Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten menee teillä penkissä painot suhteessa toisto määrään. Eli mikä on ykkönen ja siitä sitten paljonko menee 3:lla, 6:lla, 10:llä, 15:sta ja 25:llä toistolla? Ja miten tämä teistä kuuluisi mennä, jotta lihakset on tasaisessa kehityksessä?
OK. Voisitko laittaa vaikka omat tuloksesi noin suunnilleen, niin näkee vähän suuntaa?
Missä voin käydä mittauttamassa rasvaprosenttini? Voiko sen tehdä itse jollain härveleillä? Paljonko se maksaa?
Kiitos vastauksista.
Tällainen impendanssimittari on varmaan luotettavampi kuin ne kädessä pidettävä härvelit? Noita ei vaan ihan joka paikassa taida olla.Osta rasvapihdit, esim. www.sportheavy.fi myy noita. Ja taitavat jotkut salitkin korvausta vastaan suorittaa noita pihtimittauksia. Ne sähköimbendanssi lelut ei oikein luotettavia tuloksia anna, joten niistä turha maksaa.
EDIT: Erästkin käsillä puristettava sähköimbendanssilelu antoi yksillä messuilla mulle n. 4% pienemmät rasvat mitä Heikki722:lle ja sillä näkyi vatsapalat, mulla ei. Että näin!
Tällainen impendanssimittari on varmaan luotettavampi kuin ne kädessä pidettävä härvelit? Noita ei vaan ihan joka paikassa taida olla.
http://www.likes.fi/fi/testaus/test-kehon-koostumusanalyysi.html
Tuskin vaikuttaa. Mutta tota..yks kysymys..Miks sä reenaat 5 kertaa viikossa penkkiä 20 kilolla 3 kertaa 15 sarjoja?Vaikuttaako pituuskasvuun, jos treenaan 5 kertaa viikossa penkkiä 20 kilolla 3 kertaa 15 sarjoja? Olen nyt 170cm ja 15 vuotias.
Tuskin vaikuttaa. Mutta tota..yks kysymys..Miks sä reenaat 5 kertaa viikossa penkkiä 20 kilolla 3 kertaa 15 sarjoja?
Moi, olen aloittelija ja en oikeen tiedä millä ohjelmalla lähtisin liikkeelle. oisiko jotain neuvoja? Pituus 180, paino 60, ja ikä 15, tarkoituksena oisi lihasten kasvatus ja voiman saanti. salilla olen käynyt noin kuukauden 3 kertaa viikossa, ja laitteita on vaan tehty millon mitäkin on huvittanut.
Kannattaa etsiä 1 tai 3 jakonen ohjelma jostain FAQ:ista tai tredistä.Moi, olen aloittelija ja en oikeen tiedä millä ohjelmalla lähtisin liikkeelle. oisiko jotain neuvoja? Pituus 180, paino 60, ja ikä 15, tarkoituksena oisi lihasten kasvatus ja voiman saanti. salilla olen käynyt noin kuukauden 3 kertaa viikossa, ja laitteita on vaan tehty millon mitäkin on huvittanut.
Samalla treeanaan vatsan ja selän.
Mitkä ovat sellaiset realistiset painot, mitkä voi saada ykkösellä esim. penkissä, jossei roinaa? 150kg ?