kyykyn korvata hacklift -nimisellä laitteella?

Kyykkyä ei voi eikä kannata korvata milläkään laitteella. Vaikkakin nämä raskaat perusliikkeet vaativat aikaa, että ne oppii kunnolla..niin se kyllä kannattaa!!! Liian usein salikävijät muutaman kerran kokeiltuaan kyykkyä ja todenneet sen vaikeaksi, luovuttavat ja menevät istumaan siihen turvallisen näköiseen jalkaprässiin. ;)

korvaa se etukyykyl

Ei muutakuin jotain pätevän oloisesti treenaavaa konkaria hihasta ja näyttämään etukyykky. Itsekin aloitin lähinnä sen perusteella mitä olen lukenut kyykkytekniikasta ja etukyykky sujuu jo ihan komeasti.
(takakyykky ei onnistu, olkapää ei siedä tankoa niskaan)

Hei.

Väliin todellinen peruskysymys.

Timba79 kirjoitti tässä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 viestissä, että esim. kaksijakoisessa ohjelmassa tehdään esim. alataljaa kolme sarjaa ja sarjapituuksia voi vaihdella 6-15 välillä.

Onko tarkoitus, että jos sarjapituus on esim. 12-15, niin tehdään nuo kaikki kolme sarjaa alataljaa samoilla painoilla? Eli alussa pitäisi valita niin pienet painot, että pystyy tekemään myös viimeisellä sarjalla.

Vai onko tarkoitus, että ensin tehdään 15 toistoa jollain painoilla, seuraavaksi lasketaan painoa niin, että just menee 15 jne?

-p

Vaihoin ruokavalioni terveellisempää, kuin ennen, mutta nyt on tullut uuesta ruokavaliosta mahavaivoja. Mahassa on ilmaa ja kokoajan kiertää. Treenaaminen on vaikeaa. Eli mistä tämä johtuu? Itse luulisin, että kaurapuurosta. Ja kokeilen huomenna olla ilman puuroa. Mutta sanokaa te, mistä tämä voisi johtua?

Aamupala: Kauraapuuro ja lasi maitoa.
Koulussa: 2 näkkäriä, 2 lasia maitoa ja ruokaa, mitä sattuu olemaa.
Kunnoruoka: Perunoita ja niitten kanssa jotain, ja muutama lasillinen maitoa. (toki aina vaihtelee ruoka)
Välipala: Banaani tai joku hedelmä/jogurtti.
Iltapala: Raejuustoa, tummaaleipää ja pari lasillista maitoa.

Ja mistä tämä johtuu. Olin lenkillä ja kilometrin kohalla alkoi koskea vasempaa rintaa (pistävää kipua) Ja sydän löi tiheätä tahtia? Eikä voi johtua kunnosta, koska olen juossu 8 kilometrin lenkkejä ennenki. Ja mahassa tuntu kummalliselta. Voiko johtua siitä, kun en ollu kolmeen tuntiin syönny mitää?

Vaihoin ruokavalioni terveellisempää, kuin ennen, mutta nyt on tullut uuesta ruokavaliosta mahavaivoja. Mahassa on ilmaa ja kokoajan kiertää. Treenaaminen on vaikeaa. Eli mistä tämä johtuu? Itse luulisin, että kaurapuurosta. Ja kokeilen huomenna olla ilman puuroa. Mutta sanokaa te, mistä tämä voisi johtua?

...

Ja mistä tämä johtuu. Olin lenkillä ja kilometrin kohalla alkoi koskea vasempaa rintaa (pistävää kipua) Ja sydän löi tiheätä tahtia? Eikä voi johtua kunnosta, koska olen juossu 8 kilometrin lenkkejä ennenki. Ja mahassa tuntu kummalliselta. Voiko johtua siitä, kun en ollu kolmeen tuntiin syönny mitää?

Itsellä tuntuu ainakin dieettien ekoina päivinä, että maha hiukan kiertää ja siellä on ilmaa. Voi hyvin olla et syöt vaan selvästi vähemmän kuin ennen. Noita ruokailujasi ku katsoo niin et kyllä paljoa syökään.

edit.

Ja vielä tohon jälkimmäiseen. Vähän viittais ehkä toikin että ruokaa ei tuu tarpeeks, varsinkin jos vielä liikut paljon. Kaloreiden laskemisella sekin selviäis. Kannattais kuitenkin alkaa syömään enemmän. Jos paino alkaa nousta paljon, niin vähennät sitten syömisiä hiukan.

Hei.

Väliin todellinen peruskysymys.

Timba79 kirjoitti tässä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 viestissä, että esim. kaksijakoisessa ohjelmassa tehdään esim. alataljaa kolme sarjaa ja sarjapituuksia voi vaihdella 6-15 välillä.

Onko tarkoitus, että jos sarjapituus on esim. 12-15, niin tehdään nuo kaikki kolme sarjaa alataljaa samoilla painoilla? Eli alussa pitäisi valita niin pienet painot, että pystyy tekemään myös viimeisellä sarjalla.

Vai onko tarkoitus, että ensin tehdään 15 toistoa jollain painoilla, seuraavaksi lasketaan painoa niin, että just menee 15 jne?

-p

Ei tähän ole mitään oikeaa vastausta. 3 sarjaa samalla painolla on siitä haasteellinen, etenkin pitkissä sarjoissa, että se eka sarja pitää todellakin olla aika kevyt jotta voi ees haaveilla saavans sen vikankin sarjan pitkänä. Taas esim. 3x6 sopivalla palautustauolla onnistuu helpommin ja järkevämmin samalla painolla. 2 sarjaa on mielestäni vielä järkevä tehdä samalla painolla pidemmissäkin sarjoissa.

Eli pitkissä sarjoissa tekisin itse laskevilla painoilla toistomäärän pysyessä suurinpiirtein samassa.

Ei tähän ole mitään oikeaa vastausta. 3 sarjaa samalla painolla on siitä haasteellinen, etenkin pitkissä sarjoissa, että se eka sarja pitää todellakin olla aika kevyt jotta voi ees haaveilla saavans sen vikankin sarjan pitkänä. Taas esim. 3x6 sopivalla palautustauolla onnistuu helpommin ja järkevämmin samalla painolla. 2 sarjaa on mielestäni vielä järkevä tehdä samalla painolla pidemmissäkin sarjoissa.

Eli pitkissä sarjoissa tekisin itse laskevilla painoilla toistomäärän pysyessä suurinpiirtein samassa.

Kiitos, tämä oli minulle tärkeää tietoa. Kannattaisikohan tämä lisätä alkuperäiseen postaukseen, jos muilla herää samanlaisia kysymyksiä?

mihinkäs tuo olankohautukset pitäisi laittaa ohjelmassa(Rinta, Selkä, Takaolkapäät, Epäkkäät osioon vai Olkapäät, ojentajat, hauis, forkut)? minulla se on Rinta, Selkä, Takaolkapäät, Epäkkäät. onko oikeassa?

Onko käypä palkkari. 1 dl Heraprotua, 1 dl maltoa, 5 g L-leusiinia, 5 g glutamiinia ja 5 g kreatiinia?

Yleensä oon vetänyt pelkällä heralla ja maltolla, mutta nyt sain noita muita. Onkohan ihan hifikamaa.

Onko käypä palkkari. 1 dl Heraprotua, 1 dl maltoa, 5 g L-leusiinia, 5 g glutamiinia ja 5 g kreatiinia?

Yleensä oon vetänyt pelkällä heralla ja maltolla, mutta nyt sain noita muita. Onkohan ihan hifikamaa.

Kreatiinia varmaan kannattaa käyttää "kuurina", jos sul kokonainen purkki sitä on.

Tota jos mulla on vaik penkki punerruksessa tämmöset sarjat 2x10-12, 3x6-8 Ni pitääkö/kannattaako nostaa painoa joka sarjaan?

Kiitos, tämä oli minulle tärkeää tietoa. Kannattaisikohan tämä lisätä alkuperäiseen postaukseen, jos muilla herää samanlaisia kysymyksiä?

Tarkoitukseni on päivittää koko ykkösviestiä jossain välissä kun on joku tunti aikaa rauhassa istua koneen ääressä. On tässä itsellekin tietoa tarttunut tuon kirjoittamisen jälkeen ja aina sitä jotain uutta kivaa muutenkin keksii. ;)

mihinkäs tuo olankohautukset pitäisi laittaa ohjelmassa(Rinta, Selkä, Takaolkapäät, Epäkkäät osioon vai Olkapäät, ojentajat, hauis, forkut)? minulla se on Rinta, Selkä, Takaolkapäät, Epäkkäät. onko oikeassa?

Ei sillä niin väliä. Mun mielestä epäkkäät kuuluu selkätreeniin, mutta yhtä hyvin voisin ne olkapäiden kanssa treenata. Tosin en ole kyllä eristäviä liikkeitä epäkkäille tehnyt yli vuoteen.

dodii, eli kreatiinista kysymys. :jahas: eli ku kuuri on loppunu ja ootettu 4 viikkoa
ja halutaan alottaa uudestaan niin tuleeko taas tehä tankkaus vai onko kreaa vieläki kehossa sen verran että ei tarvi

toinen kysymys, eli jos on nostanu jotain rawina niin tarkoittako se sitä että ei oo käyttäny mitään releitä vai saako raw nostoissa käyttää rannesitetiä, vyötä, polvisiteitä,

tietoo asioista mulla yhtäpaljo ku :david: :lla mutta siks tänne osiolle kirjoittelenki :D

dodii, eli kreatiinista kysymys. :jahas: eli ku kuuri on loppunu ja ootettu 4 viikkoa
ja halutaan alottaa uudestaan niin tuleeko taas tehä tankkaus vai onko kreaa vieläki kehossa sen verran että ei tarvi

toinen kysymys, eli jos on nostanu jotain rawina niin tarkoittako se sitä että ei oo käyttäny mitään releitä vai saako raw nostoissa käyttää rannesitetiä, vyötä, polvisiteitä,

tietoo asioista mulla yhtäpaljo ku :david: :lla mutta siks tänne osiolle kirjoittelenki :D
Tankkauksen jälkeen juuri tuo 3-6vkon ylläpito, sen jälkeen taukoa 3-6vk. Olikos se, että pyruvaattia ei tartte tankata, sitä vedetään koko ajan. Raw tosiaan on raw, ei releitä.

Mutta sitten oma kymysys: Mitä tarkoittaa, kun nostetaan laudalta? Miten eroaa vaikutukseltaan lankkupenkistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom